eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Biskupia › Dostawa używanej koparko - ładowarki - II postępowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Dąbrowa Biskupia: Dostawa używanej koparko - ładowarki - II postępowanie
Numer ogłoszenia: 229147 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Biskupia , Ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 351 21 70, faks (052) 351 21 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanej koparko - ładowarki - II postępowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest :Dostawa używanej koparko - ładowarki : rocznik 2005 - 2013, silnik wysokoprężny o mocy znamionowej brutto od 86 do 100 KM, napęd koparko-ładowarki na dwie osie z możliwością napędu na jedną oś, przebieg pracy nie więcej niż 10 500 motogodzin, masa eksploatacyjna maszyny od 8000 kg, przednia oś wychylna, przednie koła skrętne, skrzynia biegów maszyny manualna synchronizowana,4 biegi w przód, 4 biegi w tył , hamulce hydrauliczne ze wspomaganiem umożliwiające hamowanie na obie osie, układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową lub zębatą o wydajności min. 100 l/min, stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie, błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa, kabina operatora spełniająca wymagania ROPS oraz FOPS, regulowane siedzenie wyposażone w pas bezpieczeństwa, lusterka zewnętrzne, uchylne szyby boczne, wycieraczki na tylnej i przedniej szybie, poziom hałasu do 74 dB, ogrzewanie oraz wentylacja, pulsująca lampa sygnalizacyjna ( kogut ostrzegawczy) zamontowany na dachu , trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka możliwość podłączania lemiesza do odśnieżania przez operatora Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki : łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana), wielofunkcyjna (możliwość spychania, ładowania, kopania i wyrównywania), pojemność łyżki ładowarki 1,0 m3 z tolerancją ?0,1m3, szerokość łyżki do 2,5 m, maksymalna wysokość załadunku minimum 3,0 m, udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej co najmilej 2000 kg, siła wyrywania co najmniej 45 kN, Osprzęt koparkowy koparko-ładowarki : możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego, łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ?20 mm i pojemności 0,2 m3 ? 0,06 m3, ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe), maksymalna głębokość kopania co najmniej 4500 mm, maksymalna wysokość załadunku co najmniej 3000 mm, udźwig przy złożonym ramieniu co najmniej 1000 kg, automatyczna blokada hydrauliczna osprzętu koparkowego w czasie transportu , sterowana z kabiny. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia : instrukcja obsługi operatora w języku polskim, katalog części zamiennych, deklaracja zgodności dopuszczająca maszynę do obrotu na terenie Unii Europejskiej, książka serwisowa / książka maszyny w języku polskim, koparko- ładowarka musi być sprawna technicznie, Wykonawca udzieli 3 miesięcznej gwarancji na główne elementy robocze koparko - ładowarki , Wykonawca dokona przeszkolenia operatorów oraz udzieli niezbędnych informacji wyjaśnień dotyczących uruchomienia koparko - ładowarki i przedstawi podstawowe zasady jej eksploatacji. Co najmniej 2 godziny teorii i co najmniej 2 godziny praktyki, Wykonawca dostarczy koparko - ładowarkę na miejsce wskazane przez Zamawiającego , na terenie gminy Dąbrowa Biskupia na własny koszt i ryzyko w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin oferowanej koparko - ładowarki na etapie oceny ofert - w siedzibie Wykonawcy. Oględziny będą miały na celu porównanie zgłoszonych danych w ofercie ze stanem faktycznym oraz dokonania jazdy próbnej. Oględziny obejmować mogą również diagnostykę stanu technicznego pojazdu w wybranym przez Zamawiającego serwisie. Koszty ewentualnej diagnostyki ponosi Zamawiający.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zmawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty ( załącznik do SIWZ ), opis oferowanej koparko - ładowarki ( załącznik do SIWZ), pełnomocnictwo do reprezentacji w przypadku składania oferty przez pełnomocników ( jeśli dotyczy), pisemne zobowiązanie podmiotów oddających Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowabiskupia.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Biskupia, ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, pokój 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Biskupia, ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.