eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Dostawa oświetlenia scenicznego dla sali kinowo-teatralnej oraz oświetlenia przenośnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-02

Sztum: Dostawa oświetlenia scenicznego dla sali kinowo-teatralnej oraz oświetlenia przenośnego
Numer ogłoszenia: 229130 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174220 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sztumskie Centrum Kultury, ul. Reja 13, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 277 23 06, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oświetlenia scenicznego dla sali kinowo-teatralnej oraz oświetlenia przenośnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń oświetlenia scenicznego dla Sali kinowo-teatralnej w budynku SCK w Sztumie ul. Reja 13 oraz oświetlenia przenośnego. Zakres zadania: 1) reflektor typu PC (1) - 10 sztuk; 2) reflektor typu PC (2) - 12+ 10 sztuk; 3) reflektor typu Fresnel (1) - 4 sztuki; 4) reflektor profilowy (1) - 4 sztuki; 5) ruchoma głowa typu Spot (1) - 2 sztuki; 6) ruchoma głowa typu LED Wash (1) - 4 sztuki; 7) naświetlacz (1) - 4 sztuki; 8) reflektor prowadzący (1) - 1 sztuka; 9) wytwornica dymu - 1 sztuka; 10) statyw z nakładka - 4 sztuki; 11) regulatory napięcia (1) - 2 sztuki; 12) regulatory napięcia (2) - 2 sztuki; 13) konsoleta oświetleniowa - stacjonarna - 1 sztuka; 14) konsoleta oświetleniowa - mobilna - 1 sztuka. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający parametry urządzeń określa załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1) instalację, montaż oraz strojenie systemu przez autoryzowanego dystrybutora lub partnera umieszczonego na oficjalnej stronie producenta, 2) przeszkolenie pracowników obsługi. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych na Wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimalnej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji. W przypadku wątpliwości przed wyborem oferty Zamawiający może zażądać dostarczenia oferowanych urządzeń do testów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LTT Sp. z o.o., ul. Łopuszańska 20, 02-220 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215784,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 256277,88

  • Oferta z najniższą ceną: 256277,88 / Oferta z najwyższą ceną: 314293,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.