eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Usługa ochrony mienia należącego do ZUOS sp. z o.o. w Tczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-31

Tczew: Usługa ochrony mienia należącego do ZUOS sp. z o.o. w Tczewie
Numer ogłoszenia: 229109 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o. o. , ul. Rokicka 5A, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 5328372, faks 058 5328372.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuostczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony mienia należącego do ZUOS sp. z o.o. w Tczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie przez Wykonawcę usług w formie fizycznej i stałej ochrony obiektów i mienia należącego do Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie oraz obsługa systemu monitorującego obiekty należące do Zamawiającego. Sposób wykonywania usługi: ochrona fizyczna - charakter patrolowo obchodowy, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, główne zadania: nadzorowanie powierzonych obiektów i sprzętu w celu oddalenia ewentualnego zagrożenia uszkodzenia, aktów wandalizmu lub kradzieży, napadu/włamania. Czynności ochrony wykonywane będą : - ochrona w dni robocze codziennie, we wskazanych godzinach - ochrona całodobowa w soboty, niedziele, święta i inne dni wolne, Odpowiedzialność wykonawcy za powierzone mienie rozpoczyna się w dniu wyznaczonym Wykonawcy na rozpoczęcie realizacji usługi ochrony. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie (spoza personelu Zamawiającego) w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. Wykonawca będzie wykonywał usługę w oparciu o zatwierdzony szczegółowy grafik opracowany dla każdego miesiąca realizacji usługi odrębnie. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji projekt grafiku na dany miesiąc w terminie nie późniejszym niż 7 dni kalendarzowych przed początkiem każdego miesiąca. Opis obiektów - szczegółowa charakterystyka Regionalnego Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Tczewie wraz z opisem istniejącego systemu bezpieczeństwa zawarty została w załączniku nr 9 do SIWZ. 1. Wykonawca w ramach realizowanej usługi zobowiązany jest do: a) Sprawowania przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony (1 osoba w godz. 7:00 - 18:00; 2 osoby w godz. 18:00 - 7:00) całodobowej stałej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów należących do ZUOS Sp. z o.o. w Tczewie z odpowiedzialnością materialną, tj.: Regionalny Zakład Unieszkodliwiania Odpadów w Tczewie ul. Rokicka 5A [budynków i pomieszczeń, maszyn oraz urządzeń i rzeczy znajdujących się w pomieszczeniach]; Wykonawca ma do dyspozycji budynek kontenerowy (posterunek) zlokalizowany przy bramie wjazdowej na teren zakładu - obiekt 1c - prefabrykowany kontenerowy składający się z przedsionka, pomieszczenia ochrony z oknami wychodzącymi na bramę i furtkę główną oraz pomieszczenia WC z wydzieloną kabiną. Pracownik ochrony przebywający w budynku będzie obsługiwał bramę główną kontrolując wejścia/wjazdy na teren Zakładu. Do dyspozycji jest również budynek kontenerowy zlokalizowany w tylnej części zakładu - przy garażu dla kompaktora i spycharki. b) W weekendy, dni wolne i święta ochrona obiektów zamawiającego sprawowana będzie przez 2 pracowników ochrony w trybie całodobowym. c) Prowadzenia ewidencji osób wchodzących i samochodów osobowych wjeżdżających na teren zakładu przy ul. Rokickiej 5A w godz. 6:00 - 18:00 z pominięciem pracowników Zamawiającego. d) Sprawowania całodobowego monitoringu sygnalizacji alarmowej włamania obiektów Zakładu. e) Monitorowanie sygnału telewizji przemysłowej z wybranych kamer CCTV w czasie rzeczywistym oraz dysponowaniem centralą przeznaczoną do odbioru danych z kamer Zamawiającego. f) Podjęcia interwencji z użyciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Zamawiającego w przypadku zgłoszenia pracownika ochrony lub Zamawiającego. Interwencje wynikające z przyjętych procedur alarmowych podjęte zostaną przez Wykonawcę niezwłocznie po otrzymaniu sygnału alarmowego w czasie nie dłuższym niż określony w ofercie. g) Okresowego patrolowania w ciągu doby obiektów i terenów podlegających ochronie. h) Sprawdzania zewnętrznych zabezpieczeń obiektów (bramy, okna, drzwi, ogrodzenia) i w razie potrzeby usuwania stwierdzonych uchybień dotyczących zamykania okien i drzwi w obiektach. i) Prowadzenia w czasie realizacji usługi książki służby dostępnej codziennie w pomieszczeniu ochrony oraz sporządzania raportów zdarzeń. j) Posiadania łączności bezprzewodowej GSM oraz dysponowania minimum 1 grupą patrolowo - interwencyjną złożoną z min. 2 wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, uzbrojonych w broń palną. k) Zgłaszania Zamawiającemu wszelkich usterek i naruszeń w zabezpieczeniach obiektów i pomieszczeń. l) Współdziałania ze służbami ochrony p.poż w likwidowaniu zagrożeń pożarowych. m) Ujawniania faktów kradzieży i niszczenia mienia chronionego, zatrzymywania osób ujętych w czasie popełnienia przestępstwa, powiadamiania właściwych organów o stwierdzonych przestępstwach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: - stałej i doraźnej - polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych - polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych i przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych , zgodną z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm) wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniającymi, wydanymi do pierwotnego dokumentu oraz Decyzję Komendanta Wojewódzkiego Policji zezwalającą na posiadanie broni palnej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi w zakres których wchodziła całodobowa, stała ochrona fizyczna obiektów z udziałem grupy interwencyjnej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto dla każdej z nich.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej czterema osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunku opisywanego przez Zamawiającego;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Ponadto Zamawiający wymaga, aby podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie uczestniczył w wykonaniu zamówienia w zakresie w jakim użyczył wiedzy i doświadczenia Wykonawcy. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, (załącznik Nr 1 do SIWZ). Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale 6 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Czas reakcji grupy interwencyjnej - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany do umowy będą mogły nastąpić w następującym przypadku: a) Ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT). b) Dokonanie zmiany w ramach wytypowanych pracowników ochrony do pełnienia służby dopuszcza się z uprzednim minimum 5 dniowym poinformowaniem Zamawiającego i uzyskaniem jego akceptacji. c) W przypadku wprowadzenia w trakcie realizacji umowy pracownika lub pracowników ochrony, którzy nie byli wcześniej wytypowani, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć potwierdzone za zgodność kserokopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów określonych w Siwz, w ciągu 7 dni od dnia uzyskania akceptacji zmiany pracownika lub pracowników przez Zamawiającego. Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego), b) korekta oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. c) zmiana danych teleadresowych (Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuostczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o.o. w Tczewie , ul. Rokicka 5A, 83-110 Tczew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o.o. w Tczewie , Sekretariat na I piętrze, ul. Rokicka 5A, 83-110 Tczew.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.