eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wymiana wykładzin w salach

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-30

Gliwice: Wymiana wykładzin w salach
Numer ogłoszenia: 229105 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201385 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 36, ul. Robotnicza 6, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 231 25 63, faks 32 231 25 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wykładzin w salach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowej wymiany istniejących w salach posadzek na posadzkę z wykładziny PCW. Podstawowe dane charakteryzujące wielkość robót: Powierzchnia użytkowa pomieszczeń przewidziana do wymiany posadzki: około 156,43 m2 (sala nr: 207,304,307) Zakres prac: 1. piętro 1: sala 207: 5,93x8,48 m - wykładzina antyelektrostatyczna 2. piętro 2: - sala 304: 6,04x8,78 m - sala 307: 6,07x8,75 m 3. zakres robót a) zerwanie istniejącej wykładziny b) zerwanie istniejących cokołów przyściennych c) wykonanie tynku uzupełniającego wysokości 10-15 cm po zerwaniu cokołów przyściennych d) wykonanie wylewki samopoziomującej grubości średnio 5-8 mm e) ułożenie wykładziny PCW obiektowej o następujących parametrach: wykładzina PCW obiektowa heterogeniczna o następujących parametrach: - Grubość całkowita 2,00-2,50 mm z czego warstwa użytkowa 0,7-1,20 mm - Ocena higieniczna - pozytywna - Klasyfikacja użytkowa - 34/43 wg PN-EN 649 i PN-EN 685 - Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - Bfl-s1 wg PN-EN 13501-1 - Zachowanie elektryczne - antystatyczna wg PN-EN 14041 - Napięcie elektrostatyczne - nie większe niż 2kV wg PN-EN 1815 - Odporność na poślizg - klasa DS wg PN-EN 14041 - Odporność na ścieranie - grupa T wg PN-EN 660-1 - Wgniecenie resztkowe - 0,04mm wg PN-EN 433 - Odporność chemiczna - dobra wg PN-EN 423 - Odporność na mikroorganizmy - tak wg PN-EN ISO 846 - Odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach - dobra wg PN-EN 425 Przykładowe wykładziny: - Tarkett: Acczent Excellence - Gamrat: Rekord 43 f) wykonanie cokołów wysokości 10 cm poprzez wywinięcie wykładziny PCW z zastosowaniem ćwierćwałków pod cokołami g) akrylowanie krawędzi cokołów jw. h) malowanie farbą olejną pasa o szerokości 20cm, nad cokołami i) listwa progowa Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, według następujących kosztów ryczałtowych: woda - 20 złotych brutto za każdy tydzień ,energia - 20 złotych brutto za każdy tydzień. - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - wykona wygrodzenie miejsca przed dostępem osób trzecich w związku z realizacją robót - wykona na bieżąco prace porządkowe w związku z realizacją robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:- przedmiar robót - załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 19.00. d) głośne prace remontowe mogą być wykonywane po godzinie 14.30 d) praca w soboty, niedziele wymaga oddzielnej zgody Zamawiającego e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki f) zamawiający będzie przekazywał wykonawcy do wykonania prac remontowych po jednej sali..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FACIT Usługi Budowlano-Remontowe Zofia Hebda, ul. Kochanowskiego 171, 26-432 Wieniawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20949,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15979,29

  • Oferta z najniższą ceną: 15979,29 / Oferta z najwyższą ceną: 30955,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.