eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa sprzętu do poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w dzielnicy Aniołki w Gdańsku.



Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Gdańsk: Dostawa sprzętu do poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w dzielnicy Aniołki w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 229018 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w dzielnicy Aniołki w Gdańsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu do poboru opłat obowiązujących w Strefie Płatnego Parkowania w dzielnicy Aniołki w Gdańsku. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Zakres I - Dostawa i montaż 8 parkometrów w Strefie Płatnego Parkowania w dzielnicy Aniołki, serwis 01.09.2009 - 31.12.2010 roku. 2. Zakres II - Dostawa 9 szt. terminali kontrolerskich do nakładania opłat dodatkowych w Strefie Płatnego Parkowania, zakup oprogramowania do nakładania opłat dodatkowych 15+3 licencji do terminali kontrolerskich, wraz z aktualizacją oprogramowania użytkowego ważną przez 12 miesięcy. 3. Zakres III - Dostawa sortera bilonu szt. 1 do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku. 4. Zakres IV - Dostawa sprzętu komputerowego ( 3 zestawy + 1 drukarka ) i oprogramowania do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.73.00.00 - Parkometry 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.13.23.00 - Urządzenia sortujące 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zakres I - 3.000,00 zł, Zakres II - 1.600,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP. 2. Przedstawi aktualny dokument rejestrowy - KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie w wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zgodnie z zał. 1a..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W cenie: 4,00 zł na pisemny wniosek można odebrać w Zarządzie Dróg i Zieleni w Gdański, ul. Partyzantów 36, kancelaria, bud. A, pok.2,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdański, ul. Partyzantów 36, sekretariat, pok.25, bud. B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I Dostawa i montaż 8 parkometrów w Strefie Płatnego Parkowania w dzielnicy Aniołki, serwis 01.09.2009 - 31.12.2010 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż 8 parkometrów w Strefie Płatnego Parkowania w dzielnicy Aniołki, serwis 01.09.2009 - 31.12.2010 roku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.73.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II - Dostawa 9 szt. terminali kontrolerskich do nakładania opłat dodatkowych w Strefie Płatnego Parkowania, zakup oprogramowania do nakładania opłat dodatkowych 15+3 licencji do terminali kontrolerskich, wraz z aktualizacją oprogramowania użytkowego ważną przez 12 miesięcy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 9 szt. terminali kontrolerskich do nakładania opłat dodatkowych w Strefie Płatnego Parkowania, zakup oprogramowania do nakładania opłat dodatkowych 15+3 licencji do terminali kontrolerskich, wraz z aktualizacją oprogramowania użytkowego ważną przez 12 miesięcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres III - Dostawa sortera bilonu szt. 1 do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sortera bilonu szt. 1 do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.13.23.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres IV - Dostawa sprzętu komputerowego ( 3 zestawy + 1 drukarka ) i oprogramowania do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego ( 3 zestawy + 1 drukarka ) i oprogramowania do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.