eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Budowa parkingu i budynku usługowo-biurowego w lokalizacji przy ul. Za Bramką w Poznaniu - Etap I. Inżynier Kontraktu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Poznań: Budowa parkingu i budynku usługowo-biurowego w lokalizacji przy ul. Za Bramką w Poznaniu - Etap I. Inżynier Kontraktu
Numer ogłoszenia: 228920 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184456 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o., ul. 28 Czerwca 1956 r. 400, 61-441 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6686984, faks 61 6686992.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu i budynku usługowo-biurowego w lokalizacji przy ul. Za Bramką w Poznaniu - Etap I. Inżynier Kontraktu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu dla Przedsięwzięcia (którym jest Projekt Miejski pod nazwą Budowa parkingu i budynku usługowo-biurowego w lokalizacji przy ul. Za Bramką w Poznaniu - etap I. Zaprojektuj i wybuduj realizowany w ramach Inicjatywy JESSICA wdrażanej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013) w sposób uwzględniający wszystkie wytyczne i wymogi wymienione w OPZ stanowiącym Cześć III do SIWZ oraz we wzorze Umowy, stanowiącym Cześć II do SIWZ. 2. Wykonawca będzie miał za zadanie świadczenie na rzecz Zamawiającego usług związanych z Przedsięwzięciem w fazie projektowania, budowy oraz przekazania do użytkowania obiektu i rozliczenia Przedsięwzięcia, również w okresie udzielonej rękojmi i gwarancji. Usługi Wykonawcy powinny zapewnić prawidłowe wykonawstwo wszystkich prac w ramach Przedsięwzięcia oraz uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych i finansowych przy zachowaniu maksymalnego stopnia ochrony środowiska, w szczególności w trakcie budowy i eksploatacji obiektu. Wykonawca winien zagwarantować efektywną kontrolę wykonania wszelkich prac mających na celu realizację Przedsięwzięcia zgodnie z umowami zawartymi za pośrednictwem Wykonawcy przez Zamawiającego z wykonawcami robót budowlanych składających się na poszczególne etapy Przedsięwzięcia. Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (w fazie budowy obiektu) w ramach zamówienia podstawowego, zamówień dodatkowych i uzupełniających oraz konsultanta w fazie projektowania obiektu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej 71.31.40.00 - Usługi energetyczne i podobne 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach Przedsięwzięcia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Priorytet I Konkurencyjność przedsiębiorstw Działanie 1.4 Wsparcie przedsięwzięć powiązanych z Regionalną Strategią Innowacji oraz Priorytet IV Rewitalizacja obszarów problemowych Działanie 4.1 Rewitalizacja obszarów miejskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ekocentrum - Wrocławski Ośrodek Usług Ekologicznych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Budziszyńska 35/1, 54-434 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 706500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 388000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 388000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 388000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.