eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Materiały kontrolne do sprawdzianów wiarygodności wyników badań laboratoryjnych programu powszechnego 2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Łódź: Materiały kontrolne do sprawdzianów wiarygodności wyników badań laboratoryjnych programu powszechnego 2008.
Numer ogłoszenia: 22888 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej, ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6786099, fax 042 6786099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cobjwdl.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały kontrolne do sprawdzianów wiarygodności wyników badań laboratoryjnych programu powszechnego 2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów kontrolnych do przeprowadzenia sprawdzianów wiarygodności wyników badań laboratoryjnych programu powszechnego: Pakiet 1 - materiały kontrolne do sprawdzianów hematologicznych, Pakiet 2 - materiały kontrolne do sprawdzianów chemicznych mianowane, Pakiet 3 - materiały kontrolne do sprawdzianów chemicznych niemianowane, Pakiet 4 - materiały kontrolne do sprawdzianów koagulologicznych, Pakiet 5 - materiały kontrolne do sprawdzianów immunochemicznych, Pakiet 6 - materiały kontrolne do sprawdzianów markerów kardiologicznych. Wartość zamówienia jest mniejsza od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133000 euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia. Brak oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu albo złożenie dokumentów zawierających błędy spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (z dn. 29.01.2004r.): 1.1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące zakresu określonego w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do SIWZ ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dopuszczające wykonawcę dodo obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dostarczenia dokumentu uprawniającego wykonawcę do obrotu prawnego wystawionego w innym państwie, konieczne jest jego potwierdzenie przez właściwą Ambasadę: 1.3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne: 2. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: 2.1. Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców zgodnie z Załącznikiem 5 oraz dokumentów minimum trzech potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie i dotyczyły dostaw o wartości minimalnej 90% ceny oferty. 3. W celu potwierdzenia opisanego warunku, znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: 3.1. Oświadczenia, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia; 4. W celu potwierdzenia opisanego warunku, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom zamawiający żąda: 4.1. Deklaracji zgodności z dyrektywą 93/42/EEC, certyfikat CE dla oferowanego przedmiotu zamówienia, dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia wszystkich wyrobów medycznych do obrotu w RP, zgodnie z ustawą z dn. 20.04.2004r. o wyrobach medycznych(Dz.U. Nr 93 poz. 896) i przepisami wykonawczymi; 4.2. Metryk producentów dla oferowanych przedmiotów zamówienia. 5. Inne wymagane dokumenty , jakie muszą dostarczyć wykonawcy: 5.1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną ogólny formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ; 5.2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ew. wyjaśnień, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny wykonawcy; 5.3. Pełnomocnictwa do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej; 5.4. Podpisane oświadczenie o spełnianiu art. 297 Kodeksu karnego - Załącznik Nr 7 do SIWZ. 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych): 6.1. Oferta winna zawierać dokumenty opisane w punkcie 1.1.-1.3. dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie; 6.2. Jeżeli wykonawcy występujący wspólnie wyznaczą partnera wiodącego . przedstawiciela, to do oferty należy dołączyć upoważnienie do pełnienia funkcji partnera wiodącego / przedstawiciela w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana, zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wymaga przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 7. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cobjwdl.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22 - wejście A, II piętro, Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Centralny Ośrodek Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22 - wejście A, II piętro, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały kontrolne do sprawdzianów hematologicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały kontrolne do sprawdzianów chemicznych mianowane.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały kontrolne do sprawdzianów chemicznych niemianowane.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały kontrolne do sprawdzianów koagulologicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały kontrolne do sprawdzianów immunochemicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały kontrolne do sprawdzianów markerów kardiologicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.