eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Remont kotłowni i ewakuacyjnej klatki schodowej w budynku administrowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-30

Nakło nad Notecią: Remont kotłowni i ewakuacyjnej klatki schodowej w budynku administrowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Numer ogłoszenia: 228877 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198729 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 386 76 10, faks 0-52 386 76 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kotłowni i ewakuacyjnej klatki schodowej w budynku administrowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont kotłowni i ewakuacyjnej klatki schodowej w budynku administrowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią. 2. Wykonawca przyjmując do wykonania roboty zobowiązany jest wykonać je ze szczególną starannością i dbałością o interesy Zamawiającego, wykorzystując posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową - stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z normami państwowymi i obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą z dnia 7 grudnia 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 243 poz.1623 z późn. zm.). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, na którą składa się: a. Projekt budowlany, b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR), c. Przedmiary robót. 4. Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym postępowaniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników Zamawiającego. Wszelkie roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia mogą być wykonywane 7 dni w tygodniu w godzinach od 7:30 do 20:00. Szczególnych uzgodnień z Zamawiającym wymagają roboty uciążliwe dla pracowników czy petentów takie jak wykucia, roboty pylące, hałaśliwe oraz drażniące zmysł węchu. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia przed zniszczeniem mienia Zamawiającego znajdującego się w pomieszczeniach remontowanych. Każdorazowo po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w dniu zawarcia umowy przedstawił harmonogram robót, uzgodniony uprzednio z Zamawiającym. Harmonogram ma w szczególności uwzględnić kolejność wykonywanych prac oraz powyższe uwarunkowania. Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego o realizacji prac wynikających z harmonogramu. 5. Szczegółowe zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego § 4 ust. 3 określa: Jeśli w istotnych postanowieniach umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. UWAGA! W niniejszej specyfikacji przedmiar robót jest traktowany jako materiał pomocniczy do dokumentacji projektowej, z tym że Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiarami robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo - Budowlane Walkowiak Piotr, ul. Hallera 19, 89-100 Nakło nad Notecią, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19685,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16381,58

  • Oferta z najniższą ceną: 16381,58 / Oferta z najwyższą ceną: 16381,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.