eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Projekt rewaloryzacji zabytkowego jenieckiego cmentarza wojennego z I wojny światowej w Pile-Leszkowie obejmujący wszystkie elementy składowe cmentarza oraz projekt lapidarium

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Poznań: Projekt rewaloryzacji zabytkowego jenieckiego cmentarza wojennego z I wojny światowej w Pile-Leszkowie obejmujący wszystkie elementy składowe cmentarza oraz projekt lapidarium
Numer ogłoszenia: 228844 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt rewaloryzacji zabytkowego jenieckiego cmentarza wojennego z I wojny światowej w Pile-Leszkowie obejmujący wszystkie elementy składowe cmentarza oraz projekt lapidarium.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu rewaloryzacji jenieckiego cmentarza wojennego z I wojny światowej w Pile - Leszkowie, na który składać się będzie: - program prac konserwatorskich nagrobków i pomników oraz ich reliktów znajdujących się na cmentarzu oraz pochodzących z cmentarza, a zmagazynowanych poza cmentarzem przez Urząd Miejski w Pile, - projekt rewaloryzacji zieleni i układu komunikacyjnego, zawierający inwentaryzację dendrologiczną, program pielęgnacji zieleni i właściwy projekt rewaloryzacji, opracowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, - projekt lapidarium na cmentarzu dla reliktów nagrobków pochodzących z cmentarza, a zmagazynowanych poza cmentarzem przez Urząd Miejski w Pile. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Zakres opracowania obejmuje również wykonanie: - przedmiaru robót (z podziałem na możliwe etapy realizacyjne), - kosztorysu inwestorskiego (z podziałem na możliwe etapy realizacyjne), - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (z podziałem na możliwe etapy realizacyjne). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na ewentualne zapytania Wykonawców oraz ewentualne sprawdzenie ofert złożonych w prowadzonym postępowaniu przetargowym (postępowaniach) na prace budowlane. 5. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania, w tym np.: map do celów projektowych. 6. Do obowiązków projektanta należeć będzie uzyskanie ewentualnych wszelkich niezbędnych uzgodnień dokumentacji projektowej. Projektant jest zobowiązany do uzgodnienia projektu rewaloryzacji z właściwym Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. 7. Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tj.: a) jako opis przedmiotu zamówienia na roboty do przeprowadzenia przetargu w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, b) jako podstawa do realizacji pełnego zakresu robót. 8. Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana z zachowaniem staranności oraz zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami. 9. Wykonanie projektu Wykonawca będzie konsultował z przedstawicielami Zamawiającego. 10. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację, o której mowa w pkt 1, 3 w 4 egzemplarzach w wersji papierowej i w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej niemodyfikowalnej w formacie pdf. 11. Wykonawca w ramach udzielonego zamówienia zobowiązany będzie do jednokrotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na wniosek Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 92.52.00.00 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech następujących usług dotyczących: a) jednego programu prac konserwatorskich przy obiekcie zabytkowym, b) jednego projektu rewaloryzacji zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków, c) jednego programu prac konserwatorskich przy obiekcie zabytkowym lub jednego projektu rewaloryzacji zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto każda usługa.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda dysponowania przynajmniej: a) 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą tytuł zawodowy magistra inżyniera architekta krajobrazu lub osobą posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie kształtowania terenów zieleni oraz posiadającą co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków, b) 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usługi, posiadającą przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji projektanta w specjalności drogowej, c) 1 osobą spełniającą wymagania określone w §22 Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011r. Nr 165, poz. 987) w zakresie specjalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony również wówczas, gdy jedna osoba będzie posiadała dwa lub trzy uprawnienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech następujących usług dotyczących: a) jednego programu prac konserwatorskich przy obiekcie zabytkowym, b) jednego projektu rewaloryzacji zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków, c) jednego programu prac konserwatorskich przy obiekcie zabytkowym lub jednego projektu rewaloryzacji zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto każda usługa.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy polegającej na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiany umowy polegającej na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, osób reprezentujących strony umowy itp.). 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 1 i 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18 61-713 Poznań pok. 457, Bud.A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18 61-713 Poznań Sekretariat Biura Organizacyjno - Administracyjnego, pok. 373, Bud.A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.