Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-08
Ciechanów: Przebudowa i termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie - Etap II
Numer ogłoszenia: 228798 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej , ul. Strażacka 5, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 672 42 96, faks 23 672 42 96.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna - instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie - Etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - wykonanie prac zabezpieczających teren budowy, oznakowania i ogrodzenia terenu robót - remont schodów zewnętrznych do Kawiarni Artystycznej - rozebranie nawierzchni schodków z terenu na patio oraz nawierzchni schodków i ściany przed wejściem do kawiarni z płytek ceramicznych - naprawa nawierzchni betonowej schodów - wykonanie nawierzchni stopni schodów i cokolików z płyt z kamieni naturalnych granitowych - wywiezienie gruzu - naprawa i malowanie balustrad stalowych tarasów - uzupełnienie brakujących elementów stalowych balustrad na tarasach - oczyszczenie i malowanie balustrad tarasów i schodów - kolor szary - remont schodów wyjścia z kina - demontaż okładzin istniejących schodów z masy lastryko - naprawa nawierzchni betonowej schodów - wykonanie okładziny podestu i stopni schodów z płyt z kamieni naturalnych granitowych - wykonanie podstopni , cokolików i obłożenie boków schodów płytami granitowymi. - wywiezienie gruzu - remont rampy - demontaż belki drewnianej - czyszczenie i malowanie farbą antykorozyjną dwuteownika stalowego rampy - malowanie farbą nawierzchniową dwuteownika stalowego rampy - zamontowanie nowej belki drewnianej - odboju rampy - odbicie tynku ze ściany rampy - uzupełnienie tynków zewnętrznych rampy - przyklejenie warstwy siatki na tynk - nałożenie podkładowej masy tynkarskiej np. CERPLAST - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku strukturalnego silikatowego na ścianach rampy - naprawa , uzupełnienie betonowych schodów na rampę. - remont słupków i tynku ścian pod tarasem i zejścia do kotłowni - odbicie tynków z zaprawy na ścianach i słupkach pod tarasem, ścianach zejścia do węzła cieplnego oraz ścianach przy schodach do kawiarni - wywiezienie gruzu - uzupełnienie tynków - przyklejenie warstwy siatki - nałożenie podkładowej masy tynkarskiej np. CERPLAST - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku strukturalnego silikatowego - docieplenie ścian piwnic pod tarasem - przygotowanie podłoża - przyklejenie płyt styropianowych gr. 15 cm do ścian - przyklejenie płyt styropianowych gr. 3 cm do ościeży - przyklejenie warstwy siatki - nałożenie podkładowej masy tynkarskiej np. CERPLAST - wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku strukturalnego silikatowego - nowy podjazd dla osób niepełnosprawnych przy wyjściu z kina - rozkucie istniejącej nawierzchni betonowej - ręczne wykopy fundamentowe - zabetonowanie fundamentów i ścian fundamentowych podjazdu - podsypka cementowo-piaskowa pod nawierzchnię podjazdu - posadzka betonowa podjazdu - montaż pochwytów stalowych rurowych Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 500,00zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunków metodą spełnia- nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie robót budowlane obiektach użyteczności publicznej odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto. metodą spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunków metodą spełnia- nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Potwierdzenie wpłacenia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość określenia terminu realizacji zamówienia, w uzgodnionym z wybranym Wykonawca terminie ze względu na warunki atmosferyczne
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staciechanow.bip.org.pl oraz www.pckisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt.1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie, ul. Strażacka 5, 06 - 400 Ciechanów, sekretariat I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego: ,,Budowę żłobka miejskiego w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Prymasa Tysiąclecia w Ciechanowie"
- Dostawa materiałów okulistycznych
- Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2024 r.
- Odbiór i dalsze zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych ( kod odpadu 20 03 07 ) z Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej
- Zakup i dostawa ziemniaków
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Modernizacja sanitariatów w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Suchowoli
- Prace remontowe w obiektach Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Studzieńcu
- Budowa infrastruktury sportowej w Objeździe - etap II w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Przebudowa Gminnego Stadionu Sportowego
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.