eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Remont chodnika na ulicy Słonecznej w Sulechowie (na odcinku od ulicy Bankowej do ulicy Zwycięstwa) Remont chodników na ulicy Dąbrowskiego w Sulechowie Remont części chodnika na ulicy 1 Maja w Sulechowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Sulechów: Remont chodnika na ulicy Słonecznej w Sulechowie (na odcinku od ulicy Bankowej do ulicy Zwycięstwa) Remont chodników na ulicy Dąbrowskiego w Sulechowie Remont części chodnika na ulicy 1 Maja w Sulechowie
Numer ogłoszenia: 228785 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, fax. 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika na ulicy Słonecznej w Sulechowie (na odcinku od ulicy Bankowej do ulicy Zwycięstwa) Remont chodników na ulicy Dąbrowskiego w Sulechowie Remont części chodnika na ulicy 1 Maja w Sulechowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie niżej wymienionych zadań: 1.1. Remont chodnika na ulicy Słonecznej w Sulechowie (na odcinku od ulicy Bankowej do ulicy Zwycięstwa), w tym: 1) rozebranie: a) chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 600,00 m2; b) nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm ręcznie ( wjazdy) - 297,00 m2; c) obrzeży trawnikowych 8x30 cm na podsypce piaskowej - 147,0 m; d) krawężników betonowych na podsypce piaskowej - 280,0 m 2) wykonanie: a) koryta w gruncie kategorii II-IV o głębokości 10 cm - 265,13 m2; b) koryta w gruncie kategorii II-IV o głębokości 30 cm - 297,0 m2; c) podbudowy z kruszyw łamanych o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 297,0 m2; d) regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych: - zawory wodociągowe i gazowe - 21 szt.; - kratki ściekowe uliczne - 1 szt.; e) nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej w kolorze grafitowym o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 297,0 m2; f) nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 459,55 m2; 3) montaż: a) krawężników betonowych wystających 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 280,0 m; b) obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 464,15 m; 4) zakup, dowiezienie i rozścielenie ziemi urodzajnej z transportem taczkami - 50,063 m3; 5) wywiezienie ziemi i gruzu z koryta samochodami samowyładowczymi przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, załadowanie koparko-ładowarką - 146,028 m3. 1.2. Remont chodników na ul. Dąbrowskiego w Sulechowie, w tym: 1) rozebranie: a) krawężników kamiennych 20x35 cm na podsypce piaskowej - 61,15 m; b) chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 474,78 m2; c) nawierzchni z płyt betonowych o gr. 15 cm - trylinka wypełnienie spoin piaskiem - 186,91 m2; 2) wykonanie: a) koryta w gruncie kategorii II-IV o głębokości 10 cm - 273,39 m2; b) koryta w gruncie kategorii II-IV o głębokości 20 cm - 186,91 m2; c) podbudowy z kruszyw łamanych o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 186,91 m2; d) nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 256,43 m2 e) nawierzchni wjazdów z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 186,91 m2; 3) montaż: a) krawężników kamiennych pochodzących z rozbiórki wraz z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 61,15 m; b) obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 252,20 m; 4) wywiezienie ziemi i gruzu z koryta samochodami samowyładowczymi przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, załadowanie koparko-ładowarką - 116,497 m3. 1.3. Remont części chodnika na ulicy 1 Maja w Sulechowie, w tym: 1) rozebranie: a) krawężników kamiennych na podsypce piaskowej - 6,0 m; b) obrzeży trawnikowych 8x3 cm na podsypce piaskowej - 35,6 m; c) chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 64,36 m2; d) nawierzchni z kostki kamiennej regularnej na podsypce piaskowej - 10,49 m2; e) chodnika z płyt kamiennych o szerokości 1,0 m - 69,7 m; 2) wykonanie: a) koryta w gruncie kategorii II-IV o głębokości 10 cm - 137,83 m2; b) regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych: - studzienki telefoniczne - 8 szt.; - zawory wodociągowe i gazowe - 2 szt.; c) nawierzchni chodnika z płyt kamiennych pochodzących z rozbiórki na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 69,70 m2; d) nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym o grubości 8 cm typu bruk lubuski na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 69,13 m2; 3) montaż: a) krawężników kamiennych pochodzących z rozbiórki wraz z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 6,0 m; b) obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 169,0 m; 4) wywiezienie ziemi i gruzu z koryta samochodami samowyładowczymi przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, załadowanie koparko-ładowarką - 17,855 m3. 2. Wykonawca musi uwzględnić: a) w robotach związanych z wywiezieniem ziemi i gruzu z koryta - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada; b) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach; c) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą skośnych krawężników łączących; d) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prac drogowych po ich zakończeniu; 3. Zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia betonowe elementy brukowe muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie i muszą spełniać wymagania Polskich Norm tj.: a) PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań. b) PN-EN 1340:2004 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań. przy czym dla: kostki betonowej: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy, krawężników betonowych: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I 4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania nawierzchni drogi i zjazdów na koszt Wykonawcy. 5. Wykonawca może przewidzieć wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców. 6. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów na rok 2008 na realizację tych zadań..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, przy założeniu, że wynagrodzenie będzie wypłacone jednorazowo po zakończeniu i dokonaniu odbioru końcowego bez zastrzeżeń każdego z zadań określonych w pkt 1 na podstawie wystawionych faktur. 1.3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień z branży drogowej - to znaczy trzech robót drogowych, w których występowało wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, gdzie powierzchnia nawierzchni z tej kostki wyniosła nie mniej niż 700m2 w każdej z tych robót. 1.4. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy w branży drogowej. Osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z poźn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa. (Dz. U. nr 220, poz. 2174 z 2003 r.). 2. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających), b) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 1.2. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty. 2) Dane Wykonawcy. 3) Kosztorys uproszczony z cenami jednostkowymi netto, sporządzony zgodnie z pkt VIII, ppkt 5 Instrukcji dla Wykonawców (rozdział I SIWZ). 4) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 1.1.1) i 1.1.2)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok. 119b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.