eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drygały › Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Drygały w 2008 roku



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Drygały: Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Drygały w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 228749 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Drygały, ul. Grunwaldzka 22, 12-230 Drygały, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4240560, 4240573, fax 087 4240570.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/drygaly

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Drygały w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane jest na terenie Nadleśnictwa Drygały: Leśnictwa: Dzikowo, Falencin, Biała Góra, Ruda, Lisuny, Biała, Zagaje, Łodygowo, Wilczy las, Oszczywilki, Nitki, Monety, Piaski, Orzysz, Grądówka, Wierzbiny, Kępno, Strzelniki, Myszki, Karpiny, Borowe, Kaliszki, Kowalewo, Lisy - zadania z zakresu: hodowli lasu, pozyskania i zrywki drewna, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, zagospodarowania obiektów turystycznych, zadrzewień Leśnictwo Szkółkarskie: szkółka Piaski, szkółka Grądówka, szkółka Biała Nasiennictwo, selekcja i uboczne użytkowanie lasu Gospodarka łowiecka i gospodarka łąkowo rolna Szczegółowa lokalizacja i rozmiar prac w zał. nr 2 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 92 000, 00 zł Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 24.12.2007 r., do godz. 09:30 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: 1.2.1 wykonawcy wykażą i udokumentują, iż w ciągu ostatnich 3 lat - a jeżeli okres działalności był krótszy to w tym okresie - wykonywali już zadania w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane. Zadania powinny obejmować: a- wykonanie usług polegających na pielęgnacji lasu w zakresie pielęgnowania gleby, czyszczeń wczesnych, czyszczeń późnych- nie mniej niż 1 000 ha b- wykonanie usług polegających na odnowieniu, zalesieniu, wykonywaniu poprawek i wprowadzaniu podszytów - nie mniej niż 150 ha c- wykonaniu usług polegających na melioracjach agrotechnicznych - nie mniej niż 80 ha d- pozyskaniu i zrywce drewna, obejmujących ścinką i zrywkę do dróg wywozowych - nie mniej niż 100 000 ha Dla zadania z gospodarki łowieckiej i gospodarki łąkowo - rolnej : e- wykonanie usług polegających na wykaszaniu łąk - nie mniej niż 140 ha f- wykonanie usług z polegających na orkach roli i poletek łowieckich - nie mniej niż 65 ha Dla zadania z leśnictwa szkółkarskiego usług polegających na wykonywaniu niżej wymienionych zabiegów agrotechnicznych: kultywatorowanie, bronowanie, głęboszowanie, przerabianie kompostu, rozsiew kompostu, wysiew nasion drzew i krzewów, pielęgnowanie sadzonek, montaż osłon zabezpieczających sadzonki przed wpływami atmosferycznymi, szkółkowanie sadzonek, wykonanie oprysków środkami chemicznymi, wyorywanie sadzonek - na powierzchni produkcyjnej nie mniejszej niż 2,00 ha 1.3 posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia: 1.3.1 wykonawcy wykażą (podając liczbę szt.) i udokumentują posiadanie (zaświadczenie) lub dysponowanie (oświadczenie) - następującymi maszynami i urządzeniami: a- co najmniej 1 pilarką spalinową na każde planowane 2 500 m3 pozyskania lub maszyną wielooperacyjną typu Harwester na każde planowane 20 000 m3 pozyskania b- co najmniej 1 kruszarkę lub rębak na każde planowane 10 ha rozdrabniania gałęzi c- co najmniej 1 opryskiwacz nasiębierny na każde planowane 5 ha oprysków d- co najmniej 1 ciągnikiem z wciągarką lub mygłownicą lub 1 LKT e- 1 ciągnikiem z żurawikiem, ładowaczem lub chwytakiem lub innym urządzeniem mechanicznym do zrywki nasiębiernej na każde 4 000 m3 masy do zrywki lub 1 Forwarderem na każde 20 000 m3 zrywki. f- dla zadania związanego z leśnictwem szkółkarskim, nasiennictwem i ubocznym użytkowaniem co najmniej po 1 szt.: - rozsiewacz nawozów mineralnych, brona lekka i ciężka, kultywator, pług talerzowy, pług dwuskibowy, ciągnik rolniczy, przyczepa skrzyniowa, rozrzutnik obrotowy, aktywny podcinacz korzeni, siewnik pięciorzędowy, brona talerzowa, dociskacz, wyciskacz szpar, opryskiwacz ciągnikowy, cyklop lub ciągnik z ładowaczem. g- dla zadania związanego z gospodarka łowiecka i gospodarka łąkowo rolną co najmniej po 1 szt.: - pilarka spalinowa, wykaszarka, kosiarka rotacyjna, opryskiwacz nasobny, rozsiewacz nawozów mineralnych, brona lekka i ciężka, kultywator, pług talerzowy, pług dwuskibowy, ciągnik rolniczy, przyczepa skrzyniowa. 1.4 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia: 1.4.1 wykonawcy przedstawią - wg stanu na dzień składania ofert - wykaz zatrudnionych pracowników i personelu kierowniczego oraz podmiotów (podwykonawców), którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zadania. Personel kierowniczy musi posiadać minimum średnie wykształcenie leśne 1.4.2 wykonawcy wykażą i udokumentują że do wykonania zamówienia posiadają lub dysponują co najmniej: a- jednym pilarzem z uprawnieniami na każde planowane 2 500 m3 pozyskania b- jedną osobą posiadającą uprawnienia chemiczne na każde planowane 5 ha zabiegów chemicznych c- osobami nadzoru posiadającymi wykształcenie leśne, co najmniej średnie 1.4.3 wykonawcy wykażą i udokumentują, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia do pracy sprzętem, który będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia: a- świadectwa ukończenia zawodowych, średnich lub wyższych szkół leśnych krajowych i zagranicznych lub dokument (świadectwo) ukończenia odpowiednich kursów. b- zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi dla pilarzy oraz aktualne badania lekarskie. c- zaświadczenia ukończenia szkolenia w zakresie stosowania środków chemicznych I i II klasy toksyczności d- zaświadczenia uprawniające do obsługi wciągarek linowych e- zaświadczenia o odbytym szkoleniu w zakresie obsługi i konserwacji specjalistycznego sprzętu typu: harwester, forwarder, oraz zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi takiego sprzętu wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie tego zamówienia. Za udokumentowanie tej sytuacji uznaje się informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 350 000 zł. W przypadku podmiotów zbiorowych (np. konsorcjum) decydować będzie suma posiadanych środków lub suma zdolności kredytowej łącznie wszystkich członków podmiotu. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 4.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert) (dotyczy każdego z uczestników konsorcjum) b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych c) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - dotyczy każdego z uczestników konsorcjum e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wy¬stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); f) polisę w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości jednorazowej szkody - 50 tyś złotych. g) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: - osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), - urzędujących członków władz osób prawnych - dotyczy każdego z uczestników konsorcjum h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła¬dania ofert) - dotyczy każdego z uczestników konsorcjum i) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy¬konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - - na formularzu ofertowym wg zał. nr 1 do SIWZ, j) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca k) informacji na temat liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w minionym okresie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Drygały Drygały, ul. Grunwaldzka 22 12-230 Biała Piska www.bialystok.lasy.gov.pl http://bip.lp.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_drygaly/zamowienia_publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Drygały Drygały, ul. Grunwaldzka 22 12-230 Biała Piska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.