eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Organizacja szkolenia zawodowego - OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-BIUROWA Z ELEMENTAMI KADR I PŁAC - dla uczestników projektu pn. Dobry Start. Program aktywizacji społeczno - zawodowej oraz reintegracji społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie wodzisławskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-24

Wodzisław Śląski: Organizacja szkolenia zawodowego - OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-BIUROWA Z ELEMENTAMI KADR I PŁAC - dla uczestników projektu pn. Dobry Start. Program aktywizacji społeczno - zawodowej oraz reintegracji społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie wodzisławskim.
Numer ogłoszenia: 228713 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215704 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wałowa 30, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 0-32 455 14 30, faks 0-32 455 14 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkolenia zawodowego - OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-BIUROWA Z ELEMENTAMI KADR I PŁAC - dla uczestników projektu pn. Dobry Start. Program aktywizacji społeczno - zawodowej oraz reintegracji społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie wodzisławskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wodzisławiu Śl. (uczestników projektu Dobry Start. Program aktywizacji społeczno-zawodowej oraz reintegracji społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie wodzisławskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). 2. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu p.n. Kurs obsługi administracyjno - biurowej z elementami kadr i płac dla 5 uczestników projektu Dobry Start. 3. Cel szkolenia: Potrzeba przeprowadzenia tego rodzaju szkolenia wynika m.in. z założeń projektu Dobry Start. Program aktywizacji społeczno-zawodowej oraz reintegracji społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie wodzisławskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1. Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach którego szkolenie to jest organizowane. Szkoleniem objęte będą osoby zagrożone wykluczeniem społecznym w powiecie wodzisławskim, korzystające z pomocy społecznej. Specyfika grupy objętej wsparciem, tj. osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, wymaga zastosowania kompleksowego wsparcia wobec tych osób, by sprostać konkurencji na rynku pracy. Dodatkowo mniejsza podaż miejsc pracy wymusza na osobach poszukujących zatrudnienia zdobycia dodatkowej, zawodowej wiedzy oraz nowych umiejętności. Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji zawodowych - formalnych i nieformalnych - uczestników projektu, podniesienie ich konkurencyjności na lokalnym rynku pracy oraz zwiększenie ich aktywności zawodowej. Szkolenie będzie realizowane zgodnie z wytycznymi określonymi w Dziale II SIWZ stanowiącymi szczegółowy przedmiot zamówienia. Wykonawca ma obowiązek prowadzić nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. 4. Liczba osób: 5 osób 5. Liczba godzin ogółem: 100 godz. zegarowych (1 godzina szkolenia = 45 minut + przerwa licząca średnio 15 min.). 6. Przewidywany czas trwania szkolenia: 5 tygodni 7. Terminy realizacji: od września do 15 października 2010 roku. 8. Szkolenie adresowane jest głównie do uczestników projektu w wieku aktywności zawodowej, pozostających bez zatrudnienia. Przygotowanie uczestników szkolenia w zakresie reprezentowania firmy oraz kształtowania jej pozytywnego wizerunku na rynku lokalnym, przygotowywania i prowadzenia różnego rodzaju spotkań pracowniczych i innych mających miejsce w firmie, obsługi nowoczesnych technicznych urządzeń biurowych, wykorzystania i zastosowania w pracy menadżera technik internetowych oraz komunikacji za pomocą Internetu, wykonywania podstawowych czynności administracyjnych w firmie, organizowania i zarządzania zasobami ludzkimi w firmie, nabycie podstawowych wiadomości z zakresu kadr oraz płac. 9. Wymagania dotyczące szkolenia: 9.1. Zamawiający skieruje 5 uczestników projektu na kurs obsługi administracyjno - biurowej z elementami kadr i płac w wymiarze 100 godzin. Liczba godzin ogółem podana przez Zamawiającego nie obejmuje godzin egzaminu. Zamawiający wymaga, aby w zakresie godzinowym zajęć ujęta była zarówno część teoretyczna jak i praktyczna. 9.2. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu jednego ciepłego posiłku każdego dnia prowadzenia kursu, w którym osoba uczestniczy oraz zapewnienia kawy, herbaty, wody mineralnej oraz kruchych ciastek w czasie przerw wyznaczonych przez Wykonawcę. Zamawiający rozumie pod pojęciem ciepłego posiłku- posiłek w formie drugiego dania (np. ziemniaki, mięso, surówka). 9.3. W szkoleniu mogą uczestniczyć tylko kursanci skierowani przez PCPR w Wodzisławiu Śląskim. 9.4. Kurs powinien być zorganizowany na terenie miasta, w którym siedzibę ma Zamawiający. 9.5. Zamawiający wymaga, aby zajęcia odbywały się od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00-20.00 oraz w soboty w godzinach od 9.00-14.00. 9.6. Kadra dydaktyczna: Zajęcia prowadzone będą przez wykładowcę, który posiada wykształcenie wyższe, w kierunku zarządzanie i marketing (w tym zasobami ludzkimi) bądź ekonomicznym oraz min. 5-letni staż pracy w zakresie wykonywania czynności obsługi biura, sekretariatu, archiwum, kancelarii, obsługi kadrowo - płacowej, posiada uprawnienia pedagogiczne oraz zrealizował co najmniej 2 usługi w zakresie obsługi administracyjno - biurowej w okresie ostatnich 3 lat. Wykonawca może zapewnić więcej wykładowców, ale o podanych wyżej kwalifikacjach. 9.7. Treść nauczania: Zagadnienia szkolenia podane są w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia zgodnie z podaną tematyką, jednakże dopuszcza się możliwość rozwinięcia zagadnień. Szkolenie składa się z części teoretycznej i praktycznej. Część praktyczna obejmuje co najmniej 50% czasu odbywania szkolenia (min. 50 godz.). 9.8. Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu materiały dydaktyczne oraz niezbędny sprzęt do wykorzystania podczas szkolenia - gwarantowany sprzęt i materiały należy ująć w załączniku nr 4 do SIWZ. 9.9. Wykonawca musi dla każdego uczestnika szkolenia podczas zajęć teoretycznych zapewnić miejsce siedzące, stolik/ławkę bądź krzesło z przystawką umożliwiającą swobodne sporządzanie notatek oraz następujące materiały dydaktyczne - zeszyt w twardej oprawie, długopis, zakreślacz i podręcznik związany z tematyką szkolenia. Materiały dydaktyczne po zakończonym szkoleniu przechodzą w posiadanie uczestników szkolenia - załącznik nr 4 do SIWZ. 9.10. Wykonawca zapewnia odpowiednie wyposażenia sal: flipchart, tablica klasyczna lub magnetyczna, sprzęt audiowizualny, filmy instruktażowe, pomoce naukowe, w tym pomoce do praktycznej nauki zawodu. Każdy z uczestników szkolenia będzie miał zapewniony dostęp do samodzielnego stanowiska pracy w trakcie zajęć praktycznych. 9.11. W okresie trwania zajęć Wykonawca ma obowiązek zapewnić kursantom - uczestnikom projektu skierowanym przez Zamawiającego, warunki bezpieczeństwa oraz higieny pracy i nauki zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa, dlatego też pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia szkoleniowe muszą być bezwzględnie dostosowane do prowadzenia zajęć w grupach nie większych niż 10-osobowe. 9.12. Wykonawca zobowiązuje się umieszczać aktualnie obowiązujące logotypy: projektu Dobry Start, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Europejskiego Funduszu Społecznego, emblemat Unii Europejskiej oraz informację o realizowaniu szkolenia w ramach projektu systemowego pt. Dobry Start Program aktywizacji społeczno-zawodowej oraz reintegracji społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie wodzisławskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: SZKOLENIE WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, PROJEKT DOBRY START PRIORYTET VII, DZIAŁANIE 7.1, PODDZIAŁANIE 7.1.2, PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI 2007 - 2013 na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia takich jak: harmonogram zajęć, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, certyfikaty (dyplomy), listy obecności, wykaz osób, które ukończyły szkolenie, protokół z egzaminu, itp. (informacje dot. promocji znajdują się na stronie internetowej pod adresem www.efs.gov.pl lub zostaną dostarczone przez Zamawiającego). W miejscu organizacji zajęć szkoleniowych należy umieszczać plakaty, przekazane przez Zamawiającego, informujące o organizacji szkolenia realizowanego w ramach projektu systemowego pt. Dobry Start. Program aktywizacji społeczno-zawodowej oraz reintegracji społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie wodzisławskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Właściwe logotypy i emblematy Zamawiający udostępni Wykonawcy po podpisaniu umowy. 9.13. Wykładowcy prowadzący szkolenie powinni być poinformowani o fakcie, iż w szkoleniu uczestniczą osoby, których udział jest współfinansowany w ramach projektu systemowego pt. Dobry Start. Program aktywizacji społeczno-zawodowej oraz reintegracji społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie wodzisławskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9.14. Zamawiający przeprowadzi w swojej siedzibie ankietę wśród uczestników na temat odbytych szkoleń. 9.15. Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzania obecności uczestników kursu na każdych zajęciach - obecność na zajęciach uczestnicy potwierdzają własnoręcznym podpisem na liście. 9.16. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności szkolenia i frekwencji uczestników, wglądu do prowadzonej dokumentacji. Zamawiający będzie mógł także uczestniczyć w ocenie końcowej uczestników kursu, która będzie prowadzona w formie egzaminu lub zaliczenia zadania. 9.17. Dopuszcza się zmniejszenie bądź zwiększenie ilości uczestników do 2 osób. 9.18. Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników szkolenia w czasie jego trwania w ramach polisy NNW nie niższą niż 10.000 zł na osobę. 9.19. Wykonawca winien przedstawić ofertę zawierającą całkowity koszt przeprowadzenia kursu oraz cenę kursu w przeliczeniu jednostkowo na 1 uczestnika. Cena winna obejmować również koszt przystąpienia uczestnika do egzaminu jeżeli jest on wymagany dla potwierdzenia uzyskanych na kursie kwalifikacji. 9.20. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmować będzie koszty przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych przez wykładowców i instruktorów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, koszty niezbędnych materiałów dydaktycznych i sprzętu dla wszystkich kursantów oraz koszty ubezpieczenia NNW wszystkich kursantów na czas uczestnictwa w kursie, koszt usługi cateringowej, a także koszt egzaminu wewnętrznego (jeżeli będzie odpłatny). 9.21. Warunki płatności - Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną ilość osób. Wykonawca prowadzić będzie dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy edukacyjne, rejestr wydawanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i zdobycie kwalifikacji oraz sporządzi protokół z egzaminu. Zapłata za szkolenie nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie wystawionego przez Wykonawcę rachunku/faktury VAT wraz z zestawieniem faktycznie poniesionych wydatków składających się na kwotę faktury oraz załączonym wykazem osób przeszkolonych, protokołem z egzaminu, kserokopiami zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, listami obecności na zajęciach osób skierowanych na szkolenie. 9.22. Egzamin: Szkolenie musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez komisję powołaną przez organizatora szkolenia, bądź zaliczeniem zadania. 9.23. Rodzaj zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji: Absolwenci otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216 z późn. zm.). Dodatkowo absolwenci otrzymują certyfikat z informacją o współfinansowaniu szkolenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Dobry Start, Program aktywizacji społeczno-zawodowej oraz reintegracji społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie wodzisławskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1. Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cech Rzemieślników i Innych Przedsiębiorców w Wodzisławiu Śląskim, ul. Zamkowa 5, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8150,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.