eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Usługi prania wodnego i chemicznego na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4055 w Hrubieszowie w 2008 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Hrubieszów: Usługi prania wodnego i chemicznego na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4055 w Hrubieszowie w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 228664 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4055, ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6971145 w. 346.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rozpoznanie2pr.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi prania wodnego i chemicznego na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4055 w Hrubieszowie w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pranie wodne z pełnym wykończeniem - bielizny pościelowej, bielizny osobistej, bielizny specjalnej (odzież kucharska i medyczna), podpinek do namiotów. W skład usługi wchodzi: 1. Zabranie brudnego asortymentu z jednostki transportem i na koszt Wykonawcy, 2. Pranie, suszenie, maglowanie lub prasowanie, krochmalenie, składanie, naprawa mała krawiecka, sortowanie, sortowanie przedmiotów nie nadających się do ponownego wydania, wiązanie, pakowanie bielizny osobistej, pościelowej i specjalnej w opakowania jednorazowego użytku 3. Przywiezienie czystego asortymentu do jednostki transportem i na koszt Wykonawcy 15.000 kg rocznie Czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem - umundurowanie, dresy, odzież robocza, przedmioty specjalne ( śpiwory, peleryna-namiot, koce, ubranie czołgisty) W skład usługi wchodzi: 1. Zabranie brudnego asortymentu z jednostki transportem i na koszt Wykonawcy, 2. Czyszczenie chemiczne, składanie, naprawa mała krawiecka, sortowanie, sortowanie przedmiotów nie nadających się do ponownego wydania, wiązanie 3. Przywiezienie czystego asortymentu do jednostki transportem i na koszt Wykonawcy 4.000 kg rocznie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 50.83.00.00 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych Kod CPV wg słownika 2008: 50.83.00.00 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn: - wykonali ( wykonują ciągle ) co najmniej 2 usługi prania wodnego asortymentu takiego samego lub asortymentu zbliżonego do występującego u zamawiającego na kwotę nie mniejszą niż 5.000,00 zł. każda; - wykonali ( wykonują ciągle ) co najmniej 2 usługi czyszczenia chemicznego asortymentu takiego samego lub zbliżonego do występującego u zamawiającego na kwotę nie mniejszą niż 3.000,00 zł. każda; e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków nastąpi w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków nastąpi w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności, której przedmiotem jest postępowanie przetargowe, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dołączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rozpoznanie2pr.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4055, ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów tel. (084) 69 75 346.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 13:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4055, ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów - kancelaria, pokój nr 21 parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.