Ogłoszenie z dnia 2011-08-03
Słupsk: Zamówienie uzupełniające na wykonanie usługi pn. Bieżące opróżnianie i utrzymanie czystości koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych na terenie Gminy Miejskiej Słupsk
Numer ogłoszenia: 228614 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 841 00 93.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające na wykonanie usługi pn. Bieżące opróżnianie i utrzymanie czystości koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych na terenie Gminy Miejskiej Słupsk.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na: 1)codziennym opróżnieniu: a)koszy o pojemności 35 oraz 40, 60 litrów, b)koszy na odchody zwierzęce; 2)wymyciu wszystkich koszy, o których mowa w pkt 1 ppkt 1a) i 1b) jeden raz w tygodniu (dokładny dzień należy każdorazowo uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego); 3)dezynfekcji wszystkich koszy; 2.Wykonawca zobowiązuje się do opróżnienia koszy objętych przedmioem zamówienia w taki sposób, aby nie były przepełnione oraz do oczyszczenia ich bezpośredniego sąsiedztwa z odpadów w promieniu 1,5 m od koszy. 3.Prace związane z opróżnieniem, wymyciem i dezynfekcją wszystkich koszy należy wykonać do godz. 700. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy także załadunek i przekazanie zebranych nieczystości (odpadów) do właściwych miejsc ich zagospodarowania zgodnie z posiadanym zezwoleniem w tym zakresie. Wywóz nieczystości (odpadów) z wszystkich koszy powinien być dokonany pojazdem bezpylnym, zgodnie z obowiązującą technologią oczyszczania miast. 5.Wykonawca i Zamawiający ustalą do dnia 30 - go każdego miesiąca faktyczną ilość koszy objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca na tej podstawie sporządzi wykaz ilości koszy, który dołączy do faktury. 6.Wykonawca naprawi uszkodzenia koszy powstałe wskutek niewłaściwej eksploatacji i ich opróżnienia lub wymieni kosze (zakupi nowe) na własny koszt. 7.Prace będące przedmiotem niniejszego zamówienia uważa się za niewykonane w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego przepełnienia koszy, zalegania wokół nich nieczystości (odpadów), niewłaściwego stanu techniczno - estetycznego koszy lub braku więcej niż 10 % ogólnej ilości koszy wyszczególnionych w załączniku do niniejszej umowy. 8.Stan techniczny i estetyka wszystkich koszy musi być nienaganna. W przypadku całkowitej dewastacji kosza należy przy udziale osoby wyznaczonej przez Zamawiającego spisać protokół zniszczenia. 9.Patrolowanie i kontrolowanie stanu koszy w zakresie czynności stanowiących przedmiot zamówienia i przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu. 10.Wykaz koszy z określeniem ich rodzaju i pojemności oraz ich lokalizacja stanowi załącznik do niniejszej umowy. 11.Całość robót należy wykonać w oparciu o przepisy prawne i normy obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27526,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29728,77
Oferta z najniższą ceną: 29728,77 / Oferta z najwyższą ceną: 29728,77
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z dniem 01.07 2011r. w wyniku połączenia jednostek budżetowych :Zarządu Dróg Miejskich w Słupsku,Zarządu Transportu Miejskiego w Słupsku, Zarządu Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ( uchwała Nr VIII/71/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 kwietnia 2011r.) rozpoczęła działalność nowa jednostka pn. Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. W związku z powyższym zachodzi potrzeba dokonania analizy merytorycznej przedmiotu zamówienia, co wiąże sie z potrzebą dłuższego terminu na przygotowanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, a występuje konieczność utrzymania w czystości i porządku koszy ulicznych ( bieżące i systematyczne ich opróżnianie). Spełnione są przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp tj.: 1) udzielenie zamówienia podstawowego nastąpiło w trybie przetargu nieograniczonego, 2) zamówienie uzupełniające było przewidziane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego, 3) w wartości szacunkowej zamówienia podstawowego uwzględniona została wartość zamówienia uzupełniającego, 4) nie upłynął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 5) zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Sukcesywne dostawy wędlin wieprzowych, mięsa wieprzowego oraz podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Słupsku.
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych oraz konferencyjnych
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bursy Szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Słupsku od 1 września 2024 do 31 sierpnia 2025
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej 10/1.KDW wraz z przebudową zjazdu zwykłego z drogi powiatowej nr 1132G w Jezierzycach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę / przebudowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1111G na odcinku Włynkówko (od skrzyżowania z DK21) Strzelino w gminie Redzikowo
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.