eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Zamówienie uzupełniające na wykonanie usługi pn. Bieżące opróżnianie i utrzymanie czystości koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych na terenie Gminy Miejskiej Słupsk



Ogłoszenie z dnia 2011-08-03

Słupsk: Zamówienie uzupełniające na wykonanie usługi pn. Bieżące opróżnianie i utrzymanie czystości koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych na terenie Gminy Miejskiej Słupsk
Numer ogłoszenia: 228614 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 841 00 93.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające na wykonanie usługi pn. Bieżące opróżnianie i utrzymanie czystości koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych na terenie Gminy Miejskiej Słupsk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na: 1)codziennym opróżnieniu: a)koszy o pojemności 35 oraz 40, 60 litrów, b)koszy na odchody zwierzęce; 2)wymyciu wszystkich koszy, o których mowa w pkt 1 ppkt 1a) i 1b) jeden raz w tygodniu (dokładny dzień należy każdorazowo uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego); 3)dezynfekcji wszystkich koszy; 2.Wykonawca zobowiązuje się do opróżnienia koszy objętych przedmioem zamówienia w taki sposób, aby nie były przepełnione oraz do oczyszczenia ich bezpośredniego sąsiedztwa z odpadów w promieniu 1,5 m od koszy. 3.Prace związane z opróżnieniem, wymyciem i dezynfekcją wszystkich koszy należy wykonać do godz. 700. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy także załadunek i przekazanie zebranych nieczystości (odpadów) do właściwych miejsc ich zagospodarowania zgodnie z posiadanym zezwoleniem w tym zakresie. Wywóz nieczystości (odpadów) z wszystkich koszy powinien być dokonany pojazdem bezpylnym, zgodnie z obowiązującą technologią oczyszczania miast. 5.Wykonawca i Zamawiający ustalą do dnia 30 - go każdego miesiąca faktyczną ilość koszy objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca na tej podstawie sporządzi wykaz ilości koszy, który dołączy do faktury. 6.Wykonawca naprawi uszkodzenia koszy powstałe wskutek niewłaściwej eksploatacji i ich opróżnienia lub wymieni kosze (zakupi nowe) na własny koszt. 7.Prace będące przedmiotem niniejszego zamówienia uważa się za niewykonane w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego przepełnienia koszy, zalegania wokół nich nieczystości (odpadów), niewłaściwego stanu techniczno - estetycznego koszy lub braku więcej niż 10 % ogólnej ilości koszy wyszczególnionych w załączniku do niniejszej umowy. 8.Stan techniczny i estetyka wszystkich koszy musi być nienaganna. W przypadku całkowitej dewastacji kosza należy przy udziale osoby wyznaczonej przez Zamawiającego spisać protokół zniszczenia. 9.Patrolowanie i kontrolowanie stanu koszy w zakresie czynności stanowiących przedmiot zamówienia i przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu. 10.Wykaz koszy z określeniem ich rodzaju i pojemności oraz ich lokalizacja stanowi załącznik do niniejszej umowy. 11.Całość robót należy wykonać w oparciu o przepisy prawne i normy obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27526,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29728,77

  • Oferta z najniższą ceną: 29728,77 / Oferta z najwyższą ceną: 29728,77

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Z dniem 01.07 2011r. w wyniku połączenia jednostek budżetowych :Zarządu Dróg Miejskich w Słupsku,Zarządu Transportu Miejskiego w Słupsku, Zarządu Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ( uchwała Nr VIII/71/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 kwietnia 2011r.) rozpoczęła działalność nowa jednostka pn. Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. W związku z powyższym zachodzi potrzeba dokonania analizy merytorycznej przedmiotu zamówienia, co wiąże sie z potrzebą dłuższego terminu na przygotowanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, a występuje konieczność utrzymania w czystości i porządku koszy ulicznych ( bieżące i systematyczne ich opróżnianie). Spełnione są przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp tj.: 1) udzielenie zamówienia podstawowego nastąpiło w trybie przetargu nieograniczonego, 2) zamówienie uzupełniające było przewidziane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego, 3) w wartości szacunkowej zamówienia podstawowego uwzględniona została wartość zamówienia uzupełniającego, 4) nie upłynął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 5) zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.