eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › dostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-24

Radom: dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 228577 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu , ul. Zbrowskiego 106, 26-615 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3681400, 3681460, faks 048 3681498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/usradom1

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego w Radomiu: Część I 1)komputer przenośny - notebook - szt. 1, 2)laserowe monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne - szt. 3, 3)drukarka laserowa kolorowa - szt. 1, 4)drukarka laserowa monochromatyczna - szt. 5. Część II 1)zestaw baterii do UPS APC Smart 1000,APC Smart 1500- szt. 4, 2)zestaw baterii do UPS APC Smart 3000 rack - szt. 1, 3)zasilacz 400 W ATX 2 - szt. 3, 4)dysk twardy 2,5 min. 80MB do laptopa - szt. 1, 5)pamięć SODIMM 1024 MB - szt. 1, 6)zasilacz 16V,4,5A do IBM Thinkpad T43 - szt. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ: do części I - Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4, do części II - Nr 1. 1.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2009r. i być oznakowany znakiem CE. 2.Na potwierdzenie zaoferowania sprzętu komputerowego spełniającego wymogi określone w SIWZ, wykonawca dołączy do oferty szczegółowe dane techniczne dotyczące zaoferowanego sprzętu. 3.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu: 1)licencji producenta oprogramowania; 2)deklaracji zgodności z normami zharmonizowanymi - na podstawie art. 13 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. z 2004r. Dz. U. Nr 204 poz. 2087 ze zm.). 4.Wykonawca udzieli gwarancji: 1)36 miesięcy na przedmiot zamówienia wykazany w części I, 2)24 miesiące na przedmiot zamówienia wykazany w części II. 5.Warunki dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1)wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek; 2)wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nie przekraczającym 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia; 3)wykonawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu komputerowego w miejscu jego instalacji w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii; 4)w razie niemożności usunięcia usterki w terminach o jakich mowa wyżej, wykonawca dostarczy nowy sprzęt wolny od wad; 5)w przypadku stwierdzenia wady ukrytej sprzętu komputerowego wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na nowy w terminie 14 dni od daty zgłoszenia tej wady; 6)w przypadku braku możliwości usunięcia usterki w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia, wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia do czasu usunięcia usterki, ale na okres nie dłuższy niż 30 dni nowego urządzenia zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi; 7)szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego zostaną określone w karcie gwarancyjnej załączonej do dostarczonego przez wykonawcę sprzętu komputerowego; 8)w przypadku naprawy dysku twardego, gdy zajdzie potrzeba jego wymiany nośniki magnetyczne uszkodzonego dysku pozostają u Zamawiającego. 6.Każdorazowo okres gwarancji ulega przedłużeniu odpowiednio o okres wykonywania naprawy uszkodzonego sprzętu komputerowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 31.42.20.00 - Zestawy baterii 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.61.11 - Pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (DRAM) .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Na potwierdzenie zaoferowania sprzętu komputerowego spełniających wymogi określone w SIWZ, wykonawca dołączy do oferty szczegółowe dane techniczne zaoferowanego sprzętu komputerowego, (w przypadku wyboru oferty również licencję producenta oprogramowania i deklaracje zgodności z normami zharmonizowanymi - na podstawie art. 13 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. z 2004r. Dz. U. Nr 204 poz. 2087 ze zm.)).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie zgodnie z art. 44 ustawy, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone przez Zamawiającego w Części V SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 3.W przypadku, gdy wykonawca nie będzie występował osobiście lub nie będzie reprezentowany przez uprawnione osoby do reprezentacji wymienione we właściwym rejestrze do składania oferty, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 4.W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: 1)udzielone pełnomocnictwo rodzajowe liderowi wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winno zostać złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie, 2)udzielone pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać zakres pełnomocnictwa, co do reprezentacji, podpisania umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/usradom1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu, ul. Zbrowskiego 106, pokój 235..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu, 26-615 Radom, ul. Zbrowskiego 106, pokój 323 II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.