eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzemeszno › Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Miasta i Gminy Trzemeszno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Trzemeszno: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Miasta i Gminy Trzemeszno.
Numer ogłoszenia: 228568 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Trzemeszno , ul. gen. H. Dąbrowskiego 2, 62-240 Trzemeszno, woj. wielkopolskie, tel. 061 415-43-06, faks 061 415-44-12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzemeszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Miasta i Gminy Trzemeszno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Miasta i Gminy Trzemeszno oraz jednostek organizacyjnych polegających na otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących oraz pomocniczych Miasta i Gminy Trzemeszno oraz jej jednostek organizacyjnych, tj: a) Urząd Miasta i Gminy Trzemeszno ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 2 b) Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Tadeusza Kościuszki 35 c) Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Piastowska 11 d) Placówka Wsparcia Dziennego, ul. Piastowska 11 e) Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Mickiewicza 28, f) Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Śniadeckich 18, g) Szkoła Podstawowa nr 2, ul. 1 Maja 11, h) Zespół Szkół w Kruchowie, i) Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Trzemżalu, Trzemżal 56, j) Przedszkole nr 1, pl. Św. Wojciecha 15, k) Przedszkole nr 2, ul. Chrobrego 8 l) Gimnazjum w Trzemesznie, pl. Michała Kościeszy - Kosmowskiego 5. w okresie od dnia 01.08.2014r. do 31.07.2017r. UWAGA: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo otwarcia w razie potrzeby innych rachunków bankowych na warunkach określonych w ofercie wybranej w niniejszym przetargu , realizacji poleceń przelewów wewnętrznych i zewnętrznych w wersji elektronicznej, realizacji poleceń przelewów wewnętrznych i zewnętrznych w wersji papierowej, przyjmowanie wpłat gotówkowych, dokonywaniu wypłat gotówkowych, realizacji lokat terminowych na zlecenie Urzędu Miasta i Gminy w Trzemesznie, przechowywaniu depozytów, uzyskania informacji o saldzie rachunku bankowego za pomocą systemu elektronicznego, uruchomieniu kredytu w rachunku bieżącym dla Miasta i Gminy Trzemeszno na warunkach: -do wysokości nie przekraczającej kwoty określonej w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy -udzielany na okres do jednego roku budżetowego i corocznie ponawiany -wysokość prowizji przygotowawczej - 0,00% -koszty obsługi kredytu - wyłącznie odsetki od wykorzystanego kredytu - zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji - oprocentowanie od wykorzystanego kredytu obliczane będzie w oparciu o zmienną stawkę procentową obliczoną dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o wartość stawki WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę Wykonawcy dostępie do bankowości internetowej, obejmującej w szczególności: a) dostarczenie, zainstalowanie, skonfigurowanie i zapewnienie poprawnego działania oprogramowania bankowości internetowej na wskazanych przez Zamawiającego stanowiskach komputerowych oraz bezpłatne szkolenie pracowników jednostek organizacyjnych w zakresie obsługi dostarczonego programu; b) bieżące doradztwo i pomoc z zakresu obsługi systemu; c) bieżącą obsługę techniczną systemu; d) stałą obserwację obrotów i stanów środków na rachunkach bieżących oraz rachunkach pomocniczych; e) zlecanie przelewów wewnętrznych i zewnętrznych; f) tworzenie listy przelewów zdefiniowanych; g) wydruku potwierdzenia wykonanych operacji, wyciągów oraz załączników; h) dopuszcza się możliwość drukowania załącznika przez bank i) składanie zleceń płatniczych w dowolny dzień, o dowolnej porze. Realizacja zleceń nie później niż następnego dnia roboczego; j) użytkownikami bankowości internetowej będą stanowiska użytkowników mających możliwość wprowadzania transakcji oraz użytkownicy mający uprawnienia do zatwierdzania transakcji. Wykonawca zapewni możliwość zmiany ilości użytkowników oraz uprawnień użytkowników; k) dostęp do bankowości internetowej oraz własne wyodrębnione rachunki bankowe otrzymają następujące jednostki organizacyjne: Urząd Miasta i Gminy Trzemeszno ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 2 Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Tadeusza Kościuszki 35 Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Piastowska 11 Placówka Wsparcia Dziennego, ul. Piastowska 11 Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Mickiewicza 28 Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Śniadeckich 18, Szkoła Podstawowa nr 2, ul. 1 Maja 11, Zespół Szkół w Kruchowie, Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Trzemżalu, Trzemżal 56 Przedszkole nr 1, pl. Św. Wojciecha 15 Przedszkole nr 2, ul. Chrobrego 8 Gimnazjum w Trzemesznie, pl. Michała Kościeszy - Kosmowskiego 5. Uwaga: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również obsługa wypłat świadczeń z OPS w Trzemesznie w ramach obsługi kasowej polegająca w szczególności na: a) wypłacie świadczeniobiorcom OPS zasiłków oraz innych świadczeń zgodnie z dostarczonymi listami wypłat, b) realizacji wypłat w terminach (wartości podane w wielkościach średniomiesięcznych): - od 18 do 25 dnia każdego miesiąca na kwoty ca. 450.000,00 dla około 1.000 klientów Terminy wypłat gotówkowych zostaną uzgodnione indywidualnie przez OPS z Wykonawcą, zgodnie z potrzebami OPS i możliwościami technicznymi Wykonawcy, wypłaty gotówkowe w kasie banku z tytułu wypłat stypendiów szkolnych które zostaną ustalone indywidualnie z OPS. c)udostępnieniu uzyskania promes bankowych, poręczeń i gwarancji bankowych dla Miasta i Gminy Trzemeszno; wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń; wydawania blankietów czekowych; świadczenia innych usług bankowych, czyli usług nieprzewidzianych, sporadycznych. Odpłatność za usługi bankowe nie ujęte w ofercie Wykonawcy będą ustalone w oparciu o taryfę opłat i prowizji obowiązującą w Wykonawcy w danym czasie, o ile zaistnieje konieczność ich uruchomienia. *Zamawiający wymaga aby wybrany w niniejszym postępowaniu bank na 31 grudnia każdego roku był w dyspozycji dla dokonywania wszystkich operacji objętych przedmiotem niniejszego postępowania przynajmniej do godz. 13-00 * Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych ma być zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o wartość stawki WIBID 1M pomniejszoną o stałą marżę Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - prowadzenia banku - art. 20, art. 21 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2012 r. Poz.1376 ze zmian.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest działalności jest krótszy - w tym okresie,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 1 usługi w zakresie obsługi budżetów jednostek samorządu terytorialnego, wykonywanych, co najmniej przez okres 1 roku. Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów tj. wykazu usług sporządzonego według załącznika Nr 4 na zasadzie spełnianie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunek wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać oddział, filię lub ekspozyturę banku na terenie m. Trzemeszno (postawiony warunek podyktowany jest wyłącznie specyfiką usługi). Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów tj. wykazu filii banku sporządzonego według załącznika Nr 5 na zasadzie spełnia nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunek wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie. Wymagane tylko oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie. Wymagane tylko oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument potwierdzający posiadanie oddziału, filii lub ekspozytury na terenie m. Trzemeszno posiadający zdolność do wykonywania wszystkich operacji objętych przedmiotem zamówienia( załącznik nr 5 do SIWZ). formularz ofertowy. - załącznik nr 2 do SIWZ zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty - załącznik nr 6 do SIWZ pełnomocnictwo (w przypadku konsorcjum) wykaz osób do kontaktów z zamawiającym - załącznik nr 7 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 20
  • 2 - oprocentowanie kredytów - 20
  • 3 - oprocentowanie lokat - 60

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, nałożenia na Zamawiającego dodatkowych zadań lub zmiany jego struktury organizacyjnej, pojawienia się nowych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych, których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego; wprowadzenia modyfikacji bądź wymiany systemów informatycznych Zamawiającego, w tym systemu finansowo- księgowego; zmiany terminów płatności. otwarcia większej lub mniejszej ilości rachunków bieżących i pomocniczych (np. nowe jednostki organizacyjne, inna liczba rachunków pomocniczych, inne formy organizacyjno-prawne w razie zmian legislacyjnych lub organizacyjnych) oraz prawo do objęcia bankową obsługą mniejszej lub większej ilości jednostek organizacyjnych na warunkach określonych w ofercie. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzemeszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Trzemesznie; 62-240 Trzemeszno ul. Gen. H. Dąbrowskiego 2, w pokoju nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Trzemesznie 62-240 Trzemeszno ul. 1 Maja 1 Biuro Podawcze- pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.