eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Remont budynku portierni przy bramie głównej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-26

Wieliczka: Remont budynku portierni przy bramie głównej
Numer ogłoszenia: 228559 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206497 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, 012 2787132, faks 012 2787110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku portierni przy bramie głównej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres rzeczowy zamówienia 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę, za wynagrodzeniem, robót budowlanych mających na celu przeprowadzenie remontu budynku portierni przy bramie głównej (markownia). 1.2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie między innymi, następujących prac: 1)wymianę okien, drzwi, parapetów zewnętrznych i portali kamiennych, 2)wymianę okładzin ścian i schodów zewnętrznych od strony północnej i wschodniej, 3)oczyszczenie i renowacja drzwi szafek rewizyjnych oraz napisu od strony ulicy, 4)wymianę lampy nad wejściem od strony północnej, 5)renowację i malowanie ścian zewnętrznych, 6)renowację balustrad schodów oraz konstrukcję daszku nad wejściem, 7)renowację orynnowania i instalacji odgromowej, 8)renowację pilastrów bramy wjazdowej, wymiana obróbek blacharskich, 9)ocieplenie dachu i wymianę sufitów podwieszonych wraz z oświetleniem strefy wejściowej, 10)wymianę okien, drzwi i parapetów wewnętrznych, 11)remont pomieszczeń portierni i szatni, tj.: a)wymianę posadzek, b)malowanie ścian, 12)likwidacji ścianki działowej pomieszczenia magazynu broni, 13)remontu strefy wejściowej na zakład, tj: a) wymianę posadzek i okładziny schodów wewnętrznych, b) malowanie ścian, 14) likwidację muru, 15) montaż kołowrotów i czytników dostarczonych przez Zamawiającego, 16) zakup i montaż bramek, 17) remont instalacji elektrycznej wewnętrznej, poprzez zasilanie bramek obrotowych wraz z niezbędnymi badaniami i pomiarami, 18) wywóz materiałów odpadowych i ich utylizację. 1.3. Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym kolor okien zewnętrznych 1.4. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z: 1) Projektem wykonawczym pod nazwą Projekt wykonawczy remontu budynku portierni przy bramie głównej (Markownia), wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonanym przez biuro projektów Piotr Wroczek Architektura, ul. Łukowska 57, 32-020 Wieliczka, w kwietniu 2011r., stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, 2) Projektem budowlanym pod nazwą Instalacja elektryczna wewnętrzna - zasilanie bramek obrotowych, wykonanym przez firmę Z.H.U Instalacje elektryczne Piotr Ptak ul. Pocztowa 5, 32-020 Wieliczka, w kwietniu 2011 r. - stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, 3)opinią konserwatorską OZKr.JCh.562-599/11 z dnia 2.06.2011r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie dotyczącą wykonania robót budowlanych mających na celu przeprowadzenie remontu budynku portierni, stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ, 4)Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych remontu budynku portierni przy bramie głównej (Markownia), stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ, 5)przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118) oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy, 6)Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2006r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych, (Dz.U. z 2003r., Nr.47, poz. 401). 2. Wynagrodzenie Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe, w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm.). Oznacza to, że Wykonawca nie może żądać podwyższenia tego wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie przedmiotu zamówienia groziłoby Wykonawcy rażącą stratą, sąd może podwyższyć wynagrodzenie ryczałtowe lub rozwiązać umowę. W konsekwencji wynagrodzenie, zawiera wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia, wynikające wprost z zapisów SIWZ, wzoru umowy oraz załączników do umowy, jak również w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zatem zobowiązany przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na wynagrodzenie. 3. Ubezpieczenie 3.1.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez okres wykonywania przedmiotu zamówienia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 3.2.Wykonawca zobowiązany jest do odnawiania posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia w sposób zapewniający ciągłość ubezpieczenia, przez okres wykonywania zamówienia. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma JANEX Sp. z o.o., ul. Franciszka Wężyka 26, 31-580 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 168141,00

  • Oferta z najniższą ceną: 168141,00 / Oferta z najwyższą ceną: 168141,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.