eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Budowa małej infrastruktury turystycznej i remont pomostu nad Jeziorem Bysławskim wraz z przebudową ulicy Wodnej w Bysławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Lubiewo: Budowa małej infrastruktury turystycznej i remont pomostu nad Jeziorem Bysławskim wraz z przebudową ulicy Wodnej w Bysławiu
Numer ogłoszenia: 228518 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180668 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubiewo, ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3349310, faks 052 3349310.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa małej infrastruktury turystycznej i remont pomostu nad Jeziorem Bysławskim wraz z przebudową ulicy Wodnej w Bysławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Projekt pn.: Budowa małej infrastruktury turystycznej i remont pomostu nad Jeziorem Bysławskim wraz z przebudową ulicy Wodnej w Bysławiu współfinansowany jest w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności. 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa małej infrastruktury turystycznej i remont pomostu nad Jeziorem Bysławskim wraz z przebudową ulicy Wodnej w Bysławiu. 3. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.23.10.00-5 Roboty w zakresie budowy rurociągów 45.23.31.40-2 Roboty drogowe 45.23.32.00-1 Roboty w zakresie różnych powierzchni 45.23.32.52-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.24.20.00-5 Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych 37.53.52.00-9 Wyposażenie placów zabaw 37.41.20.00-9 Sprzęt do uprawiania sportów wodnych 4. Przedmiotem zamówienia jest: CZEŚĆ NR 1 - PRZEBUDOWA ULICY WODNEJ W BYSŁAWIU I REMONT POMOSTU 1/ Zakres przedmiotowy przebudowy ulicy Wodnej w Bysławiu obejmuje w szczególności: - infrastrukturę techniczną polegającą na przebudowie drogi gminnej na działce 476/1 i 981 wraz z budową przewodu kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi oraz montażem separatora dla oczyszczania wód opadowych przed odprowadzeniem do istniejącej sieci rowów odwodnieniowych. Inwestycja dotyczy ul. Wodną w Bysławiu o długości 204,00 m, od km 0+000,00 do km 0+204,00 w obrębie działki nr 476/1 i 981 obręb Bysław. - kategoria drogi: gminna - klasa techniczna: L - kategoria ruchu: KR-1 - przekrój drogi: jedna jezdnia zmiennej szerokości od 5,0 m do 3,0 m - szerokość pasa ruchu: 5,0 - 3,0 m - szerokość jezdni: 5,0 - 3,0 m - ciąg pieszo - jezdny: 5,0 - 3,0 m - odwodnienie: powierzchniowe i przy pomocy kanalizacji deszczowej - elementy poprawiające bezpieczeństwo ruchu: pieszo jezdnia jednokierunkowa z fragmentami dopuszczającymi ruch dwukierunkowy, oznakowanie pionowe i poziome. Realizacja projektu obejmuje: wycinkę drzew przydrożnych (owocowych ) - 6,0 szt., budowę kolektora deszczowego i odwodnienia powierzchniowego, przebudowę nawierzchni ciągu pieszo jezdnego, wykonanie oznakowania. Na przebudowę nawierzchni ulicy Wodnej na pow. 870,72 m2 składać się będą następujące elementy: - nawierzchnia z kostki betonowej, wibroprasowanej gr. 8,0 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3,0 cm (w tym próg spowalniający) - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem klasy C8/10 grubości 20cm, - warstwa odsączająca z piasku grubości 20,0 cm, - koryto na całej powierzchni ulicy. Wykonanie utwardzenia wjazdów i dojść chodnikowych do nieruchomości przy ww. ulicy w ilości : - nawierzchnia wjazdów z kostki betonowej gr. 8,0 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3,0 cm w ilości 80,45 m2 , - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem klasy C8/10 gr. 15,0 cm - warstwa odsączająca z piasku gr. 15,0 cm - nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6,0 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 10,0 cm w ilości 13,0 m2. Ustawienie krawężnika betonowego na ławie z oporem jako obramowania nawierzchni w ilości : 548,0 m. Budowa odwodnienia deszczowego w formie kanalizacji lokalnej : - budowa 7,0 szt. studzienek ściekowych z przykanalikami z rur PCV 160, - budowa kanału deszczowego z rur PCV o średnicy 200 o długości 200,00 mb , - budowa separatora koalescencyjnego z by-passem i zintegrowanym osadnikiem - 1,0 szt. Przewidziano również wykończenie terenu miedzy granicami działek a krawędzią jezdni w formie terenu zielonego - trawnik w ilości 346,70 m2. Zamawiający wymaga, by kostki brukowe układane były w poprzek ulicy Wodnej, przy czym 10% całkowitej powierzchni ma stanowić kostka kolorowa (np. czerwona lub granatowa). UWAGA! Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ obejmuje przebudowę ulicy Wodnej oraz łącznika do ulicy Głównej. Natomiast niniejszy przedmiot zamówienia dotyczy realizacji części obejmującej wyłącznie przebudowę ulicy Wodnej. 2/ Wykonanie remontu pomostu obejmuje w szczególności: - demontaż desek i łat pomostowych, - poziomowanie i naprawę stalowej konstrukcji nośnej na rusztach palowych, - czyszczenie i malowanie konstrukcji, - deskowanie i impregnację drewna (pokład z desek iglastych struganych 4-stronnie, wzdłużnie ryflowanych, minimum II klasy, grubość 38 mm, ), - wykonanie barierek ochronnych z bali iglastych, obrzynanych, o wysokości 1,20 m: poręcz (sfazowana kantówka o wymiarach 10x10cm) i półporęcz (sfazowana kantówka o wymiarach 6x10 cm); barierki na całym pomoście jednostronne - od strony zewnętrznej, drewno klasy I. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymaganiami materiałowo-technicznymi dot. konstrukcji stalowej i jej zabezpieczenia antykorozyjnego jak tez konstrukcji drewnianej opisanymi w Załączniku nr 15c do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres min. 36 m-cy (liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego). Istniejący pomost ma powierzchnię 212,45 m2. Jest to pomost o konstrukcji metalowej w kształcie litery C. Na pomoście tym dodatkowo wykonano pomost o wymiarach 2,00m x 10,00m wykorzystywany jako pomost do skoków oraz drugi o wymiarach 2,00m x 9,80m przystosowany do cumowania sprzętu pływającego. Dwa pomosty o wymiarach 23,00m x 2,00m każdy, ustawione prostopadle do linii brzegowej, łączą pomost o wymiarze 53,90m x 1,50m, ustawiony równolegle do brzegu. Konstrukcja głównego pomostu wykonana jest z kątowników stalowych w formie kratownicy. Elementy te oparte są na słupach stalowych, posadowionych na dnie jeziora. UWAGA! 1. Całkowita powierzchnia pomostu do remontu wynosi 212,45 m2, a nie jak podano w przedmiarze robót 225,25 m2. 2. Nie należy dokonywać wyceny pozycji nr 8 przedmiaru robót dotyczącej zakupu i montażu łańcucha. Zamiast tego Zamawiający wymaga, by Wykonawca wycenił wykonanie wyżej opisanych barierek ochronnych. CZĘŚĆ NR 2 - URZĄDZENIE PLACU ZABAW DLA DZIECI WRAZ Z BUDOWĄ OGRODZENIA Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz infrastruktury towarzyszącej: a) zestaw zabawowy, w skład którego wchodzi: 2x wieża czworokątna, dach dwuspadowy, podest, trap krótki, trap długi, pomost z belką, zjeżdżalnia, drabinka szczeblowa rozstawna i ścianka linowa kratownica - 1 kpl., wymiary (dług. x szer x wys.): minimum 8,02x4,82x3,58m b) huśtawka bocianie gniazdo - 1 kpl., wymiary: minimum 2,36x2,11x2,37m c) huśtawka wahadłowa podwójna- 1 kpl., z siedziskiem koszykowym dla małych dzieci i siedziskiem prostym, wymiary: minimum 3,34x2,11x2,37m d) huśtawka wagowa - 1 kpl., wymiary: minimum 3,0x0,44x1,10m e) karuzela tarczowa - 1 kpl., podest z blachy aluminiowej ryflowanej, wymiary: wymiary: minimum 1,25x1,25x0,84m f) bujak 1-osobowy - 1 kpl., wykonany ze sklejki wodoodpornej, malowany farbami akrylowymi, wymiary: minimum 1,57x0,27x1,05m g) ławka drewniana z oparciem o konstrukcji stalowej - 2 szt., wymiary: minimum 1,77x0,63x0,87m h) pociąg - 1 kpl., lokomotywa z 2 wagonami, wymiary 1 elementu: minimum 1,80x1,21x1,70m i) kosz na śmieci stalowy- 1 szt., wymiary: minimum 0,54x0,40x1,07m j) stojak na rowery duży- 1 kpl., 5- stanowiskowy, wymiary: minimum 2,40x0,48x0,28m k) tablica informacyjna mała z daszkiem- 1 szt., wymiary: minimum 0,40x0,22x1,9m l) płotek drewniany o minimalnych wymiarach: dług. 54 m (27 przęseł o dług. 2 m), wys.0,98 m, szer. 0,01 m ł) furtka drewniana o minimalnych wymiarach: dług. 1,08 m, wys. 0,98 m, szer. 0,01m. Ogrodzenie placu zabaw dla dzieci będzie częściowe, z 2 stron z uwagi na istniejące już ogrodzenie. Wymagania materiałowo - techniczne urządzeń zabawowych i elementów towarzyszących: - urządzenia fabrycznie nowe, - drewno sosnowe klejone warstwowo, impregnowane powierzchniowo, - płotek i furtka z drewna bezrdzeniowego, zaimpregnowanego, - elementy konstrukcyjne wykonane z drewna o profilu kwadratowym 95x95mm, - płyty ze sklejki wodoodpornej obustronnie laminowanej, kolorowe, - elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, płyta zjazdowa zjeżdżalni powinna być wykonana z blachy nierdzewnej, karuzela tarczowa powinny posiadać podest w postaci blachy aluminiowej ryflowanej, - huśtawka bocianie gniazdo winna mieć belkę poziomą ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, siedzisko linowe, - łańcuchy ze stali nierdzewnej, - belki konstrukcyjne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego, - montaż: wszystkie urządzenia winny być na stałe posadowione w gruncie, betonowane betonem klasy min. B-20, na kotwach stalowych ocynkowanych , - wszelkie otwory niebezpieczne oraz wystające elementy śrub i nakrętek winny być osłonięte zaślepkami, połączenia śrubowe zabezpieczone antykorozyjnie przez ocynkowanie, - urządzenia zabawowe i infrastruktura towarzysząca muszą posiadać certyfikaty na spełnienie normy PN-EN 1176 (wymagane przed odbiorem końcowym zamówienia w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 36 m-cy na wszystkie dostarczone urządzenia (liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego). Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (włącznie z kosztem dostawy i montażem). CZĘŚĆ NR 3 - DOSTAWA SPRZĘTU WODNEGO Dostawa rowerów wodnych: a) rower wodny 4-osobowy - 2 szt., minimalne wymiary: dług. 3,80 m, szer. 1,60 m, wysokość burty 0,50 m, b) rower wodny 2+1 osobowy - 4 szt., minimalne wymiary dług. 2,50 m, szer. 1,75 m, wysokość burty 0,40 m. Wymagania materiałowo-techniczne: - rowery wodne fabrycznie nowe, koloru niebieskiego, zbudowane z poliestru, - każdy rower powinien posiadać minimum 1 ucho cumownicze, napęd nożny 2-os. ze stali nierdzewnej, pulpit sterowniczy, ster - wymagana min 2-letnia gwarancja - wymagany certyfikat zgodności i jakości CE (wymagane przed odbiorem końcowym zamówienia w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym dotyczącym przebudowy ulicy Wodnej w Bysławiu zatwierdzony decyzją znak BD.6740.LUB.1.2012 z dnia 12 stycznia 2012 r. stanowiący Załączniki Nr 10a-g i 11a-i do SIWZ, Projekcie zmian w stałej organizacji ruchu stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ, Zgłoszeniu BD.6743.LUB.98.2011 z dnia 23.08.2011 r., stanowiącym Załącznik nr 13 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Załączniki nr 15 a-c do SIWZ. Przedstawione przedmiary robót stanowią element pomocniczy do opracowania kosztorysu. Oryginał dokumentacji technicznej jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 6.Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) opracowania, bieżącej aktualizacji i uzgodnienia z Zamawiającym pisemnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia, 2) zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, w tym zachowania określonych standardów materiałów oraz zachowanie jakości robót, określonych w dokumentacji w ilości i o parametrach nie niższych niż zadeklarowane w ofercie, 3) przedstawiania Zamawiającemu rysunków zamiennych dotyczących proponowanych zmian nieistotnych przed wykonaniem danego zakresu robót budowlanych wraz z uzyskaniem pisemnej akceptacji przed ich wprowadzeniem, 4) przystosowania terenu budowy (w tym gruntu) i zaplecza budowy w sposób niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, 5) kierowania do wykonywania robót budowlanych wyłącznie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie, 6) pokrycia wszelkich opłat i kar nałożonych przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę: złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania, 7) zabezpieczenia i właściwego oznakowania robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez czas trwania realizacji zadania ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia i życia ludzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 8) przekazania Zamawiającemu, przed wbudowaniem, zainstalowaniem lub użyciem materiałów, urządzeń lub obiektów: kompletu atestów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych oraz gwarancji producentów na materiały i urządzenia wraz z ich zestawieniem oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przez specyfikację techniczną lub przepisy prawa, w tym ustawę o wyrobach budowlanych. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do stosowania materiałów zatwierdzonych przez Inwestora, zgodnie z przepisami prowadzenia dokumentacji budowlanej i dokumentowania w prowadzonej dokumentacji wszystkich inspekcji odpowiednich władz. Dokumenty te muszą być w każdej chwili dostępne, na placu budowy, do wglądu Zamawiającego lub osób przez niego upoważnionych. Wgląd ten nie zwalnia Wykonawcy z jego odpowiedzialności i nie oznacza akceptacji znajdujących się tam wpisów. 9) terminowego wykonania robót, a także usuwania wad, zgodnie z harmonogramem i ze wskazaniami Zamawiającego, 10) zabezpieczenia miejsca, w którym będzie znajdował się sprzęt przed dostępem osób trzecich, z wyjątkiem innych osób wykonujących w tym miejscu zlecone prace, w sposób zapewniający bezpieczne prowadzenie prac budowlanych, 11) uzyskania protokołów odbioru wykonanych robót, które są wymagane w świetle obowiązujących przepisów prawa, 7.Wykonawca będzie niezwłocznie informował Zamawiającego o wszelkich istotnych kwestiach dotyczących realizacji zamówienia. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania o wszelkich szkodach powstałych podczas realizacji przez niego przedmiotu umowy. 8.Zamawiający ma podczas realizacji inwestycji stałe prawo wstępu na własne ryzyko na plac budowy z zastrzeżeniem przestrzegania odpowiednich przepisów bezpieczeństwa. 9.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe, z przyczyn leżących po jego stronie lub po stronie osób i podmiotów z nim współpracujących, w robotach wykonywanych u Zamawiającego przez Podwykonawców oraz za szkody powstałe u osób trzecich. 10.Do momentu odbioru przedmiotu Umowy Wykonawca samodzielnie ponosi ryzyko swoich działań. Dotyczy to kradzieży dostarczonych przez niego lub dla niego materiałów, elementów oraz innych przedmiotów. Niniejsza regulacja obejmuje także przypadkową utratę lub uszkodzenie, jak np. w wyniku działania sił natury. 11.Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, a także informować o zmianach i odstępstwach od przedłożonych projektów i dokumentów, stanowiących podstawę umowy, których wprowadzenie może okazać się konieczne. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek uzyskać na powyższe zmiany i odstępstwa pisemną zgodę Zamawiającego. 12.Roboty, które nie będą odpowiadały obowiązującym przepisom lub wymaganiom umownym, nie zostaną przez Zamawiającego odebrane - bez prawa do wynagrodzenia. Wykonawca jest zobowiązany, w zależności od żądania Zamawiającego, do dnia odbioru przedmiotu umowy dokonać zmian tych robót, usunąć je lub wykonać na nowo na swój koszt. Dokonanie odbioru przedmiotu umowy nie oznacza, iż Zamawiający potwierdził brak wad w robotach zrealizowanych przez Wykonawcę. 13.O ile wskazuje na to charakter wykonywanych przez Wykonawcę czynności, Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (np. odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wszystkie materiały nienadające się do ponownego wbudowania i wymagające wywozu, a pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót, będą stanowiły własność Wykonawcy. 14.Dostawa wszystkich materiałów, zgodnie z projektem i specyfikacjami, poza wyraźnie wyłączonymi przez Zamawiającego, obciąża Wykonawcę. Wykonawca w ramach zamówienia umowy zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca ubezpieczy i odpowiednio opakuje materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 15.Wykonawca przedmiotu zamówienia opisanego w Części nr 1 zobowiązany jest zapewnić na swój własny koszt obsługę geodezyjną inwestycji obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą w 3 egz. 16.Wykonawca przedmiotu zamówienia opisanego w Części nr 1 zobowiązany jest prowadzić dziennik budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.10.00-5, 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.32.52-0, 45.24.20.00-5, 37.53.52.00-9, 37.41.20.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1. Projekt Budowa małej infrastruktury turystycznej i remont pomostu nad Jeziorem Bysławskim wraz z przebudową ulicy Wodnej w Bysławiu współfinansowany jest w ramach PO Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przebudowa ulicy Wodnej w Bysławiu i remont pomostu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne KOMPLEKS-BUD Tadeusz Radwan, ul. Srebrnica 2, 86-010 Koronowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315929,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233689,31

  • Oferta z najniższą ceną: 233689,31 / Oferta z najwyższą ceną: 343975,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Urządzenie placu zabaw dla dzieci wraz z budową ogrodzenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FREE KIDS s.c. A.Gąsiorek, Z.Andruszewski, Trzęsowice 32, 55-106 Zawonia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39037,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43341,26

  • Oferta z najniższą ceną: 43341,26 / Oferta z najwyższą ceną: 56457,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa sprzętu wodnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe NAVIGO, ul. Rogali 8, 83-424 Lipusz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35670,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.