Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-08
Zgierz: DOSTAWA KSIĄŻEK ( 93/ZP/14 )
Numer ogłoszenia: 228492 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KSIĄŻEK ( 93/ZP/14 ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek (sygn. 93/ZP/14). Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w okresie obowiązywania umowy książek określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań: Zadanie 1 - dostawa książek do magazynu 31 WOG, ul. Źródłowa 52 Łódź (tytuły w załaczniku nr 2 do SIWZ, razem w ilości 36 egzemplarzy); Zadanie 2 - dostawa książek do Biblioteki WCKMed w Łodzi ul. 1-go Maja 90 (tytuły w załaczniku nr 2 do SIWZ, razem w ilości 299 egzemplarzy) Zadanie 3 - dostawa książek do Biblioteki WCKMed w Łodzi ul. 1-go Maja 90 (tytuły w załaczniku nr 2 do SIWZ, razem w ilości 4 egzemplarzy); Zadanie 4 - dostawa książek do Jednostki Wojskowej 4392 Nowy Glinnik, 97-217 Lubochnia (tytuły w załaczniku nr 2 do SIWZ, razem w ilości 37 egzemplarzy); Zadanie 5 - dostawa książek do Jednostki Wojskowej 3718 Nowy Glinnik, 97-217 Lubochnia (tytuły w załaczniku nr 2 do SIWZ, razem w ilości 36 egzemplarzy); Zadanie 6 - dostawa książek do Biblioteki WSNJO w Łodzi ul. Źródłowa 52, budynek nr 6, 1 piętro, pokój 105. (tytuły w załaczniku nr 2 do SIWZ, razem w ilości 525 egzemplarzy). Towary muszą być nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 22.12.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. 1 pok. 102 w godz. 7.30 -15.30 lub za pośrednictwem poczty po uprzednim złożeniu/przesłaniu wniosku..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2014 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. nr 2, Kancelaria Jawna..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa książek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek do magazynu 31 WOG, ul. Źródłowa 52 Łódź określonych w ząłaczniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 22.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ksiażek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek do Biblioteki WCKMed w Łodzi ul. 1-go Maja 90 określonych w załaczniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 22.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa książek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek do Biblioteki WCKMed w Łodzi ul. 1-go Maja 90 określonych w załaczniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 22.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa książek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek do Jednostki Wojskowej 4392 Nowy Glinnik, 97-217 Lubochnia określonych w załaczniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 22.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa książek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek do Jednostki Wojskowej 3718 Nowy Glinnik, 97-217 Lubochnia określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 22.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa książek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek Biblioteki WSNJO w Łodzi ul. Źródłowa 52, budynek nr 6, 1 piętro, pokój 105 określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 22.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Budowa Gminnego Przedszkola w miejscowości Dąbrówka Strumiany
- Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym z obrazami i rzeźbami z Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Giecznie
- KURSOWE KSZTAŁCENIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA JW. 7392 NOWY GLINNIK I JW. 4395 LEŹNICA WIELKA - II SEMESTR 2024 - 2025 R.
- Dostawa narzędzi jednorazowych i wielorazowych do neuromonitoringu i termolezji
- Dostawa wyposażenia, aparatury oraz narzędzi medycznych
- "Malowanie klatek schodowych oraz ciągów komunikacyjnych na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Modernizacja budynku na żłobek w gminie Biskupiec-Maluch+
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Wydruk i dostawa książki pt. "100 lat polskiego żeglarstwa" (dodruk)
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.