eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA KOTŁOWNI BUDYNKU INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W BYTOWIE NA SALĘ AUDYTORYJNĄ. Inwestycja mam mieć miejsce w Bytowie, przy ul. Gdańskiej 59, na dz. nr 19/6.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Bytów: ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA KOTŁOWNI BUDYNKU INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W BYTOWIE NA SALĘ AUDYTORYJNĄ. Inwestycja mam mieć miejsce w Bytowie, przy ul. Gdańskiej 59, na dz. nr 19/6.
Numer ogłoszenia: 228474 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Towarzystwo Zapobiegania Narkomanii Oddział Terenowy w Bytowie , ul. Gdańska 59, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 32 54, faks 59 822 32 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ptzn.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA KOTŁOWNI BUDYNKU INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W BYTOWIE NA SALĘ AUDYTORYJNĄ. Inwestycja mam mieć miejsce w Bytowie, przy ul. Gdańskiej 59, na dz. nr 19/6..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe wraz z utylizacją odpadów (komin, ścianki działowe, schody wewnętrzne, podłoża i posadzki, tynki itp.) ; b) Odkopanie ścian fundamentowych, wykonanie izolacji powłokowych, wykonanie drenażu, przebudowa przyłącza ciepłowniczego; c) Wzmocnienie konstrukcji - wykonanie słupów konstrukcyjnych i podciągów, przebudowa otworów okiennych i drzwiowych, budowa ścianek działowych, schodów wewnętrznych; d) Budowa kanału przesyłowego - płyta żelbetowa podłogi, kanały techniczne, przebudowa węzła i sieci ciepłowniczej, przebudowa przyłączy wod.-kan., elektrycznych; e) Instalacje wewnętrzne (wod.-kan., c.o., elektryczne, niskoprądowe, alarmowe, sygnalizacyjne itp. wraz z osprzętem); f) Tynki wewnętrzne, podłoża, posadzki, schody wewnętrzne, wykładziny, powłoki malarskie, okładziny ścienne, sufit podwieszany, poręcze i balustrady; g) Montaż stolarki otworowej (drzwi i okna); h) Dobudowa wiatrołapu, przebudowa zejścia do piwnicy, zabudowa przysłanianych okien piwnicznych ; i) Remont pokrycia dachowego z termoizolacją ; j) Roboty elewacyjne - roboty murarskie, termoizolacja, tynkowanie, malowanie ; k) Zagospodarowanie terenu - chodniki, trawniki, miejsca postojowe dla samochodów osobowych; l) Wyposażenie audytoryjne - m.in. siedziska (fotele), oświetlenie sztuczne, osprzęt audiowizualny - rzutnik, tablica, mikrofony, nagłośnienie itp.; m) Montaż oznakowań ewakuacyjnych i gaśnic zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uwaga! Przebudowę przyłącza ciepłowniczego należy wykonać w uzgodnieniu z właścicielem sieci - Dalkia Północ Sp. z o.o. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji będzie możliwe w dniu 04-07-2012r. od godz. 11:00 do godz. 13:00. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od a) do l) stanowią załączniki: 1) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 2) Dokumentacja projektowa 3) Przedmiar robót - przedmiar robót ma charakter pomocniczy; Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnej wyceny wartości inwestycji. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i uznania ich za należycie wykonane. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8 500,00zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych i 00/100). Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na konto zamawiającego w Bank Spółdzielczy O/Bytów nr 08 9321 0001 0012 7172 2000 0010 (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument wadium należy dołączyć do oferty. Uwaga: Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (przed upływem terminu składania ofert określonego w pkt. 16.1. niniejszej specyfikacji) oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, to jest: - wykonali, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem kompleksową budowę, rozbudowę lub/i przebudowę budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 500 000 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -t.j. do pełnienia obowiązków kierownika budowy (w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) posiada wymagane uprawnienia określone ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623,jednolity tekst).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy: A. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy bez obowiązku wypłaty odszkodowania na rzecz Wykonawcy w przypadku: wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy; odstąpienie od umowy, w tym przypadku może nastąpić w terminie 1 miesiąca od daty powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. B. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót może być: 1) spowodowana warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęskami żywiołowymi; b) warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2) zmianami będącymi następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego; b) wstrzymaniem robót przez organ nadzoru budowlanego; c) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; d) odmową wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; e) uchylenia aktów administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji . C. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowania zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 2) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 3) pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 4) koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy D. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek niemożności realizacji inwestycji przez uczestników procesu budowlanego: 1) dopuszcza się zmianę osób pełniących obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2) dopuszcza się zmianę koordynatora nadzoru inwestorskiego. 3) dopuszcza się zmianę kierownika budowy. Zmiana może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na pisemny wniosek Wykonawcy, lub żądanie Zamawiającego. E. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) zmianą sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pppbytow.infocity.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Towarzystwo Zapobiegania Narkomanii Oddział Terenowy w Bytowie, 77-100 Bytów, ul. Gdańska 59..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Polskie Towarzystwo Zapobiegania Narkomanii Oddział Terenowy w Bytowie, 77-100 Bytowie, przy ul. Gdańskiej 59 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego, zapewniającą inwestycje w zrównoważone rybołówstwo. Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.