eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie oraz termomodernizacja i wymiana pokrycia dachu pralni Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Pleszew: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie oraz termomodernizacja i wymiana pokrycia dachu pralni Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie.
Numer ogłoszenia: 228466 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193726 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, woj. , tel. 062 7429652, faks 062 7429665.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie oraz termomodernizacja i wymiana pokrycia dachu pralni Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie zlokalizowanego przy Placu Wolności im. Jana Pawła II nr 5 na działkach numer ewidencyjny: 2532, 2535, 2534/2 (obręb Miasto Pleszew) wraz z termomodernizacją i wymianą pokrycia dachu pralni Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie. 2. Zakres prac:1). Budynek główny DPS w Pleszewie:- demontaż starej drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej;- montaż nowej stolarki okiennej z PCV - profil 5- komorowy gr. 73 mm, U okna <=1,3 W/m2K szklenie szkłem zespolonym 4/16/4 U <=1,0 W/m2K z nawiewnikami automatycznymi o wydajności min. 35 m3/h w ilości 176,54 m2 ;- montaż nowej stolarki drzwiowej aluminiowej, przeszklenie szybą podwójną zespoloną U = 1,1 W/m2K w ilości 22,40 m2; - wymiana wewnętrznych parapetów na nowe z PCV z zatyczkami w ilości 121 mb;- wykonanie tynków wewnętrznych kat. III w ilości 31,82 m2;- malowanie wewnętrznych podłoży gipsowych w ilości 206,83 m2; - malowanie powierzchni zewnętrznych tynków w ilości 2,52 m2; - montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej w ilości 8,82 m2. 2) Budynek pralni DPS w Pleszewie: - termomodernizacja dachu pralni płytami styropianowymi laminowanymi dwustronnie papą EPS 100-038, gr. 12 cm, przyklejanymi i mocowanymi kołkami do podłoża w ilości 211,51 m2; - wykonanie nowego dwuwarstwowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS na osnowie poliestrowej (papa podkładowa 200 g/m2 i gr. 4,0 mm, papa wierzchnia 250 g/m2 i gr. 5,2 mm) w ilości 211,51 m2; - wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej powlekanej w kolorze brąz w ilości łącznie 72,93 mb; - wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej w kolorze brąz w ilości 46,35 m2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie technicznym, przedmiarach robót, kosztorysach zerowych oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone w pomieszczeniach Domu Pomocy Społecznej, użytkowanym przez pensjonariuszy podczas realizacji inwestycji. W związku z powyższym wykonawca zobligowany jest każdorazowo do uzgodnienia zakresu robót z dyrekcją DPS w Pleszewie oraz z zamawiającym. 5.W gestii wykonawcy pozostaje zabezpieczenie terenu prowadzonych robót budowlanych, dbanie o porządek i ład na przekazanym mu terenie, jak również po zakończeniu prac przywrócenie do stanu pierwotnego terenu i naprawa ewentualnych szkód powstałych w okresie robót. Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zaplecza budowy wraz z dostawą wszelkich mediów dla potrzeb wykonywanych robót budowlanych na własny koszt na terenie udostępnionym przez Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach po wyrażeniu zgody przez zarządcę obiektu dopuszcza się korzystanie z jego mediów za stosowną opłatą, naliczaną wg obowiązujących stawek lub rozliczaną ryczałtem. 6. Wykonawca zobowiązany jest również do usunięcia i utylizacji zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej. 7.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Strony rozszerzają okres rękojmi na czas udzielonej gwarancji. 8. Wykonawca w dniu podpisania umowy dostarczy Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, uwzględniając specyfikację obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych zgodnie z art. 21 a ust. 1 ustawy Prawo budowlane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane STABOX Spółka Jawna Stanisław Toczkowski, Zacharzew, ul. Krotoszyńska 48, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154989,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139983,97

  • Oferta z najniższą ceną: 139983,97 / Oferta z najwyższą ceną: 287656,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.