eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont elewacji budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Opole: Remont elewacji budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a
Numer ogłoszenia: 228454 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193084 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Opolu, Pl. Daszyńskiego 1, 45-064 Opole, woj. opolskie, tel. +48 077 5418100, faks +48 077 5418121.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane na budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a na działce nr 2/23 stanowiącej własność Skarbu Państwa w Trwałym Zarządzie Sądu Okręgowego w Opolu. Charakterystyka robót oraz podstawowe parametry techniczne zostały wskazane w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót (Załączniki nr 8-10 do SIWZ). Przedmiot zamówienia zawarty w załączonej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót obejmuje między innymi następujący zakres robót: a) remont i renowacja elewacji budynku sądu polegająca na: - wzmocnieniu osłabionych elementów ceglanych; - oczyszczeniu powierzchni ceglanej mechaniczne i chemiczne; - uzupełnienie ubytków cegły; - wykucia, uzupełnienia i przemurowania z cegły; - naprawy pęknięć w murach; - spoinowanie murów z cegły licówki; - scalanie kolorystyczne przemurowań i napraw; - hydrofobizacja powierzchni elewacji; b) roboty ślusarsko-kowalskie; c) roboty blacharskie; d) roboty elektryczne; e) roboty w instalacji wentylacyjnej. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty, natomiast całkowitej i ostatecznej wyceny oferty należy dokonać na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, a także osobistej wizji lokalnej na obiekcie. Zamawiający informuje, iż umożliwia Wykonawcom przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej i zapoznania się z warunkami prowadzenia robót. Wizji lokalnej wewnątrz budynku można dokonać w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do godz. 15:00, po wcześniejszym umówieniu terminu z pracownikiem upoważnionym, zgodnie z zapisem Rozdziału X pkt. 4.1. SIWZ. Roboty remontowe i renowacyjne elewacji będą realizowane przy czynnym obiekcie, w trakcie wykonywania działalności statutowej Zamawiającego. Roboty będą realizowane etapami wg uzgodnionego i zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót w dniu podpisania umowy pozwalającego na prawidłowe funkcjonowanie struktur sądu. Zakres niektórych robót będzie wymagał ich wykonania w dniach wolnych od pracy lub poza godzinami urzędowania sądu. W przypadku gdy strony przed podpisaniem umowy nie dojdą do porozumienia w sprawie uzgodnienia harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie terminów wykonania robót, to zostanie przyjęty do wykonania harmonogram zaproponowany przez Zamawiającego - Załącznik nr 12 do SIWZ. Wartości robót brutto poszczególnych etapów zostaną ustalone i wpisane do harmonogramu po uzgodnieniu poszczególnych terminów realizacji Zamawiający przekaże wykonawcy protokolarnie teren budowy w terminie do 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wykonawca wykona -Program zapewnienia jakości - i przekaże go Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy. Użyte nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy PZP, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii o nie gorszych parametrach technicznych, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego lub nie gorszego od określonego w dokumentacji przetargowej. Terminy gwarancji zostały dookreślone w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zlecenie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca w treści Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP wskaże część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ wraz z jej załącznikami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.42.11.47 - Instalowanie krat 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAM Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 5/10, 45-053 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 980409,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 901505,24

  • Oferta z najniższą ceną: 901505,24 / Oferta z najwyższą ceną: 960764,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.