Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-30
Piotrków Trybunalski: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2013/2014
Numer ogłoszenia: 228451 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , Aleje 3 Maja 33, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7323173, faks 044 7323103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.piotrkowtrybunalski.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2013/2014 -pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej, pod telefonem dyżurnym, -usuwanie śniegu z dróg, -zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki piasku z solą 1:5, soli drogowej lub piasku. Teren zimowego utrzymania dróg powiatowych wg podziału na następujące części: I. część Gmina Czarnocin, II. część Gmina Grabica, III. część Miasto i Gmina Sulejów, IV. część Gmina Wola Krzysztoporska, V. część Miasto i Gmina Wolbórz. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciw gołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. Część I zamówienia : Gmina: Czarnocin Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1.Pługi odśnieżne 1500 km 2.Piaskarko-solarka 350 km 3.Ładowarka lub koparko -ładowarka 60 h 4.Spycharka 60 h 5.Równiarka 60 h 6.Sól drogowa 20 Mg 7.Mieszanka piasku i soli 1:5 100 Mg 8.Piasek 150 Mg Część II zamówienia Gmina: Grabica Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1.Pługi odśnieżne 1500 km 2.Piaskarko-solarka 450 km 3.Ładowarka lub koparko -ładowarka 100 h 4.Spycharka 60 h 5.Równiarka 60 h 6.Sól drogowa 20 Mg 7.Mieszanka piasku i soli 1:5 Mg 100 Mg 8.Piasek 150 Mg Część III zamówienia Miasto i Gmina Sulejów Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1.Pługi odśnieżne 1500 km 2.Piaskarko-solarka 500 km 3.Ładowarka lub koparko -ładowarka 100 h 4.Spycharka 60 h 5.Równiarka 60 h 6.Sól drogowa 20 Mg 7.Mieszanka piasku i soli 1:5 150 Mg 8.Piasek 150 Mg Część IV zamówienia Gmina: Wola Krzysztoporska Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1.Pługi odśnieżne 1000 km 2.Piaskarko-solarka 500 km 3.Ładowarka lub koparko -ładowarka 60 h 4.Spycharka 60 h 5.Równiarka 60 h 6.Sól drogowa 20 Mg 7.Mieszanka piasku i soli 1:5 150 Mg 8.Piasek 150 Mg Część V zamówienia Gmina: Miasto i Gmina Wolbórz Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1.Pługi odśnieżne 1600 km 2.Piaskarko-solarka 500 km 3.Ładowarka lub koparko -ładowarka 100 h 4.Spycharka 70 h 5.Równiarka 60 h 6.Sól drogowa 10 Mg 7.Mieszanka piasku i soli 1:5 120 Mg 8.Piasek 150 Mg Zamówienie obejmuje faktyczne wykonanie usługi transportowo-sprzętowo - materiałowej przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb., tj. -odśnieżanie: ilość km przy odśnieżaniu drogi, -posypywanie: ilość km posypywanej drogi, -praca pozostałego sprzętu: godziny pracy sprzętu bez dojazdów na miejsce pracy Wyłoniony w ww postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Wyposażenie sprzętu w światła pulsujące, ewentualnie radiotelefonu 2.Bieżące utrzymanie sprzętu w gotowości do świadczenia usługi, 3.Zaopatrzenia w paliwo, 4.Ponoszenia kosztów obsługi i eksploatacji środka sprzętowego-transportowego we wszystkie dni kalendarzowe. 5.Zapewnić na własny koszt podstawienie sprzętu i pojazdów na miejsce rozpoczęcia świadczenia usługi Wymagania ogólne wykonania: Wykonawca powinien dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania całości przedmiotowego zamówienia lub wybranej części i gwarantującego właściwą jakość usług..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy przedmiotowych usług stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego- na podstawie art., 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych -tj. Dz. U z 2013r, poz. 907
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.62.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu zapewniającymi wykonanie zamówienia. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje na każdą część zamówienia niżej wymienionymi jednostkami sprzętowymi: - pługi odśnieżne - min. 2 szt., - piaskarko - solarka- min. 1 szt. , - ładowarki lub koparko - ładowarki - min. 1 szt. - spycharka - min. 1 szt. - równiarki - min. 1 szt. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnianiespełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, zwierający informację, czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej- zał. nr1 2. Formularz cenowy z cenami jednostkowymi na podstawie -Zakresu usług sprzętowych i ilości materiałów - sezon 2013/2014, przekazanego przez Zamawiającego. Formularz cenowy winien obejmować opis pozycji, ilość, cenę jednostkową i wartość pozycji. zał. nr 2.1-2.5 4. Wskazanie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom,zawarte na formularzu oferty lub na zał. nr 7 , 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu w oparciu o art. 22 ustawy zał. nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiana przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w szczególności zmiany przepisów podatkowych, d) działanie siły wyższej, e) wystąpienie okoliczności, której nie można było wcześniej przewidzieć f) zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem: - zmiany terminu realizacji przedmiotowego zamówienia spowodowanego niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności. 3.Strona występująca o zmianę umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia którejkolwiek z przesłanek ww. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.piotrkowtrybunalski.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Trybunalskim
Aleje 3 Maja 33
97-300 Piotrków Tryb.
I piętro, pok. 129.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Trybunalskim Aleje 3 Maja 33 97-300 Piotrków Tryb. I piętro, pok. 129.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2013/2014 Część I Gmina Czarnocin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2013/2014 Część I Gmina Czarnocin -pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej, pod telefonem dyżurnym, -usuwanie śniegu z dróg, -zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki piasku z solą ( 1:5), soli drogowej lub piasku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciw gołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1.Pługi odśnieżne 1500 km 2.Piaskarko-solarka 350 m 3.Ładowarka lub koparko -ładowarka 60 h 4.Spycharka 60h 5.Równiarka 60 h 6.Sól drogowa 20 Mg 7.Mieszanka piasku i soli 1:5 100 Mg 8.Piasek 150 mg Zamówienie obejmuje faktyczne wykonanie usługi transportowo-sprzętowo - materiałowej przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb., tj. - odśnieżanie: ilość km przy odśnieżaniu drogi, - posypywanie: ilość km posypywanej drogi, - praca pozostałego sprzętu: godziny pracy sprzętu bez dojazdów na miejsce pracy Wyłoniony w ww postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Wyposażenie sprzętu w światła pulsujące, (ewentualnie radiotelefonu), 2.Bieżące utrzymanie sprzętu w gotowości do świadczenia usługi, 3.Zaopatrzenia w paliwo, 4.Ponoszenia kosztów obsługi i eksploatacji środka sprzętowego-transportowego we wszystkie dni kalendarzowe. 5.Zapewnić na własny koszt podstawienie sprzętu i pojazdów na miejsce rozpoczęcia świadczenia usługi Wymagania ogólne wykonania: Wykonawca powinien dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania całości przedmiotowego zamówienia lub wybranej części i gwarantującego właściwą jakość usług..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.62.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2013/2014 Część II Gmina Grabica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2013/2014 Część II Gmina Grabica -pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej, pod telefonem dyżurnym, -usuwanie śniegu z dróg, -zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki piasku z solą ( 1:5), soli drogowej lub piasku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciw gołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1.Pługi odśnieżne 1500 km 2.Piaskarko-solarka 450 km 3.Ładowarka lub koparko -ładowarka 100 h 4.Spycharka 60 h 5.Równiarka 60 h 6.Sól drogowa 20 Mg 7.Mieszanka piasku i soli 1:5 100 Mg 8.Piasek 150 Mg Zamówienie obejmuje faktyczne wykonanie usługi transportowo-sprzętowo - materiałowej przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb., tj. - odśnieżanie: ilość km przy odśnieżaniu drogi, - posypywanie: ilość km posypywanej drogi, - praca pozostałego sprzętu: godziny pracy sprzętu bez dojazdów na miejsce pracy Wyłoniony w ww postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Wyposażenie sprzętu w światła pulsujące, (ewentualnie radiotelefonu), 2.Bieżące utrzymanie sprzętu w gotowości do świadczenia usługi, 3.Zaopatrzenia w paliwo, 4.Ponoszenia kosztów obsługi i eksploatacji środka sprzętowego-transportowego we wszystkie dni kalendarzowe. 5.Zapewnić na własny koszt podstawienie sprzętu i pojazdów na miejsce rozpoczęcia świadczenia usługi Wymagania ogólne wykonania: Wykonawca powinien dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania całości przedmiotowego zamówienia lub wybranej części i gwarantującego właściwą jakość usług..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.62.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2013/2014 Część III Miasto i Gmina Sulejów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2013/2014 Część III Miasto i Gmina Sulejów -pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej, pod telefonem dyżurnym, -usuwanie śniegu z dróg, -zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki piasku z solą ( 1:5), soli drogowej lub piasku Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1.Pługi odśnieżne 1500 km 2.Piaskarko-solarka 500 km 3.Ładowarka lub koparko -ładowarka 100 h 4.Spycharka 60 h 5.Równiarka 60 h 6.Sól drogowa 20 Mg 7.Mieszanka piasku i soli 1:5 150 Mg 8.Piasek 150 Mg Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciw gołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. Zamówienie obejmuje faktyczne wykonanie usługi transportowo-sprzętowo - materiałowej przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb., tj. - odśnieżanie: ilość km przy odśnieżaniu drogi, - posypywanie: ilość km posypywanej drogi, - praca pozostałego sprzętu: godziny pracy sprzętu bez dojazdów na miejsce pracy Wyłoniony w ww postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Wyposażenie sprzętu w światła pulsujące, (ewentualnie radiotelefonu), 2.Bieżące utrzymanie sprzętu w gotowości do świadczenia usługi, 3.Zaopatrzenia w paliwo, 4.Ponoszenia kosztów obsługi i eksploatacji środka sprzętowego/transportowego we wszystkie dni kalendarzowe. 5.Zapewnić na własny koszt podstawienie sprzętu i pojazdów na miejsce rozpoczęcia świadczenia usługi Wymagania ogólne wykonania: Wykonawca powinien dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania całości przedmiotowego zamówienia lub wybranej części i gwarantującego właściwą jakość usług..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.62.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2013/2014 Część IV Gmina Wola Krzysztoporska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2013/2014 Część IV Gmina Wola Krzysztoporska -pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej, pod telefonem dyżurnym, -usuwanie śniegu z dróg, -zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki piasku z solą ( 1:5), soli drogowej lub piasku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciw gołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1.Pługi odśnieżne 1000 km 2.Piaskarko-solarka 500 km 3.Ładowarka lub koparko -ładowarka 60 h 4.Spycharka 60 h 5.Równiarka 60 h 6. Sól drogowa 20 Mg 7. Mieszanka piasku i soli 1:5 150 Mg 8. Piasek 150 Mg Zamówienie obejmuje faktyczne wykonanie usługi transportowo-sprzętowo - materiałowej przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb., tj. - odśnieżanie: ilość km przy odśnieżaniu drogi, - posypywanie: ilość km posypywanej drogi, - praca pozostałego sprzętu: godziny pracy sprzętu bez dojazdów na miejsce pracy Wyłoniony w w/w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Wyposażenie sprzętu w światła pulsujące, (ewentualnie radiotelefonu), 2.Bieżące utrzymanie sprzętu w gotowości do świadczenia usługi, 3.Zaopatrzenia w paliwo, 4.Ponoszenia kosztów obsługi i eksploatacji środka sprzętowego/transportowego we wszystkie dni kalendarzowe. 5.Zapewnić na własny koszt podstawienie sprzętu i pojazdów na miejsce rozpoczęcia świadczenia usługi Wymagania ogólne wykonania: Wykonawca powinien dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania całości przedmiotowego zamówienia lub wybranej części i gwarantującego właściwą jakość usług..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.62.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2013/2014 część V Miasto i Gmina Wolbórz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2013/2014 część V Miasto i Gmina Wolbórz -pełnienie całodobowych dyżurów akcji zimowej, pod telefonem dyżurnym, -usuwanie śniegu z dróg, -zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie mieszanki piasku z solą ( 1:5), soli drogowej lub piasku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany skierowania prowadzenia akcji przeciwśnieżnej i przeciw gołoledziowej na drogi powiatowe w innych gminach, nie wymienione w podpisanej umowie z Wykonawcą. Orientacyjny planowany zakres rzeczowy zamówienia 1.Pługi odśnieżne 1600 km 2.Piaskarko-solarka 500 km 3.Ładowarka lub koparko -ładowarka 100 h 4.Spycharka 70 h 5.Równiaka 60 h 6.Sól drogowa 10 Mg 7.Mieszanka piasku i soli 1:5 120 Mg 8.Piasek 150 Mg Zamówienie obejmuje faktyczne wykonanie usługi transportowo-sprzętowo - materiałowej przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb., tj. - odśnieżanie: ilość km przy odśnieżaniu drogi, - posypywanie: ilość km posypywanej drogi, - praca pozostałego sprzętu: godziny pracy sprzętu bez dojazdów na miejsce pracy Wyłoniony w ww postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Wyposażenie sprzętu w światła pulsujące, (ewentualnie radiotelefonu), 2.Bieżące utrzymanie sprzętu w gotowości do świadczenia usługi, 3.Zaopatrzenia w paliwo, 4.Ponoszenia kosztów obsługi i eksploatacji środka sprzętowego/transportowego we wszystkie dni kalendarzowe. 5.Zapewnić na własny koszt podstawienie sprzętu i pojazdów na miejsce rozpoczęcia świadczenia usługi Wymagania ogólne wykonania: Wykonawca powinien dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania całości przedmiotowego zamówienia lub wybranej części i gwarantującego właściwą jakość usług..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.62.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7
- Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynkach Akademii Piotrkowskiej
- Sprzedaż i dostawa środków opatrunkowych / opatrunków specjalistycznych.
- PRZEBUDOWĘ CHODNIKA W CIĄGU ULICY STANISŁAWA STASZICA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ETAP I i ETAP II
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- PRZEBUDOWA JEZDNI UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ WRAZ Z SIĘGACZAMI ORAZ JEZDNI UL. BELZACKIEJ OD UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ DO UL. KOTARBIŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.