eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Modyfikacja i konserwacja systemu nagrywania rozmów COMPREC

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-30

Świdwin: Modyfikacja i konserwacja systemu nagrywania rozmów COMPREC
Numer ogłoszenia: 228439 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190079 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3823509, faks 094 3823758.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modyfikacja i konserwacja systemu nagrywania rozmów COMPREC.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modyfikacja, naprawa i konserwacja dwóch systemów nagrywania rozmów: COMPREC CCT - 2ST 16 kanałowy i COMPREC CCT - 2ST 32 kanałowy, zainstalowanych na terenie lotniska JW. 3294 w Świdwinie. 3.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia: 1.W ramach usługi modyfikacji, naprawy i konserwacji COMPREC CCT-2ST 16 kanałowy, nr fabryczny 3517, wykonawca zobowiązany jest do: a)wymiany: -16 portów analogowych nagrywania wraz z 2 szt. kart analogowych; -karty rejestracji i sterowania; -płyty głównej wraz z procesorem na obsługującą macierze dysków oraz zapewniającą stabilną pracę urządzeń, systemu i aplikacji o prędkości pracy nie niższej niż 3 GHz; -procesora o wydajności nie niższej niż 3 GHz Dual Core zapewniającej obsługę urządzeń i zainstalowanych aplikacji; -pamięci RAM o pojemności nie mniejszej niż 8 GB i technologii nie starszej niż DDR III; -kieszeni dysku twardego HDD z zabezpieczeniem kluczem. -monitora LCD LED o przekątnej 22 cala, rozdzielczość min. 1920x1080,wbudowane głośniki o mocy nie mniejszej niż 5W. -klawiatury typu SLIM, pełnowymiarowa o standardowym układzie, wbudowane wejście na słuchawki i mikrofon, wbudowany port USB. -myszy przewodowa z sensorem G-Laser , profil uniwersalny. -instrukcji obsługi systemu COMPREC (wersja drukowana i elektroniczna). b)zamontowania i doposażenia systemu: -w drugą kieszeń dysku twardego HDD z zabezpieczeniem kluczykiem. -dwóch dysków twardych HDD 3,5 SATA o pojemności nie mniejszej niż 1 TB (w wymienionej i zamontowanej kieszeni); -w nagrywarkę DVD RW dual layer typu SATA. -w słuchawki nauszne przewodowe ( pełne) z regulacją głośności i pałąku nagłownego. -w zasilacz UPS min. 1500VA -W pendrive o poj.16GB - 3 szt. c)zainstalowania i skonfigurowania: -programu archiwizujący bazy danych z możliwością zapisu przez port USB oraz na płytach DVD RW; -systemu operacyjny komputera wraz z aplikacjami oraz rejestratora w wersji 32 lub 64 bit w polskiej wersji językowej; -oprogramowania do podstawowej obróbki dźwięku (np. wycinanie szumu tła) d) sprawdzenia i konserwacji: -rejestracji korespondencji ze wszystkich portów; -poprawności działania systemów, a w tym: rejestracji korespondencji ze wszystkich portów; przetestowania urządzeń i aplikacji; próbnej archiwizacji na nośnik zewnętrzny ( USB, DVD-RW 2.W ramach usługi modyfikacji, naprawy i konserwacji COMPREC CCT-2ST 32 kanałowy o nr. fabr. 3491, wykonawca zobowiązany jest do: a)wymiany: -32 portów analogowych nagrywania wraz z 4 szt. kart analogowych; -karty rejestracji i sterowania; -płyty głównej wraz z procesorem na obsługującą macierze dysków oraz zapewniającą stabilną pracę urządzeń, systemu i aplikacji o prędkości pracy nie niższej niż 3 GHz; -procesora o wydajności nie niższej niż 3 GHz Dual Core zapewniającej obsługę urządzeń i zainstalowanych aplikacji; -pamięci RAM o pojemności nie mniejszej niż 8 GB i technologii nie starszej niż DDR III; -kieszeni dysku twardego HDD z zabezpieczeniem kluczem. -monitora LCD LED o przekątnej 22 cala, rozdzielczość min. 1920x1080,wbudowane głośniki o mocy nie mniejszej niż 5W. -klawiatury typu SLIM, pełnowymiarowa o standardowym układzie, wbudowane wejście na słuchawki i mikrofon, wbudowany port USB. -Myszy przewodowa z sensorem G-Laser , profil uniwersalny. -Instrukcji obsługi systemu COMPREC (wersja drukowana i elektroniczna) b)zamontowania i doposażenia systemu: -w drugą kieszeń dysku twardego HDD z zabezpieczeniem kluczykiem. -w dwa dyski twarde HDD 3,5 SATA o pojemności nie mniejszej niż 1 TB (w wymienionej i zamontowanej kieszeni); -Nagrywarkę DVD RW dual layer typu SATA. -w słuchawki nauszne przewodowe ( pełne) z regulacją głośności i pałąku nagłownego. -w zasilacz UPS min. 1500VA -w pendrive o poj.16GB -3 szt. c)zainstalowania i skonfigurowania: -programu archiwizującego bazy danych z możliwością zapisu przez port USB oraz na płytach DVD RW; -systemu operacyjnego komputera wraz z aplikacjami oraz rejestratora w wersji 32 lub 64 bit w polskiej wersji językowej; -oprogramowania do podstawowej obróbki dźwięku (np. wycinanie szumu tła) d)sprawdzenia i konserwacji: -rejestracji korespondencji ze wszystkich portów; -poprawności działania systemów, a w tym: rejestracji korespondencji ze wszystkich portów; przetestowania urządzeń i aplikacji; próbnej archiwizacji na nośnik zewnętrzny ( USB, DVD-RW) 3.Zamawiający, w celu zapoznania się ze specyfiką miejsca wykonywania usługi zaleca dokonanie wizji lokalnej, po uprzednim ustaleniu terminu z kpt. Przemysławem Mroczko (tel. 94 382 37 21) lub chor. Dariuszem Jakubik (tel. 94 382 2080). 4.Wymagania dotyczące trwałości i gwarancji: -Zastosowane podzespoły muszą zapewnić pracę systemu przez okres nie mniejszy niż 5 lat bez wykonywania planowanych czynności remontowych i modernizacyjnych, które nie podlegają zużyciu w następstwie normalnej eksploatacji. Powyższy zapis nie wiąże się z koniecznością udzielenia gwarancji lub ponoszenia odpowiedzialności w przypadku konieczności wykonania remontu zastosowanych podzespołów poza okresem udzielonej gwarancji. -Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 24 miesięcy gwarancji bez limitu czasu pracy na zastosowane podzespoły, które nie podlegają normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji. -Wykonawca zobowiązany jest zapewnić naprawę gwarancyjną zastosowanych podzespołów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie JW.3294 Świdwin. Naprawa musi nastąpić w terminie 3 dni od przyjęcia zgłoszenia. Miejscem naprawy jest miejsce zamontowania na stanowisku roboczym sytemu. W przypadku konieczności demontażu ze stanowiska i transportu systemu (podzespołów) do siedziby gwaranta lub autoryzowanego serwisu w celu wykonania naprawy, transport oraz demontaż i ponowny montaż zapewnia i organizuje Wykonawca. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas pozostawania zespołu w naprawie. -Okresowe przeglądy w okresie obowiązywania gwarancji wynikające z instrukcji zastosowanych podzespołów, których wykonanie warunkuje dotrzymania warunków gwarancji będą przeprowadzane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie JW. 3294 Świdwin. Koszty wykonania przeglądów w tym materiałów eksploatacyjnych, robocizny, przejazdów oraz noclegów ponosi Wykonawca, przegląd musi zostać wykonany w terminie 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia. Przeglądy okresowe po okresie obowiązywania gwarancji są w pełni płatne przez Zamawiającego. -Zastosowane podzespoły muszą być przystosowane do pracy ciągłej. 5.Wymagania dodatkowe: -Wszystkie czynności muszą być realizowane w miejscu instalacji Systemu -Nagrywania Rozmów COMPREC CCT-2/ST, tj. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie WPL JW. 3294 Świdwin w sposób i terminie nie zakłócającym normalnej pracy lotniska; -Całość prac musi być wykonana w nieprzekraczalnym terminie do dwóch dni w trakcie dni bez lotów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie JW.3294 WPL Świdwin. -Dostarczone podzespoły muszą posiadać datę produkcji z roku 2013. -Wykonawca w dniu sprawdzenia poprawności działania systemów, przeprowadzi nieodpłatnie szkolenie z zakresu obsługi i użytkowania Systemu Nagrywania Rozmów COMPREC CCT-2/ST z wytypowanymi przez Zamawiającego osobami, tj. użytkownicy oraz operatorzy odpowiedzialni za podłączenie i konserwację linii telefonicznych w następującym zakresie: szkolenie z podstaw użytkowania sprzętu wykonywane podczas przekazywania sprzętu Zamawiającemu. Zakres szkolenia obejmuje zasady użytkowania, wykonywania obsługi codziennej i planowanych przeglądów gwarancyjnych. 6.Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca wykona i dostarczy dokumentację powykonawczą uwzględniającą zastosowane materiały w tym zainstalowane w trakcie modyfikacji rejestratora sterowniki, oprogramowanie aplikacji, oraz aplikacji specjalistycznych Wykonawcy. 7.Wykonawca prześle Zamawiającemu, za pośrednictwem faksu, na co najmniej trzy dni przed planowanym terminem realizacji usługi dane osób wykonujących przedmiot zamówienia wraz z podaniem numerów dowodów osobistych oraz dane rejestracyjne pojazdów mechanicznych. Informacje zostaną wykorzystane do celów przepustkowych Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. Projekt umowy stanowiąc zał. nr 5 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.00 - Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji 50.66.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wojskowych systemów elektronicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Compol II Sp. z o.o., ul. Palacza 91, 60-273 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65691,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36777,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36777,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57687,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.