Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-21
Chełm: Budowa budynku mieszkalnego 32-rodzinnego przy ul. Synów Pułku w Chełmie w ramach TBS.
Numer ogłoszenia: 228409 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Chełmskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., ul. Mickiewicza 32, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5656609, fax 082 5656609.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego 32-rodzinnego przy ul. Synów Pułku w Chełmie w ramach TBS..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji p.n.: Budowa budynku mieszkalnego 32-rodzinnego przy ul. Synów Pułku w Chełmie w ramach TBS. Zakres zamówienia obejmuje : a) przygotowanie placu budowy; b) wykonanie robót budowlano-montażowych budynku mieszkalnego; Budynek mieszkalny 3 klatkowy, 5-kondygnacyjny (piwnica i 4 kondygnacje nadziemne), całkowicie podpiwniczony o poniższej charakterystyce: - liczba mieszkań 32 szt - powierzchnia zabudowy 496,80 m2 - powierzchnia ogólna 2.022,48 m2 - powierzchnia netto 2.015,17 m2 - powierzchnia użytkowa mieszkań: 1.461,00 m2 - kubatura budynku 7.591,22 m3 c) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej z pomiarami; d) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej z białym montażem; e) wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, wymiennikowni centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej; f) wykonanie wewnętrznej instalacji telefonicznej i RTV; g) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej; h) wykonanie przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej; i) montaż skrzydeł drzwiowych, okładzin posadzek, białkowanie tynków w mieszkaniach; j) wykonanie elementów wykończeniowych; k) zagospodarowanie terenu (chodniki, trawniki); l) wykonanie niezbędnych prób i pomiarów zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, pozwoleniem na budowę i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; m) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 PLN w terminach i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej o kubaturze ponad 4000 m3 i o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN; dysponują co najmniej 3 osobami, w tym: co najmniej po jednej osobie z branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, posiadającymi niezbędne uprawnienia do kierowania robotami w swojej specjalności, będącymi członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub co najmniej jedną osobą posiadającą wszystkie w/w uprawnienia, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności udokumentują: obrót w wysokości co 5.000.000,00 PLN za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej albo obu tych wielkości łącznie w wysokości co najmniej 750.000,00 PLN; ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki jakim powinny odpowiadać podmioty występujące wspólnie przedstawia załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej o kubaturze ponad 4000 m3 i o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN; dysponuje co najmniej 3 osobami, w tym: co najmniej po jednej osobie z branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, posiadającymi niezbędne uprawnienia do kierowania robotami w swojej specjalności, będącymi członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub co najmniej jedną osobą posiadającą wszystkie w/w uprawnienia, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3. Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności udokumentuje: obrót w wysokości co najmniej 5.000.000,00 PLN za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej albo obu tych wielkości łącznie w wysokości co najmniej 750.000,00 PLN; ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Powyższe oświadczenia winny być ujęte w załączniku Nr 2 stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca winien złożyć: 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1,pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli Wykonawca jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dn.28.10.2002 r. /Dz. U. 2002 r. Nr 197 poz. 1661 ze zmianami/ o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien złożyć: 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, złożony na druku stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykaz powinien zawierać co najmniej jedno zamówienie polegające na polegające na budowie budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej o kubaturze ponad 4000 m3 i o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN; 10. Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożony na druku stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 3 osoby, w tym co najmniej po jednej osobie z branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, posiadające niezbędne uprawnienia do kierowania robotami w swojej specjalności, będącymi członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie te uprawnienia - będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z załączeniem: a)zaświadczenia z OIIB potwierdzającego członkostwo danej osoby, b)dokumentu stwierdzającego, że dana osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca winien złożyć: 11. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa winna obejmować każdy dzień trwania przyszłej umowy. 12. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również w opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu za okres nie dłuższy niż trzy ostatnie lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Jeżeli obrót za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, będzie mniejszy niż 5.000.000,00 PLN, to Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 13. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, w którym/ej wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytowa albo obie te wielkości łącznie będą niższe niż 750.000,00 PLN, to Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Postanowienie § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605) stosuje się odpowiednio
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 100
- 2. x - 0
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//chelm.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chełmskie TBS 22-100 Chełm, ul. Mickiewicza 32.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Chełmskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Chełmie, ul. Mickiewicza 32, 22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie
- Sukcesywne rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych przy użyciu mobilnej rozdrabniarki wyposażonej w separator elektromagnetyczny
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa pieczywa do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM Chełm, SRM-Krasnystaw, SRM-RKTS Włodawa
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap II
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
- Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.