eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej z dezynfekcją wraz z transportem w okresie 24 miesięcy dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. Władysława Buszkowskiego w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-03

Kielce: Usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej z dezynfekcją wraz z transportem w okresie 24 miesięcy dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. Władysława Buszkowskiego w Kielcach
Numer ogłoszenia: 2283 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej z dezynfekcją wraz z transportem w okresie 24 miesięcy dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. Władysława Buszkowskiego w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu, prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z dezynfekcją wraz z transportem-przewidywany średni miesięczny zakres usługi: 1)bielizna prana bez krochmalu z maglowaniem typu pościel- 10050,00 kg, 2)bielizna prana, krochmalona, maglowana typu pościel, obrusy, serwetki, ściereczki-150 kg, 3)bielizna prana, krochmalona, maglowana typu fartuchy, ubrania lekarskie-500 kg, 4)wyroby prane suszone typu ubrania robocze, ochronne, poduszki, peleryny, kołdry, wertikale, materace, buty ochronne- 100 kg, 5)drobne naprawy szwalnicze Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr1 do SIWZ. 2. Transport wg harmonogramu poniżej: Od poniedziałku do piątku odbiór brudnej bielizny w godz. 14.00-15.00 przywóz czystej bielizny w godz. 7.00-8.00 odbiór brudnej bielizny i dostawa czystej odbywać się będzie pięć razy w tygodniu oprócz sobót, niedziel i świąt. 3.Odbiór i transport bielizny brudnej i czystej musi być zorganizowany z zachowaniem wymogów sanitarnych. 4.Bielizna będzie wydawana na podstawie zestawienia ilościowo-asortymentowego. 5.Pralnia w której wykonywane będą usługi musi posiadać zezwolenie właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej. 6.Pranie bielizny powinno odbywać się według procedury gwarantującej wysoką jakość wypranej bielizny pod względem bakteriologiczno - higienicznym. 7.Bielizna wyprana musi być: poskładana i odpowiednio zapakowana /przed zapakowaniem schłodzona/ przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający jej zabrudzenie, podzielona rodzajowo, opisana. 8.Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność materialną za asortyment prania zniszczony podczas wykonywania usługi, polegającą na wyrównywaniu strat. 9.Odbiór bielizny brudnej i dowóz wypranej wraz z załadunkiem i rozładunkiem zapewnia Wykonawca na swój koszt. 10.Świadczenie usługi winno odbywać się zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz zgodnie: - z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia, zgodnie z obowiązującymi przepisami bezwzględnie przestrzegając zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, - zgodnie z art. 11.1 Rozdział 3 Ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. Nr 234, poz 1570 z późn. zm.) -zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r.w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładów Opieki Zdrowotnej (Dz. U. Nr31z 2011r. Poz.158) z zastosowaniem dopuszczonych atestami środków piorących i dezynfekcyjnych, oraz gwarantować technologię dezynfekcji niskotemperaturowej w procesie prania, nie powodując przyspieszonego zużycia bielizny. Wykonawca zobowiązany jest do respektowania warunków prania określonych dla bielizny przez producenta, a w szczególności do przestrzegania zalecanych temperatur 11.Ilość bielizny jest ściśle uwarunkowana ilością hospitalizowanych pacjentów oraz ich stanem zdrowia, podana ilość pranej bielizny to wyliczenia szacunkowe, co nie zobowiązuje Zamawiającego do realizacji zamówienia. 12.Wykonawca musi posiadać komorę do dezynfekcji łóżek, materacy, koców, poduszek itp. asortymentu, w miejscu, gdzie wykonywana jest usługa prania, wraz z aktualnym dokumentem (opinia lub protokół kontroli) PSSE potwierdzającym wykonywanie dezynfekcji bielizny skażonej w komorze dezynfekcyjnej. 13.Zamawiający wymaga, by Wykonawca dysponował oddzielnymi środkami transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzielną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. Środki transportu muszą posiadać aktualną opinię lub zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzające, że są przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej /brudnej i czystej z zachowaniem obowiązujących przepisów/. 14.Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, PIUP, BHP i epidemiologia szpitalna. 15.W razie awarii urządzeń Wykonawca zabezpieczy wykonanie usługi- poprzez posiadanie drugiego obiektu wykonawczego lub umowy z innym Wykonawcą posiadającym zezwolenie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prania bielizny szpitalnej, ze wskazaniem miejsca wykonywania usługi. Ponadto należy dołączyć pozytywną opinię właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego mówiącą o tym, że pralnia ta świadczy usługi pralnicze zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 16.Asortyment prania obejmuje: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady płócienne, spodnie i bluzy pidżamowe, ręczniki, worki płócienne, koszule, fartuchy, spódnice lekarskie, spodnie lekarskie, bielizna operacyjna, pokrowce, pokrowce na materace, materace, koce, kołdry, poduszki, peleryny, ocieplacze, bluzy lekarskie, zasłony, firanki, bieżniki, obrusy, mopy, ściereczki, skarpety itp. 17.Wykonawca zobowiązany będzie w czasie obowiązywania umowy na własny koszt przeprowadzać badania mikrobiologiczne- wymazy z wypranej pościeli, ubrań z miejsca w którym będzie wykonywał usługę-minimum 2 badania w miesiącu. Badanie zostanie przedstawione Zamawiającemu przez Wykonawcę niezwłocznie po jego wykonaniu. 18.Wykonawca zobowiązany będzie w czasie obowiązywania umowy na własny koszt przeprowadzać badania skuteczności procesu dezynfekcji komór dezynfekcyjnych w stacji Sanitarno- Epidemiologicznej lub innej jednostce niezależne, z miejsca gdzie będzie wykonywana usługa- minimum 1 badanie na kwartał. Badanie zostanie przedstawione Zamawiającemu przez wykonawcę niezwłocznie po jego wykonaniu. 19.Wykonawca poniesie koszty zakupu środków czystościowych, piorących i preparatów dezynfekcyjnych oraz worków i innych artykułów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 20.Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do przeprowadzenia sprawdzających kontroli w zakresie stosowania przez Wykonawcę środków czystościowych, piorących i dezynfekcyjnych. 21.Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na każde żądanie Zamawiającego zaktualizowane oceny warunków prania bielizny szpitalnej i środka transportu wystawione przez właściwe miejscowo organy SANEPID-u. 22.Bielizna czysta musi być posegregowana i zapakowana w worki płócienne. Worki do transportu bielizny zabezpieczające potrzeby Zamawiającego zostaną przekazane przez Wykonawcę na czas trwania usługi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 14 000,00zł(PLN)(słownie złotych: czternaście tysięcy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca winien przedłożyć: aktualną opinię sanitarną wydaną przez właściwy organ sanitarno- epidemiologiczny, mówiącą o tym, że pralnia świadczy usługi w zakresie prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej oraz ubrań ochronnych i roboczych pracowników szpitala, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz aktualne protokoły z ostatnio przeprowadzonych kontroli w miejscu wykonywania usługi Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji co najmniej dwóch usług przedmiotu zamówienia (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie: dwóch usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł(PLN), ich wartość roczna powinna być nie niższa niż 250 000,00 zł(PLN) brutto /każda, oraz opiewać na minimum10.000,00kg miesięcznie. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń technicznych, którymi dysponuje Wykonawca oraz posiadanych środków transportu (minimum dwa samochody) wykorzystywanych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi środkami wraz z dołączonymi odpowiednimi zaświadczeniami dopuszczającymi środki transportu do przewozu bielizny (odpowiednio czystej i brudnej), wydanymi przez odpowiednie służby sanitarno-epidemiologiczne (załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr7 do SIWZ), Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Wykonawca winien udokumentować sytuację ekonomiczną i finansową poprzez wykazanie: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (specyfikacji). Wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji b) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz kalkulacyjny , sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji (tabela w zał. nr1) c)pełnomocnictwo- do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. d) Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- zawarte w treści druku oferta /zaznaczyć/, e) oświadczenie w trybie art.44 Ustawy Prawo zamówień publicznych- zawarte w treści druku oferta f) złożyć oświadczenie, że w razie awarii urządzeń Wykonawca zabezpieczy wykonanie usługi- poprzez posiadanie drugiego obiektu wykonawczego lub umowy z innym Wykonawcą posiadającym zezwolenie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prania bielizny szpitalnej, ze wskazaniem miejsca wykonywania usługi. Ponadto należy dołączyć pozytywną opinię właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego mówiącą o tym, że pralnia ta świadczy usługi pralnicze zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zabezpieczy wykonanie usługi w innym obiekcie we własnym zakresie, za zgodą i wiedzą Zamawiającego. g)Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w innym języku niż polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości, i) dowód wniesienia wadium W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego , Wykonawca winien do oferty dołączyć: aktualną opinię sanitarną wydaną przez właściwy organ sanitarno- epidemiologiczny, mówiącą o tym, że pralnia świadczy usługi w zakresie prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej oraz ubrań ochronnych i roboczych pracowników szpitala, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz aktualne protokoły z ostatnio przeprowadzonych kontroli w miejscu wykonywania usługi, dokument wydany przez właściwy organ sanitarno-epidemiologiczny potwierdzający, że środek/ki transportu którym/i będzie przewożona odzież do i ze szpitala spełnia/ją wymogi sanitarne do przewozu bielizny oświadczenie, że Wykonawca będzie stosował: odpowiednią technologię właściwą do prania bielizny szpitalnej w celu uzyskania odpowiedniego efektu czystości, dezynfekcji, estetyki i trwałości bielizny ( w zależności od rodzaju zanieczyszczeń), odpowiednią technologię do prania z dezynfekcją, zapewniającej używanie środków piorąco - dezynfekujących o szerokim spektrum działania , opis technologii prania i dezynfekcji bielizny(opis urządzeń technicznych, instrukcji obsługi oraz środków stosowanych przez Wykonawcę usług, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia wykaz środków piorąco - dezynfekujących, jakich Wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia wraz z załączeniem aktualnych atestów lub certyfikatów na środki piorące i dezynfekujące oraz pozwolenie na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych bądź dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie preparatu. Ponadto środki piorące do prania pieluch i bielizny niemowlęcej winny posiadać opinie Instytutów Naukowo- Badawczych potwierdzających zakres biobójczy preparatu np. PZH i potwierdzający przydatność w zakresie prania bielizny niemowlęcej i pieluch, protokoły wraz z załącznikami z ostatnich przeglądów dokonanych przez Stację Sanitarno- Epidemiologiczną z miejsca wykonania usługi, w celu potwierdzenia wykonania odpowiedniej jakości pranej bielizny szpitalnej przedstawić kopie badań mikrobiologicznych z okresu ostatnich 12 miesięcy, zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi 10. Zastrzec informacje /jeżeli dotyczy/ wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę, dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 11. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.8 ustawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: a)Zmiany osób przedstawionych w ofercie przetargowej do realizacji umowy, jeżeli zmiana tych osób stanie stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (nowe osoby powołane do pełnienia obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji ) b)Zmiany osób, jeżeli Zamawiający uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków c)Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). d)ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, e)obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w paragrafie 1 f)zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, przedłużenia się procedury przetargowej, g)zmiany numeru konta, o którym mowa w paragrafie 6 umowy. h)zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, urzędowa zmiana stawek podatku VAT, z uwagi na niezależne od stron okoliczności tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, dotyczące osób reprezentujących strony, zmiana banków, zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie, zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową, zmiany podwykonawców, zmiany wymogów szczególnych zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych warunkami organizacyjnymi. i)Zamiany materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej: powodujących obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, zmiana producenta poszczególnych materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów /zmiana środków czystościowych, piorących i preparatów dezynfekcyjnych po akceptacji przez Zamawiającego/ j)Zmiany wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, 25-381 Kielce, ul. Langiewicza 2, Pawilon A, pokój nr22, dział ds. przetargów i zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, 25-381 Kielce, ul. Langiewicza 2, Pawilon A, pokój nr22, dział ds. przetargów i zaopatrzenia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.