eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawy artykułów spożywczych, warzyw, mięsa i wędlin oraz jaj dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju, DZP/38/382-10/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-26

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy artykułów spożywczych, warzyw, mięsa i wędlin oraz jaj dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju, DZP/38/382-10/12
Numer ogłoszenia: 22839 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych, warzyw, mięsa i wędlin oraz jaj dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju, DZP/38/382-10/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywnie realizowane dostawy artykułów spożywczych, warzyw, mięsa i wędlin oraz jaj dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części (8 pakietów): Pakiet 1: Artykuły spożywcze; Pakiet 2: Przyprawy; Pakiet 3:Konserwy; Pakiet 4: Przetwory; Pakiet 5: Inne artykuły spożywcze; Pakiet 6: Warzywa i owoce; Pakiet 7: Mięso i wędliny; Pakiet 8: Jaja. Wymagania dla Pakietów Nr 1,2,3,4,5 Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 11: 00. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Żywności dwa razy w tygodniu w godz. 6:00 do 13:00. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco Magazyn Zamawiającego. W przypadku niedotrzymania terminu dostaw przez Wykonawcę, Zamawiający dokona zakupu we własnym zakresie i obciąży Wykonawcę różnicą w poniesionych kosztach tj. różnicą pomiędzy ceną zakupu u innego przedsiębiorcy a ceną zawartą Załączniku Nr 1 do umowy. Uprawnienie to nie wyłącza możliwości domagania się przez Zamawiającego kar umownych. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia rekalmacji do dostarczenia towaru wolnego od wad bez prawa żądania dodatkowych opłat z tego tytułu. Każde zgłoszenie reklamacji, Zamawiający dodatkowo potwierdzi pismem poleceonym. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą transportem przystosowanym do przewozu artykułów określonych w Pakietach Nr 1,2,3,4,5 w odpowiednich opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru (zamknięte, nieuszkodzone) i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Wykonawca musi posiadać dokumenty przewozowe, czy dostarczone towary posiadają określone specyfikacje jakościowe. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu towaru oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. Wykonawca musi mieć wdrożony lub stosować system kontroli żywności HACCP lub Zasady Dobrej Praktyki Higienicznej. Produkty muszą być odpowiednio oznakowane - muszą posiadać datę minimalnej trawłości i termin przydatności do spożycia. Konieczny termin ważności produktów nie może być krótszy niż 1 miesiąc od daty dostawy. Wymagania dla Pakietu Nr 6 Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 11: 00. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Żywności dwa razy w tygodniu w godz. 6:00 do 13:00 od poniedziałku do piątku. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco Magazyn Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia rekalmacji do dostarczenia towaru wolnego od wad bez prawa żądania dodatkowych opłat z tego tytułu. Każde zgłoszenie reklamacji, Zamawiający dodatkowo potwierdzi pismem poleceonym. W przypadku niedotrzymania terminu dostaw przez Wykonawcę, Zamawiający dokona zakupu we własnym zakresie i obciąży Wykonawcę różnicą w poniesionych kosztach tj. różnicą pomiędzy ceną zakupu u innego przedsiębiorcy a ceną zawartą Załączniku Nr 1 do umowy. Uprawnienie to nie wyłącza możliwości domagania się przez Zamawiającego kar umownych. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą transportem przystosowanym do przewozu artykułów określonych w Pakiecie Nr 6 w odpowiednich opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru (zamknięte, nieuszkodzone) i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu towaru oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. Wykonawca musi mieć wdrożony lub stosować system kontroli żywności HACCP lub Zasady Dobrej Praktyki Higienicznej. Produkty muszą być: a) całe, zdrowe, bez objawów gnicia lub zepsucia; b) wolne od uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki; c) czyste - bez widocznych zanieczyszczeń; d) bez obcych zapachów i smaków; e) dostatecznie rozwinięte i odpowiedznio dojrzałe; f) nie mogą posiadać obić i oparzelin słonecznych. Wymagania dla Pakietu Nr 7 Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 11: 00. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Żywności dwa razy w tygodniu w godz. 6:00 do 13:00 od poniedziałku do piątku. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco Magazyn Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 6 godzin od chwili zgłoszenia rekalmacji do dostarczenia towaru wolnego od wad bez prawa żądania dodatkowych opłat z tego tytułu. Każde zgłoszenie reklamacji, Zamawiający dodatkowo potwierdzi pismem poleceonym. W przypadku niedotrzymania terminu dostaw przez Wykonawcę, Zamawiający dokona zakupu we własnym zakresie i obciąży Wykonawcę różnicą w poniesionych kosztach tj. różnicą pomiędzy ceną zakupu u innego przedsiębiorcy a ceną zawartą Załączniku Nr 1 do umowy. Uprawnienie to nie wyłącza możliwości domagania się przez Zamawiającego kar umownych. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą transportem przystosowanym do przewozu artykułów określonych w Pakiecie Nr 7 - samochodem chłodnią w odpowiednich opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru (zamknięte, nieuszkodzone) i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu towaru oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. Wykonawca musi mieć wdrożony lub stosować system kontroli żywności HACCP lub Zasady Dobrej Praktyki Higienicznej. Wędliny muszą być w osłonkach naturalnych lub sztucznych, niedopuszczalne są zabrudzenia, oślizłość i naloty pleśni. Wymagania jakościowe dla mięsa: a) powierzchnia cięć gładka, bez luźnych strzępów mięśni i tłuszczu, kości nie pomiażdżone, brak odłamków kości w mięsie, linie cięć kości nie powinny wystawać ponad elementy mięsa; b) barwa naturalna dla danego rodzaju mięsa, nie dopuszczalny odcień szary lub zielonkawy; c) konsystencja jędrna, elastyczna; d) zapach swoisty, charakterystyczny dla danego mięsa. Niedopuszczalny zapach zaparzenia, psucia się; e) brak śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń; f) temperatura dla mięsa świeżego 0-4oC mierzone wewnątrz elementu. Produkty muszą mieć określony terminem przydatności do spożycia - nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdej dostawy wędlin i mięsa Handlowy dokument identyfikacyjny. Wymagania dla Pakietu Nr 8 Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie lub faksem z dwudniowym wyprzedzeniem do godz.11: 00. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Żywności jeden raz w tygodniu w godz. 7:00 do 13:00. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco Magazyn Żywności Zamawiającego. W przypadku niedotrzymania terminu dostaw przez Wykonawcę, Zamawiający dokona zakupu we własnym zakresie i obciąży Wykonawcę różnicą w poniesionych kosztach tj. różnicą pomiędzy ceną zakupu u innego przedsiębiorcy a ceną zawartą Załączniku Nr 1 do umowy. Uprawnienie to nie wyłącza możliwości domagania się przez Zamawiającego kar umownych. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia rekalmacji do dostarczenia towaru wolnego od wad bez prawa żądania dodatkowych opłat z tego tytułu. Każde zgłoszenie reklamacji, Zamawiający dodatkowo potwierdzi pismem poleceonym. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą transportem przystosowanym do przewozu artykułów określonych w Pakiecie Nr 8 w odpowiednich opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru (zamknięte, nieuszkodzone) i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu towaru oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. Wykonawca musi mieć wdrożony lub stosować system kontroli żywności HACCP lub Zasady Dobrej Praktyki Higienicznej. Jaja powinny być świeże i dobrej jakości. Termin przydatności do spożycia 21 dni. Opis wymaganego towaru: a) jaja w klasie wagowej M - średnie:63>masa>53g.; b) skorupka i kutikula: czysta, nieuszkodzona, normalny kształt; c) żółtko: bez wyraźnego zarysu, lekko ruchome podczas obrotu jajem; d) białko: przejrzyste, przezroczyste; e) zarodek: rozwinięcie niewidoczne; f) ciała obce: niedopuszczalne; g) zapach obcy: niedopuszczalny. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ), są przykładowe, należy rozumieć jako typu. Wykonawca może zaoferować produkty o innej nazwie (należy wówczas podać nazwę proponowanego wyrobu równoważnego), jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Zamawiający przez określenie spełnienia wymogów jakości rozumie artykuły spożywcze zachowujące istotne cechy gwarantujące tożsamość produktu w I gatunku, jako świeżość, właściwą gramaturę, te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.87.12.70-7, 15.13.10.00-5, 15.89.40.00-1, 15.30.00.00-1, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 03.14.25.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadiun nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy, że czynności związane z realizacją zamówienia wykonywane będą zgodnie z przepisami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP) oraz zobowiązanie się do udostępnienia dokumentów potwierdzających w/w wymagań na każde żądanie Zamawiającego - wg Załącznika Nr 6

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy - wg Załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony Formularz oferty - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo/Upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej określające zakres umocowania. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: 1) zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 2) korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy z zastrzeżeniem wymaganych parametrów jakościowych dla danego produktu; 3) zmiany cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; 4) zmiany zakresu rzeczowego tj. zastąpienie produktu objętego umową innym produktem synonimem (odpowiednikiem), jednak nie droższym i nie o gorszych parametrach za zgodą Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr2, Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie- Zdrój, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, XI piętro, pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, sekretariat WSS Nr 2 pokój A1 na I piętrze. Otwarcie ofert dn. 06.02.2012r. g. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, w sali konferencyjnej na I piętrze A21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Przyprawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.12.70-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: Konserwy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: Przetwory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5: Inne artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6: Warzywa i owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7: Mięso i wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8: Jaja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.