eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa oświetlenia ulicy Człuchowskiej w Warszawie na odcinku od ulicy Znanej do ulicy Projektowanej - znak sprawy37/ZP/12.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Warszawa: Przebudowa oświetlenia ulicy Człuchowskiej w Warszawie na odcinku od ulicy Znanej do ulicy Projektowanej - znak sprawy: 37/ZP/12.
Numer ogłoszenia: 228398 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa oświetlenia ulicy Człuchowskiej w Warszawie na odcinku od ulicy Znanej do ulicy Projektowanej - znak sprawy: 37/ZP/12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac budowlanych z zakresu projektu budowlano - wykonawczego przebudowy oświetlenia ulicy Człuchowskiej w Warszawie na odcinku od ulicy Znanej do ulicy Projektowanej, w którego zakres wchodzi: wykonanie nowych linii kablowych ok. 262 m, ułożenie rur osłonowych ok. 175 m, montaż i ustawienie słupów oświetleniowych - 5 szt., montaż słupów linii napowietrznej - 3 szt., montaż opraw oświetleniowych - 8 szt., zdjęcie i odtworzenie chodników z kostki brukowej ok. 30 m2, wykonanie przewiertów mechanicznych ok. 14 m, wraz z wykopami pionowymi ręcznymi ok. 6 m3, badania i pomiary instalacji elektrycznej, badania i pomiary natężenia oświetlenia, roboty ziemne w tym zagęszczenie gruntu oraz odtworzenie nawierzchni trawników po wykonanych pracach. 1. Informacje ogólne o obiekcie: Ulica jest lokalną drogą gminną. Obszar inwestycji obejmuje działki ewidencyjne o numerach 6, 7/1, 7/2, 9, 22, 42 oraz 43 w obrębie 6-07-07. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO. Niniejsze opracowanie zawiera projekt budowlano wykonawczy przebudowy oświetlenia ul. Człuchowskiej w Warszawie na odcinku od ulicy Znanej do ul. Projektowanej. Zgodnie z Uchwałą Nr LVI/1669/2009 RADY Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 28 maja 2009 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ulicy Olbrachta ulica Człuchowska na odcinku ul. od ulicy Znanej do ul. Projektowanej jest sklasyfikowana jako zbiorcza (10 KDZ). Ulica jest oświetlona lecz oświetlenie to wymaga przebudowy polegającej na uzupełnieniu oświetlenia na odcinku ul. Znana - ul. Projektowana oraz dokonaniu niezbędnych przełączeń i odtworzeń w istniejącej sieci. Zaprojektowano oświetlenie oprawami wyposażonymi w LED-owe źródła światła zawieszone na wysokości ok. 7,5m. Dla odcinka objętego liniami rozgraniczającymi ulicy Człuchowskiej zaprojektowano latarnie o słupach aluminiowych posadowionych na typowym fundamencie betonowym zasilane linią kablową. Na dalszym odcinku, w liniach rozgraniczających ulicy Projektowanej, latarnie prowizoryczne o żerdziach wirowanych zasilane linią napowietrzną izolowaną. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące branże: 1) Elektryczną - roboty budowlane: . wykopanie rowów dla kabli w sposób ręczny, . wykonanie przewiertów mechanicznych, . ułożenie rur osłonowych, . wykonanie linii kablowych układanych bezpośrednio w gruncie oraz w rurach osłonowych, w bezpośrednim sąsiedztwie kabli telefonicznych, . montaż i ustawienie słupów oświetleniowych, . montaż i ustawienie słupów linii napowietrznej, . montaż opraw oświetlenia drogowego, . badania i pomiary instalacji, pomiary natężenia oświetlenia. 2) Drogową - roboty budowlane: . mechaniczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, . ułożenie chodników z kostki brukowej na podsypce. 3. Przedmiot umowy i szczegółowy zakres określają nw. dokumenty, stanowiące załączniki do SIWZ, tj: a) Projekt budowlano - wykonawczego przebudowy oświetlenia ulicy Człuchowskiej w Warszawie na odcinku od ulicy Znanej do ulicy Projektowanej, opracowanie BPRW S.A. wraz z załącznikami: Inwentaryzacja istniejących urządzeń oświetleniowych - Załącznik nr 1, Inwentaryzacja istniejących kabli energetycznych będących własnością RWE STOEN OPERATOR Sp. z o.o. - Załącznik nr 2, Obliczenia oświetleniowe - Załącznik nr 3. b) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas przebudowy oświetlenia ulicy Człuchowskiej w Warszawie. c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Przebudowy oświetlenia ulicy Człuchowskiej w Warszawie na odcinku od ul. Znanej do ul. Projektowanej. d) Przedmiar robót - branża instalacyjna - elektryczna, który nie jest wiążący lecz stanowi tylko i wyłącznie materiał pomocniczy do wyceny wartości oferty przetargowej. Zamawiający zaleca aby Wykonawca zapoznał się z terenem wykonywania przyszłych robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami, prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających oraz obowiązującymi normami technicznymi; 2) zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji (w tym także do wznowienia i odtworzenia punktów osnowy geodezyjnej) wraz z inwentaryzacją powykonawczą - w ramach wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Umowy. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza powinna zostać dostarczona zamawiającemu w następującej formie: w wersji papierowej - 2 egzemplarze oraz na nośniku informatycznym zgodnie ze standardem określonym w Zarządzeniu Nr 3479/2009 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 29 lipca 2009 r. w obowiązującym dla m.st. Warszawy układzie współrzędnych geodezyjnych PUWG 2000; 3) wykonania wszystkich prac związanych z opracowaniem i wdrożeniem projektu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP; 4) usunięcia na własny koszt skutków awarii, które zostały spowodowane przez Wykonawcę; 5) złożenia w dwóch egzemplarzach dokumentacji powykonawczej, zawierającej oświadczenia kierownika budowy, inwentaryzację geodezyjną, protokoły wykonania i odbioru technicznego dotyczące robót wszystkich występujących branż, aprobaty techniczne, wyniki pomiarów, badań, atesty, certyfikaty, dokumentację budowlaną powykonawczą; 6) złożenia pisemnej gwarancji na wykonane prace i urządzenia techniczne na okres 36 miesięcy od daty zakończenia robót oraz pozostałych obowiązków zawartych w par. 3 wzoru umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali co najmniej jedną (1) robotę budowlaną o wartości min. 60.000,00 złotych brutto, polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicy lub placu lub skweru lub parku lub rynku lub boiska. Zamawiający dokona oceny spelniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w Części V SIWZ złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji bez ograniczeń - kierownik budowy (1 osoba), należący do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) a także ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394). Zamawiający dokona oceny spelniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w Części V SIWZ złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca podlega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (wobec czego zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy w § 12 ), tj.: 1)W przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających, ze względów technologicznych prowadzenia robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań aby roboty mogły zostać zrealizowane - strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony - z zastrzeżeniem, iż okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania ww. warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia robót. 2) W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do terminów określonych w § 2 ust. 1 niniejszej Umowy spowodowanych przyczynami technicznymi lub technologicznymi bez konieczności dokonywania zmiany terminu realizacji całości Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 4 Wykonawca przygotuje zamienne terminy, które po uzgodnieniu z Zamawiającym, strony podpiszą w formie aneksu do niniejszej Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (cena 31,80 zł) można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pokój Nr 220 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 220 Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.