eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi sprzątania stadionu sportowego Wrocławskiego Klubu Sportowego Śląsk Wrocław S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Wrocław: Usługi sprzątania stadionu sportowego Wrocławskiego Klubu Sportowego Śląsk Wrocław S.A.
Numer ogłoszenia: 22838 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Klub Sportowy "Śląsk Wrocław" SA , ul. Oporowska 62, 53-434 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3647200, faks 071 3647202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Klub Sportowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania stadionu sportowego Wrocławskiego Klubu Sportowego Śląsk Wrocław S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania stadionu sportowego Wrocławskiego Klubu Sportowego Śląsk Wrocław S.A. o ilości miejsc 8 500. 2. Zamawiający szacuje, iż w sezonie 2009 rundy wiosennej i jesiennej rozegranych zostanie ogółem 16 meczy. W tym: - na stadionie o ilości miejsc 8 500 - 15 spotkań. - na stadionie o ilości miejsc 2 500 (trybuna kryta) - 3 spotkania. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał czynności porządkowe w dwóch etapach tj Etap I - Przed meczem: 1. Zamawiający wymaga, aby poniższe prace były wykonane nie później niż 1 dzień przed planowanym terminem spotkania. 2. Zakres prac do wykonania: a) mycie wraz z wytarciem na sucho siedzisk na trybunie krytej, b) mycie siedzisk na trybunie odkrytej, południowej i północnej, c) założenie worków na śmieci na stojaki. d) zamiatanie trybun, wraz ze schodami, podjazdami, strefę wejścia i przejścia. Etap II - po rozegranym meczu 1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać poniższe prace nie później niż do dnia następnego, po rozegranym meczu. 2. Zakres prac do wykonania: a) usunięcie śmieci z terenu obiektu (trybuny otwarte i zamknięte, strefa wejścia i przejścia), opróżnianie koszy na śmieci,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania w w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X pkt 1 i 2 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty (Zał. Nr 1 do SIWZ) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: - w formie oryginału 1). oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 1.1 oraz: - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. z późniejszymi zmianami, w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A. WYKONAWCY MAJĄCY SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 2) - składa dokument lub dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokument, o których mowa w pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B) stosuje się odpowiednio. B. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie (np. konsorcjum lub spółka cywilna): a) dokument wymieniony w pkt 2) musi być złożony odrębnie dla każdego z Wykonawców. b) Oświadczenie wymienione w pkt 1) Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie(oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie). Uwaga: Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaskwroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Klub Sportowy Slask WrocławS.A. ul. Oporowska 62, 53-434, Wrocław. Budynek Hotelu WKS Sląsk Wrocław S.A..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 13:30, miejsce: Wrocławski Klub Sportowy Slask Wrocław S.A. ul. Oporowska 62, 53-434, Wrocław. Budynek Hotelu WKS Sląsk Wrocław S.A. pokoj 619..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.