eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Dostawa akcesoriów i podzespołów sprzętu informatycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-25

Śrem: Dostawa akcesoriów i podzespołów sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 228363 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430 , ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.6bdow.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów i podzespołów sprzętu informatycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów i podzespołów sprzętu informatycznego zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązuje się, iż dostarczony przedmiot będzie: nowy, pierwszej kategorii, będzie spełniał wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli wyrobów. Pod pojęciem pierwszej kategorii Zamawiający rozumie sprzęt, który nie był wcześniej użytkowany, nie nosi śladów znamion użytkowania. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do każdego egzemplarza sprzętu karty gwarancyjnej oraz instrukcji użytkowania i obsługi w języku polskim. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi jak w załączniku nr 2 do SIWZ/Oferta. 4. Dostarczony sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 5. Oferowane sprzęty, w dniu złożenia oferty, nie mogą być przewidziane przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.20.00.00-1, 30.23.20.00-4, 30.23.72.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.6bdow.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4430, ul. Sikorskiego 2,63-100 Śrem.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4430, 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2, budynek nr 1, Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa akcesoriów i podzespołów sprzętu informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Telefon IP z kolorowym wyświetlaczem, zasilaczem, kamerą, licencją do Call Managera kpl. 40, 2. Kamera USB do telefonu VoIP szt. 30..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa akcesoriów i podzespołów sprzętu informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Telefon VoIP z wbudowaną kamerą + licencja + zasilacz. szt. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa akcesoriów i podzespołów sprzętu informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szafa serwerowa 42U szt. 1, 2.Wyposażenie i akcesoria do szaf teleinformatycznych kpl. 1, 3.Szafa wisząca 6U szt. 8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa akcesoriów i podzespołów sprzętu informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pamięc flash 4 GB szt. 50, 2.Pamięc flash 8 GB szt. 150, 3.Pamięc flash 16 GB szt. 70, 4.Dysk zewnętrzny 250 GB szt. 40, 5.Dysk zewnętrzny 500 GB szt. 50, 6.Dysk twardy PATA 2.5- min. 160GB szt. 1, 7.Dysk twardy SATA min. 250 GB, Serial ATA-300 szt. 10, 8.Dysk twardy SATA min. 320 GB, SATA II (3 Gb-s) szt.10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa akcesoriów i podzespołów sprzętu informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Router WIRELESS szt. 3, 2.Przełącznik 8 portowy szt.20, 3.Nagrywarka DVD, zewnętrzna USB:szt. 50, 4.Przełącznik drukarkowy USB 2-1 szt. 20, 5.Kabel USB do drukarki szt. 50, 6.Serwer wydruku USB, LPT-Ethernet szt. 10, 7.Mysz optyczna USB szt. 70, 8.Klawiatura USB szt. 65, 9.Listwa zasilająca szt. 65, 10.Patchpanel 24 portowy kat. 6 UTP szt. 12, 11.Patchpanel 24 portowy kat. 6 STP szt. 4, 12.Zasilacz ATX 450W szt.20, 13.Karta graficzna min. 512 MB 2x Displayport, 1xDVI szt.3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.20.00.00-1, 30.23.72.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa akcesoriów i podzespołów sprzętu informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pamięć RAM do serwera Dell PowerEdge 2950 szt. 1, 2.Pamięć RAM do serwera Dell PowerEdge T710 szt. 6, 3.Dysk twardy do serwera 300 GB szt. 8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa akcesoriów i podzespołów sprzętu informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dysk HDD do komputera w obudowie ROCKY (Rocta) III XDA Model RK786EX szt.30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa akcesoriów i podzespołów sprzętu informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Listwa komputerowa szt. 150, 2.Mysz optyczna USB szt. 40, 3.Mysz optyczna komputerowa na USB mała szt. 4, 4.Przedłużacz kabla zasilania UPS -monitor szt. 10, 5.Przewód drukarkowy USB A-B 3 MB szt. 14, 6.Dysk twardy zewnętrzny USB 500 GB-2,5cala szt. 7, 7.Pendrive 32 GB szt. 20, 8.Pendrive 8 GB szt. 50, 9.Pendrive 4 GB szt. 26, 10.Zewnętrzna stacja dysków USB szt. 2, 11.UPS 650 VA szt. 70, 12.UPS rack 19-1000VA szt. 20, 13.Karta sieciowa serwerowa szt. 2, 14.Napęd DVD szt. 2, 15.Napęd FDD1 1,44Mb USB szt. 6, 16.Pamięć DDR2 1GB szt. 25, 17.Pamięć DDR1 1 GB szt. 4, 18.Dysk IDE 160GB szt. 10, 19.Dysk SATA 320 - 640 GB szt. 2, 20.Pamięć DDR1 512 MB szt. 48, 21.Kamera internetowa szt. 4, 22.Ergonomiczna podstawka pod stopy szt. 3, 23.Ergonomiczna (żelowa) podkładka pod mysz komputerową szt. 40, 24.Ergonomiczna (żelowa) podkładka przed klawiaturę szt. 40..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.23.20.00-4, 30.23.72.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.