eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Kamery monitoringu wizyjnego miasta 2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-03

Suwałki: Kamery monitoringu wizyjnego miasta 2015
Numer ogłoszenia: 228362 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214920 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kamery monitoringu wizyjnego miasta 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż kamer i rejestratora sieciowego do kamer na potrzeby monitoringu miejskiego w Suwałkach. 2. Szczegółowy opis i wielkość zamówienia został określony w załączniku nr 2 Formularzu cenowym do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązuje się do: 1)usytuowania i podłączenia dostarczanych kamer do istniejącej infrastruktury komunikacyjnej Zamawiającego w trzech punktach kamerowych, wskazanych przez Zamawiającego, położonych na terenie miasta Suwałki (strefa śródmiejska) oraz uruchomienia i poprawnego skonfigurowania tych urządzeń, 2)dostarczenia rejestratora sieciowego do kamer do pomieszczenia centrum monitoringu, mieszczącego się w budynku Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach, przy ul. Pułaskiego 26, podłączenia do niego dostarczonych dysków twardych, jego montażu w szafie rack 19, przyłączenia do istniejącej infrastruktury komunikacyjnej, uruchomienia, prawidłowego skonfigurowania oraz wykonania testów zapisu i odczytu nagrań z kamer monitoringu, zakończonych wynikiem pozytywnym, 3)instalacji i konfiguracji oprogramowania dostarczanego wraz z urządzeniami, niezbędnego do obsługi kamer i rejestratora - na komputerach wskazanych przez Zamawiającego, 4)przeprowadzenia szkolenia personelu (dwóch operatorów) w zakresie obsługi dostarczanego sprzętu i oprogramowania. 4.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonego sprzętu. 5.Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy i musi spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy urządzeń i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załączniku nr 2 do SIWZ. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 7.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 8.Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Elektroniki SUWAR Sadowska Spółka Jawna, ul. 1 Maja 24, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20845,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25055,10

  • Oferta z najniższą ceną: 25055,10 / Oferta z najwyższą ceną: 25055,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.