eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rokietnica › Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z wytykami w miejscowości Napachanie, gm. Rokietnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-04

Rokietnica: Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z wytykami w miejscowości Napachanie, gm. Rokietnica
Numer ogłoszenia: 22835 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. , Bytkowo, ul. Topolowa 6, 62-090 Rokietnica, woj. wielkopolskie, tel. 61 814 57 43, faks 61 814 58 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z wytykami w miejscowości Napachanie, gm. Rokietnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania pn.: Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z wytykami w miejscowości Napachanie, gm. Rokietnica do wybudowania będzie kolektor kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej wraz z odcinkami uzupełniającymi kanalizacji grawitacyjnej dla części miejscowości Napachanie. W zakres niniejszego zamierzenia budowlanego wchodzą przewody podciśnieniowe wraz ze studniami zaworowymi wyposażonymi w zawory podciśnieniowe tłokowe o średnicy 3 ujmujące ścieki z w.w miejscowości. Sieć kanalizacji sanitarnej włączona zostanie do końcówki wykonanego wcześniej rurociągu podciśnieniowego łączącego miejscowości Napachanie i Kobylniki. Włączenie nastąpi na terenie działki 238przez 3. Ścieki za pomocą w.w rurociągu i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kobylniki trafia do pompowni próżniowo tłocznej PPT Kobylniki a stąd do rozbudowanej i przebudowanej w latach 2014-2015 oczyszczalni ścieków w Bytkowie, gmina Rokietnica. Ścieki z kilku posesji zbierane będą do rurociągów grawitacyjnych biegnących równolegle do rurociągów podciśnieniowych lub będących ich przedłużeniem na końcówkach sieci podciśnieniowej. Zaprojektowano rurociągi grawitacyjne o średnicy 160 lub 200 mm w zależności od ich długości ilości podłączonych posesji i spadku terenu. Również odcinki biegnące prostopadle do tych odcinków, których zadaniem w przyszłości będzie bezpośrednie włączenie przyłączy do budynków wykonane będą w technologii grawitacyjnej o średnicy zawsze 160 mm. Do wykonania zaplanowano 154 szt. przykanalików. Na rurociągach grawitacyjnych należy wykonać studnie rewizyjne i przyłączeniowe o średnicy min. 400 mm w liczbie 68 sztuk z typową denną częścią oraz od góry zakończone rurą teleskopową z pokrywą żeliwną i składające się z kinety dla rur 160 lub 200 mm, rury karbowanej trzon studzienki 400 mm, przykrycia. Ze względu na zabudowę głównie w pasach drogowych zastosowane zostaną pokrywy mogące przenieść obciążenie 40 Mg. Wszystkie elementy studzienek oraz doprowadzenie rur kanalizacyjnych muszą być wykonane w sposób gwarantujący szczelność tj. samych studzienek i połączeń. Rurociągi grawitacyjne w tym odcinki prostopadłe do głównych przewodów tj. przykanaliki zaprojektowano z rur typu ciężkiego PVC-U SN8 szereg SDR 34 S16,7 160 razy4,7 i 200 razy 5,9 o litej ściance typu kielichowatego, łączone na uszczelki gumowe. Długości poszczególnych rurociągów grawitacyjnych: - fi 200 mm - 376,5 m - fi 160 mm - 1 048 m - fi 160 mm przykanaliki - 526,8 m Przewody kanalizacji podciśnieniowej obejmują: główne przewody z rur PE o średnicy 280, 225, 160, 110 mm oraz przyłącza od studzienek zbiorczych do przewodów głównych oraz końcówki rurociągów podciśnieniowych PE o średnicy 90 mm. Zaprojektowano je z rur PE100 SDR 17 PN10 o w.w średnicach 280, 225, 160, 110, 90 łączonych przez zgrzewanie doczołowe. Długości przewodów o poszczególnych średnicach: - fi 280 mm - 239,9 m - fi 225 mm - 566,3 m - fi 160 mm - 1 762 m - fi 110 mm - 1 650,2 m - fi 90 mm - 115,7 m Dodatkowo na rurociągach zainstalować należy zasuwy sekcyjne do ścieków z obudową podziemną i skrzynką. Ilość zasuw w rozbiciu na średnice: DN 200 - 13 szt., DN 150 - 11 szt., DN 100 - 13 szt. Należy wykonać studzienki zbiorczo-zaworowe o konstrukcji żelbetowej i wymiarach 1,0 razy 1,0 m, głębokości 2,05 m w liczbie 57 sztuk zlokalizowane głównie w pasach drogowych, rzadziej na prywatnych posesjach. 5 studni musi zostać przystosowanych w ten sposób aby jeden z trzech wlotów grawitacyjnych miał średnicę 200 mm standardowo wszystkie 3 wloty maja średnicę 160 mm. Ścieki z poszczególnych nieruchomości będą dopływać w.w opisanymi rurociągami grawitacyjnymi o średnicach 160 i 200 mm do studzienek zbiorczo zaworowych wyposażonych każda w kompatybilny ze stosowanymi na istniejącej sieci podciśnieniowej u Zamawiającego zawór tłokowy lub membranowy 3 -57 szt. sterowany mechanizmem pneumatycznym, który po dopłynięciu około 40 dm3 ścieków będzie się otwierał i ścieki wraz z powietrzem tłoczone będą do rurociągu podciśnieniowego, a dalej do pompowni. Podłączenie studzienki do rurociągu głównego lub bocznego podciśnieniowego wykonać przewodem PE fi 90 mm. Zawór tłokowy lub membranowy do sterowania przepływem ścieków studzience zbiorczo-zaworowej powinien być wykonany z tworzywa ABS lub polipropylenu wzmocnionego włóknem szklanym, przez otwarty zawór winna przechodzić kula o średnicy 3, możliwość błyskawicznego montażu i demontażu startera uruchamiającego otwarcie i zamknięcie zaworu. Przewód podciśnieniowy w studzience należy wprowadzić przez przejście szczelne do studzienek. Zaprojektowano również na projektowanej sieci wykonanie 3 automatycznych jednostek napowietrzających aeratorów zasilanych z sieci energetycznej w szafkach wolnostojących z fundamentem. W celu poprawy działania całego systemu podciśnieniowego w aglomeracji Rokietnica zakres zamówienie przewiduje również wykonanie dostawa, montaż i uruchomienie 6 automatycznych jednostek napowietrzających we wskazanych punktach na istniejącej sieci podciśnieniowej. Zakres zamówienie przewiduje dostawę wraz z montażem, konfiguracją i uruchomieniem zdalnych modułów monitorujących GSM pracę zaworów podciśnieniowych w ilości 57 sztuk na sieci projektowanej oraz 17 sztuk we wskazanych punktach na sieci podciśnieniowej istniejącej w celu poprawy działania całego systemu podciśnieniowego w aglomeracji Rokietnica. Dane zebrane z modułów monitorujących będą przekazywane do centrali stanowiska wizualizacyjnego, które również należy wykonać w ramach zadania. Zamówienie przewiduje dostarczenie urządzenia ciśnieniowego na podwoziu jezdnym do czyszczenia sieci kanalizacyjnej ze zbiornikiem wody o pojemności min. 400 l, z silnikiem spalinowym z rozruchem elektrycznym, pompą ciśnieniową min. 150 bar, bęben z wężem ciśnieniowym o długości minimum 60 m, bęben z wężem napełniającym o długości minimum 50 m..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu wykonawcy zobowiązani są przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości - 50.000 PLN. pięćdziesiąt tysięcy złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. 2010 r, poz. 620. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Zachodni WBK Nr rachunku: WBK 73 1090 2590 0000 0001 3126 8492 dopiskiem Wadium -sieć kanalizacji sanitarnej wraz z wytykami w miejscowości Napachanie, gm. Rokietnica w takim czasie, aby pieniądze znalazły się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, oryginał odpowiedniego dokumentu wraz z jego kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączony jest do oferty. Oryginał należy załączyć do oferty w taki sposób, aby umożliwić zamawiającemu jego wyjęcie i zwrot bez uszkadzania oferty. Z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 3. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie wykluczony z postępowania przetargowego. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 8.5 poniżej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości 1.000.000 zł brutto polegającą na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w zakresie, której było wykonanie: - minimum 50 szt. studzienek zbiorczo-zaworowych podciśnieniowych wraz z montażem zaworów podciśnieniowych tłokowych lub membranowych, - sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej zbiorczej i rozdzielczej o długości łącznej minimum 3 000 m, - sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości minimum 1 000 m.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej jednoroczne doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień. Uwaga: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr 63.poz.394 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1 200 000 zł. /jeden milion dwieście tysięcy złotych PLN/

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Harmonogram rzeczowo-finansowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - okres gwarancji - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: a) siły wyższej, b) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub robót zamiennych, c) przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów za których działania nie odpowiada Wykonawca, d) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczególności przebiegiem urządzeń podziemnych, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej tj. np.: wyższy poziom wody gruntowej, inny przebieg urządzenia podziemnego, podziemna komora, której nie ma w planach itp. W powyższych przypadkach termin wykonania umowy może ulec odpowiedniej zmianie - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć takiej zmiany. 6. Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na o wyższych parametrach niż określone w dokumentacji technicznej i ofercie przetargowej Wykonawcy. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót. 7. Zmiana terminu realizacji zamówienia jest możliwa w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać udokumentowany wpisem kierownika budowy do Dziennika budowy oraz potwierdzony przez inspektora nadzoru i zgłoszony niezwłocznie Zamawiającemu; 8. Dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie osób i adresów w niej wskazanych. 9. Dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia rozliczanego fakturą częściową - w przypadku, gdy potrzeba dokonania takiej zmiany wynika ze zmiany terminu wykonania umowy lub poszczególnych etapów określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym. Zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym mogą zostać wprowadzone w każdym momencie w czasie realizacji przedmiotu umowy, na pisemny wniosek strony umowy i po akceptacji drugiej strony umowy. Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego nie wymagają aneksowania umowy, a jedynie pisemnego podpisania nowego harmonogramu przez osoby reprezentujące strony umowy. 10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy również w przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług - przy niezmienności ceny netto, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonej w niniejszej umowie jeden raz w roku, w oparciu o wskaźnik wzrostu minimalnego wynagrodzenia ustalany przez Komisję Trójstronną lub Radę Ministrów. W przypadku tej zmiany, wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalne do wpływu na koszt wykonania Zamówienia przez Wykonawcę. c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W przypadku tej zmiany, wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalne do wpływu na koszt wykonania Zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany, o których mowa w ust. 10 powyżej mogą zostać dokonane, wyłącznie wtedy gdy będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Ciężar udowodnienia tego faktu oraz jego wysokość leży po stronie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. Bytkowo ul. Topolowa 6, 62-090 Rokietnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. Bytkowo, ul. Topolowa 6. 62-090 Rokietnica Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia objęty jest wnioskiem o przyznanie pomocy i jest jednym z zadań projektu Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Rokietnica. Wniosek oczekuje na rozpatrzenie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.