eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa ładowarko-koparki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Rybnik: Dostawa ładowarko-koparki.
Numer ogłoszenia: 228344 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rybnickie Służby Komunalne, ul. Jankowicka 41, 44-200 Rybnik, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rsk.rsi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ładowarko-koparki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymagania: 1. Fabrycznie nowa ładowarko-koparka musi posiadać stosowne zezwolenia, które umożliwiają zarejestrowanie pojazdu w wydziale komunikacji i poruszanie się po drogach publicznych na własnych kołach, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym bez konieczności przewożenia na zestawach niskopodwoziowych. 2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać pakiet ubezpieczeń OC, AC, NW oraz gwarancję na okres minimum 12 miesięcy bez limitu motogodzin. 3. Czas usunięcia usterek w okresie gwarancyjnym do 72 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego, faksowego bądź pisemnego. 4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Dane techniczne : - silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem czterocylindrowy o mocy min 98 km spełniający normy emisji spalin EURO 2 - napęd na obie osie 4x4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub obie osie - opony przednie w rozmiarze min 18, opony tylne min 26 - układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie - sygnalizacja zanieczyszczenia filtra powietrza w kabinie operatora - układ hamulcowy działający na jedną lub dwie osie z możliwością hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu - układ hydrauliczny kompensujący drgania układu ładowarkowego w czasie jazdy - elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy - układ elektryczny 12 V, przewody elektryczne w pancerzach zabezpieczone przed wilgocią mocowane wg normy IP69, alternator 75 A, akumulator o zwiększonej pojemności (115Ah) - skrzynia biegów pozwalająca na płynną zmianę biegów pod obciążeniem co pozwala na uzyskanie szybkich cykli pracy maszyny - kabina wyposażona w ogrzewanie, wentylator, drzwi po obu stronach kabiny, uchylne okna boczne, regulowany fotel operatora, otwieraną tylną szybę z wycieraczką, 2 lusterka wsteczne - stabilizatory tylne niezależne wysuwane hydraulicznie Parametry robocze: - pompa wielotłoczkowa o zmiennym przepływie oleju - część koparkowa przesuwana poprzecznie na szerokość min. 1 m - ramię koparkowe o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym o głębokości kopania min 5,9 m - łyżka koparkowa o szerokości od 600 mm do 700 mm i pojemności min 0,20 m3 - łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna otwierana o pojemności min 1,0 m3 z zębami oraz widłami do palet (możliwość spychania, rozściełania, wyrównywania, ładowania, chwytania, kopania) - udźwig w łyżce ładowarkowej na pełną wysokość min 3000 kg - udźwig na widłach do palet 1000 kg - wysokość załadunku min 3,0 m - światła drogowe, halogenowe światła robocze oświetlające miejsce pracy - płynna regulacja zacisku szczęki łyżki ładowarkowej Wyposażenie maszyny: - ramię koparki wyposażone w układ hydrauliczny (minimalny przepływ oleju 100 l na min) przystosowany do podłączenia osprzętu np.: młot wyburzeniowy, frezarka - sygnał cofania - immobiliser - radio - regulowany fotel operatora - skrzynka narzędziowa - błotniki kół przednich - smarownica, tuba smaru - klucz do kół - ciśnieniomierz - instrukcja obsługi - katalog części zamiennych - trójkąt ostrzegawczy - tablica wyróżniająca - gaśnica - lampa migowa - apteczka Do oferty należy dołączyć dane katalogowe wraz z fotografiami oferowanego pojazdu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.30.00 - Maszyny budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 43.30.00.00 - Maszyny i sprzęt budowlany .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: - Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a w przypadku krótszego okresu prowadzenia działalności - w tym okresie, min. dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia każda o wartości min. 100% ceny ofertowej zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów na potwierdzenie warunków, o których mowa w punkcie IV ppkt 2) SIWZ. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie V ppkt od 1-2 SIWZ, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw - załącznik nr 3 4. Dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością (referencje) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz..U. Nr 87, poz. 605)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rsk.rsi.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne ul. Jankowicka 41 B 44 - 200 Rybnik.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne ul. Jankowicka 41 B 44 - 200 Rybnik pok. nr 14..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.