Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-10
Wieliczka: Remont dróg gminnych o nawierzchniach tłuczniowych.
Numer ogłoszenia: 22828 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka , ul.Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2781294, faks 012 2786860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych o nawierzchniach tłuczniowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg gminnych o nawierzchniach tłuczniowych. Zadanie dla każdej z dwóch części polega na mechanicznym rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa o grubości 5 cm w ilości 80 000 m2, wykonaniu nawierzchni z żużla wielkopiecowego w ilości 2500 m2, czyszczeniu rowów, mechanicznym plantowaniu poboczy, wykonaniu przepustów z rur betonowych średnicy 40 cm w ilości 30 m oraz średnicy 50 cm w ilości 30 m, wykonaniu ścieków z elementów betonowych grubości 15 cm, ubezpieczeniu płytami ażurowymi typu krata w ilości 50 m2. Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów własnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci którzy: 1.Spełniają warunki art. 22 ust. l i nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2ustawy PZP. 2.spełniają warunki określone w siwz, 3.wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 1 robotę polegającą na remoncie, wykonaniu nowej nawierzchni drogowej lub ciągów pieszych o nawierzchni tłuczniowej o wartości co najmniej 50 000 zł. 4. na wykonane roboty udzielą min. 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Karta tytułowa oferty. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22.ust.1 i że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznej lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością co najmniej 50 000 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Kosztorys ofertowy. Wykaz podwykonawców wraz ze wskazaniem tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Oświadczenie o udzielonej gwarancji i rękojmi..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka ul. Limanowskiego 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 10:10, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, Sekretariat Burmistrza (pok. nr 8).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg gminnych o nawierzchniach tłuczniowych - Rejon 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg gminnych o nawierzchniach tłuczniowych. Zadanie polega na mechanicznym rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa o grubości 5 cm w ilości 80 000 m2, wykonaniu nawierzchni z żużla wielkopiecowego w ilości 2500 m2, czyszczeniu rowów, mechanicznym plantowaniu poboczy, wykonaniu przepustów z rur betonowych średnicy 40 cm w ilości 30 m oraz średnicy 50 cm w ilości 30 m, wykonaniu ścieków z elementów betonowych grubości 15 cm, ubezpieczeniu płytami ażurowymi typu krata w ilości 50 m2. Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów własnych. Rejon 1: Wieliczka, Brzegi, Grabie, Śledziejowice, Czarnochowice, Mała Wieś, Węgrzce Wielkie, Mietniów, Strumiany, Kokotów, Sułków, Zabawa, Grajów, Lednica Górna, Sygneczów, Chorągwica, Dobranowice..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg gminnych o nawierzchniach tłuczniowych - Rejon 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg gminnych o nawierzchniach tłuczniowych. Zadanie polega na mechanicznym rozebraniu istniejącej podbudowy z kruszywa o grubości 5 cm w ilości 80 000 m2, wykonaniu nawierzchni z żużla wielkopiecowego w ilości 2500 m2, czyszczeniu rowów, mechanicznym plantowaniu poboczy, wykonaniu przepustów z rur betonowych średnicy 40 cm w ilości 30 m oraz średnicy 50 cm w ilości 30 m, wykonaniu ścieków z elementów betonowych grubości 15 cm, ubezpieczeniu płytami ażurowymi typu krata w ilości 50 m2. Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów własnych. Rejon 2: Podstolice, Grabówki, Siercza, Pawlikowice, Janowice, Golkowice, Gorzków, Koźmice Wielkie, Byszyce, Rożnowa, Raciborsko, Jankówka, Koźmice Małe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2024 roku
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej, o której mowa w programie "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024r. "
- "Wykonanie wykładzin chemoodpornych w zbiornikach technologicznych warzelni Kopalni Soli "Wieliczka""
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.