Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-16
Lublin: Wycena prawa własności do lokali użytkowych oraz do nieruchomości zabudowanych, położonych w Lublinie przy ul. Łabędziej 13 i 21, ul. Weteranów 15 i 42, Al. Racławickich 44a i 44d, w Rzeszowie przy ul. Chrzanowskiej 8, Hetmańskiej 24, w Nisku przy ul. Sandomierskiej 20Aa, w Łańcucie przy ul. Armii Krajowej 20, w Dęblinie przy ul. Podchorążych 6, ul. Rogowskiego 200, w Radomiu przy ul. Sobieskiego 6, w Siedlcach przy ul. Wojska Polskiego 23a
Numer ogłoszenia: 22826 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7462209, faks 081 7462209 w. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena prawa własności do lokali użytkowych oraz do nieruchomości zabudowanych, położonych w Lublinie przy ul. Łabędziej 13 i 21, ul. Weteranów 15 i 42, Al. Racławickich 44a i 44d, w Rzeszowie przy ul. Chrzanowskiej 8, Hetmańskiej 24, w Nisku przy ul. Sandomierskiej 20Aa, w Łańcucie przy ul. Armii Krajowej 20, w Dęblinie przy ul. Podchorążych 6, ul. Rogowskiego 200, w Radomiu przy ul. Sobieskiego 6, w Siedlcach przy ul. Wojska Polskiego 23a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wycena prawa własności do lokali użytkowych oraz do nieruchomości zabudowanych, położonych w Lublinie przy ul. Łabędziej 13 i 21, ul. Weteranów 15 i 42, Al. Racławickich 44a i 44d, w Rzeszowie przy ul. Chrzanowskiej 8, Hetmańskiej 24, w Nisku przy ul. Sandomierskiej 20Aa, w Łańcucie przy ul. Armii Krajowej 20, w Dęblinie przy ul. Podchorążych 6, ul. Rogowskiego 200, w Radomiu przy ul. Sobieskiego 6, w Siedlcach przy ul. Wojska Polskiego 23a.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie, wówczas mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana wówczas Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: 1) Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany, 2) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli po zawarciu umowy zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań, w takiej sytuacji strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy, za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań; 3) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli terminy pozyskania wypisu z rejestru gruntów i budynków, mapy, odpisu z księgi wieczystej lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczenia o samodzielności lokalu, będą dłuższe niż wynika to z przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2000r., Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), a Wykonawca udowodni, że opóźnienie w uzyskaniu ww. dokumentów było od niego niezależne. 4) Jeżeli Zamawiający, w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy nie udostępni Wykonawcy niezbędnych danych, które w procesie przygotowania nieruchomości zobowiązany jest udostępnić właściciel nieruchomości, termin realizacji umowy przedłuża się o taką ilość dni, o jaką nastąpiło opóźnienie w przekazaniu dokumentów Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie, 20-309 Lublin ul. Łęczyńska 1- pokój nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie, 20-309 Lublin ul. Łęczyńska 1- pokój nr 105- kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie wyceny prawa własności (operatu szacunkowego) dla lokali użytkowych w Rzeszowie, Nisku i Łańcucie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Wykonanie wyceny prawa własności (operatu szacunkowego) dla: - lokalu użytkowego w Rzeszowie przy ul. Chrzanowskiej 8, o pow. 57,45 m2, KW RZ1Z/00145224/0; - lokalu użytkowego w Rzeszowie przy ul. Chrzanowskiej 8, o pow. 61,75 m2; KW RZ1Z/00145223/3; - lokalu użytkowego w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 24, o pow. 88,90 m2 (wraz z uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokalu), udział 889/36772, KW 36171, dz. 1499/1, 1499/2; - lokalu użytkowego Nisku przy ul. Sandomierskiej 20Aa, o pow. 93,05 m2 (wraz z uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokalu), udział 9305/95384, KW 77243 (działka 1730/9) oraz udział 9305/559618 w działce nr 1730/8, KW TB1N/00077242/4; - lokalu użytkowego w Nisku przy ul. Sandomierskiej 20Aa, o pow. 199,78 m2 (wraz z uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokalu), udział 19978/95384, KW 77243 (działka 1730/9) oraz udział 19978/559618 w działce nr 1730/8, KW TB1N/00077242/4; - lokalu użytkowego w Łańcucie przy ul. Armii Krajowej 20, o pow. 22,40 m2 (wraz z uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokalu), udział 224/24185, KW 47601, dz. 4547/29, 4547/30;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wyceny prawa własności (operatów szacunkowych) dla lokali użytkowych w Radomiu i Dęblinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny prawa własności (operatów szacunkowych) dla: - lokalu użytkowego w Radomiu przy ul. Sobieskiego 6, o pow. 85,19 m2, udział 8519/478461, KW 89624/1, dz. 350/3; - lokalu użytkowego w Dęblinie przy ul. Podchorążych 6, o pow. 53,00 m2 (wraz z uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokalu), udział 5300/183521, KW 19834, dz. 4061/22; -nieruchomości zabudowanej budynkiem komercyjnym w Dęblinie przy ul. Rogowskiego 200, KW 16772, dz. 4080/35.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie wyceny prawa własności (operatów szacunkowych) dla lokali użytkowych w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny prawa własności (operatów szacunkowych) dla: - lokalu użytkowego w Lublinie przy ul. Łabędziej 13, o pow. 38,00 m2, udział 3800/291130, KW LU1I/00033505/8, dz. 1/25; - lokalu użytkowego w Lublinie przy ul. Łabędziej 13, o pow. 35,00 m2, udział 3500/291130, KW LU1I/00033505/8, dz. 1/25; - lokalu użytkowego w Lublinie przy ul. Łabędziej 21, o pow. 53,00 m2, udział 5300/291130, KW LU1I/00033114/1, dz. 1/23; - lokalu użytkowego w Lublinie przy ul. Łabędziej 21, o pow. 23,00 m2, udział 2300/291130, KW LU1I/00033114/1, dz. 1/23; - lokalu użytkowego w Lublinie przy Al. Racławickich 44a , o pow. 24,80 m2, udział 248/57606, KW 185260, dz. 2/34; - lokalu użytkowego w Lublinie przy Al. Racławickich 44d , o pow. 73,00 m2, udział 730/25924, KW 216663, dz. 2/57 oraz udział 730/47735 w działce 2/55 (KW 216661) i 730/102967 w działce 2/58 (KW 216669); - lokalu użytkowego w Lublinie przy ul. Weteranów 15, o pow. 17,70 m2 (wraz z uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokalu), udział 1771/310500, KW LU1I/00032308/0, dz. 3/9; - lokalu użytkowego w Lublinie przy ul. Weteranów 42, o pow. 60,00 m2 (wraz z uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokalu), udział 6000/152900, KW 32873, dz. 3/15;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie wyceny prawa własności (operatu szacunkowego) dla nieruchomości zabudowanej budynkiem komercyjnym w Siedlcach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny prawa własności (operatu szacunkowego) dla nieruchomości zabudowanej budynkiem komercyjnym w Siedlcach przy ul. Wojska Polskiego 23a, KW SI1S/00094687/4, dz. 22/32.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa organizacji rajdu rowerowego "Lubelskie rowerowe z KSOW-em" oraz spływu kajakowego "Kajakiem po Wieprzu" z podziałem na części.
- Usługa serwisowa systemu rezonansu magnetycznego
- Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych i używanych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- RDW w Białej Podlaskiej: Remont drogi wojewódzkiej nr 807
- usługa ochrony obiektu UCS w Lublinie
- Dostawa obuwia medycznego i kucharskiego dla USK nr 1 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.