eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Dostawa odczynników i produktów chemicznych dla Medycznego Laboratorium Diagnostycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Stalowa Wola: Dostawa odczynników i produktów chemicznych dla Medycznego Laboratorium Diagnostycznego
Numer ogłoszenia: 228257 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kwiatkowskiego 2, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8434313, fax 015 8421017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ambulatorium.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i produktów chemicznych dla Medycznego Laboratorium Diagnostycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i produktów chemicznych dla Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamówienie podzielono na pakiety: pakiet A 1 - drobny sprzęt pakiet A 2- odczynniki do badania moczu pakiet B -odczynniki do badan biochemicznych pakiet C - hematologia pakiet D - lateksowe - immunologia pakiet E - koagulologia pakiet F - test Giardia Strip

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.62.00 - Odczynniki do badania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust 1,2. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona w oparciu o kryterium spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp. - wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 d) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, e) parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 f) załącznik cenowy - z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4 g) wykaz osób do kontaktów z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 5 h) dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania jakościowe i normy wymagane dla tego rodzaju produktów np.: deklaracje zgodności, certyfikaty,, atesty jakościowe, atesty jakościowe, atesty PZH, dowód umieszczenia w rejestrze produktów itp. i) koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia lub licencji na objęcie działalnością gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: Wykaz co najmniej 5 wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonywania /wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( referencje) - załącznik nr 6 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-spzoz.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 37-450 Stalowa Wola ul. Kwiatkowskiego 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 37-450 Stalowa Wola ul. Kwiatkowskiego 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet A -drobny sprzęt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu w ramach danego pakietu zamieszczony w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet A 2 - odczynniki do badania moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet C - odczynniki do biochemii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz - załącznik nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet C-chematologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaz - załącznik nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet D-lateksowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaz załącznik nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet E-koagulogia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaz w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet F- test paskowy Gardia -Strip.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaz załącznik nr 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.