eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › dostawa CPAP-u z systemem SiPAP dla Oddziału Noworodków Szpitala SP ZOZ w Siedlcach - CPAP/51/ZP/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Siedlce: dostawa CPAP-u z systemem SiPAP dla Oddziału Noworodków Szpitala SP ZOZ w Siedlcach - CPAP/51/ZP/2007
Numer ogłoszenia: 228253 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kilińskiego 29, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6444483, fax 025 6444483.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.spzoz-siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa CPAP-u z systemem SiPAP dla Oddziału Noworodków Szpitala SP ZOZ w Siedlcach - CPAP/51/ZP/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa CPAP-u z systemem SiPAP dla Oddziału Noworodków Szpitala SP ZOZ w Siedlcach - 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.21.12.00 - Respiratory Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.12.00 - Respiratory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. zdolność techniczna Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. dostawa co najmniej jednego CPAP-u z systemem SiPAP. 3. zgodność z normami Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r Nr 93, poz. 896) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie (certyfikat CE) 4. warunki gwarancji - Wykonawca udziela co najmniej 12 miesięcznej gwarancji od dnia uruchomienia przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wszelkie wady przedmiotu umowy nie wynikające z winy Zamawiającego. W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany dokonać nieodpłatnie naprawy lub wymiany urządzenia lub jego poszczególnych części. - Serwis gwarancyjny będzie wykonywany nieodpłatnie przez Wykonawcę. - Wymagany czas naprawy gwarancyjnej nie może przekroczyć 5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. - Wymagany czas reakcji serwisu Wykonawcy tzn. przyjazd do siedziby Zamawiającego i określenie przyczyny uszkodzenie podlegającego naprawie gwarancyjnej wynosi 48 godz. od telefonicznego zgłoszenia zamawiającego. - W przypadku, gdy czas naprawy gwarancyjnej będzie dłuższy niż 1 dzień, gwarancja ulega przedłużeniu o czas przerwy w eksploatacji. - W przypadku, gdy czas naprawy gwarancyjnej będzie dłuższy niż 5 dni Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt Zamawiającemu urządzenie zastępcze lub podzespół zastępczy o identycznym zastosowaniu i parametrach technicznych w celu bieżącej eksploatacji przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości realizacji powyższego zobowiązania Wykonawca zapewni na swój koszt badania pacjentów Zamawiającego w innej jednostce. - Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o terminie usunięcia wady oraz dostawy rzeczy wolnej od wad. - Konserwacja i przeglądy w okresie gwarancji będą realizowane nieodpłatnie przez Wykonawcę w ilości określonej w dokumentacji technicznej. - Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu możliwość dokonywania zakupu części zamiennych do przedmiotu umowy do mim 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. - Wykonawca deklaruje zapewnienie serwu pogwarancyjnego. - Wykonawca oświadcza, że posiada autoryzację producenta w zakresie prowadzenia serwisu. 5. termin dostawy termin realizacji zamówienia - nie dłużej niż 30 dni od daty podpisania umowy ocena na podstawie załączonych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Oświadczenie z art. 22 i 24 3. wpis do Rejestru wyrobów Medycznych lub deklaracja zgodności CE potwierdzająca, że oferowany wyrów medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r., Nr 93, poz. 896) 4. Katalogi, prospekty, materiały techniczne producenta potwierdzające parametry określone przez Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-siedlce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ ul. Kilińskiego 29 08-110 Siedlce Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 11:00, miejsce: SP ZOZ ul. Kilińskiego 29 08-110 Siedlce sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.