Radom: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług psychologicznych na rzecz uczestników w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 228188 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu , ul. Limanowskiego 134, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 360 84 90 wew. 223, faks 48 360 84 90 w.223; 360 84 88.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług psychologicznych na rzecz uczestników w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych na rzecz uczestników projektu systemowego pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie podzielone jest na 6 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 200.000 EUR.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, nie przekraczających 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: a) na I część zamówienia w wysokości 1.500,- zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); b) na II część zamówienia w wysokości 1.000,- zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w odniesieniu do części III, IV, V i VI zamówienia
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykazanie, że Wykonawca dysponuje: a) w zakresie części I zamówienia: minimum 5 lokalami dostosowanymi do potrzeb realizacji działań indywidualnych, zapewniającymi możliwość nieskrępowanej pracy psychologa z uczestnikiem bez ingerencji osób trzecich oraz zachowanie dyskrecji i poufności prowadzonych rozmów, wyposażonymi w podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stolik, itp.); b) w zakresie części II zamówienia: minimum 4 lokalami dostosowanymi do potrzeb realizacji działań indywidualnych, zapewniającymi możliwość nieskrępowanej pracy psychologa z uczestnikiem bez ingerencji osób trzecich oraz zachowanie dyskrecji i poufności prowadzonych rozmów, wyposażonymi w podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stolik, itp.); c) w zakresie części III zamówienia: minimum 1 lokalem dostosowanym do potrzeb realizacji działań grupowych, zapewniającym możliwość nieskrępowanej pracy psychologa z uczestnikami/otoczeniem (rodziną) bez ingerencji osób trzecich oraz zachowanie dyskrecji i poufności prowadzonych rozmów, wyposażonym w podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stolik, itp.); d) w zakresie części IV zamówienia: minimum 2 lokalami dostosowanymi do potrzeb realizacji działań grupowych (grupy od 10 do 16 osób), wyposażonymi w podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki, itp.) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia treningu (np. sprzęt multimedialny); e) w zakresie części V zamówienia: minimum 1 lokalem dostosowanym do potrzeb realizacji działań grupowych (grupy od 8 do 14 osób), wyposażonym w podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki, itp.) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia warsztatów (np. sprzęt multimedialny); f) w zakresie części VI zamówienia: minimum 1 lokalem dostosowanym do potrzeb realizacji działań grupowych (grupy od 10 do 13 osób), wyposażonym w podstawowe sprzęty biurowe (krzesła lub fotele, stoliki, itp.) oraz pomoce dydaktyczne potrzebne do należytego przeprowadzenia warsztatów (np. sprzęt multimedialny). Wszystkie lokale, z których będą korzystać uczestnicy muszą spełniać wymogi wynikające z przepisów BHP, sanitarnych i p.poż. Ocena spełnienia warunków wymienionych dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w IX.1.1. i dokumenty wyszczególnione w rozdziale IX.1. SIWZ. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki. Do oceny zostaną dopuszczone oferty nie podlegające odrzuceniu i złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu z postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykazanie, że Wykonawca dysponuje: a) w zakresie części I zamówienia: minimum 5 osobami legitymującymi się tytułem magistra psychologii z prawem do wykonywania zawodu, posiadającymi co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku psychologa, a także doświadczenie w prowadzeniu indywidualnej terapii psychologicznej świadczonej na rzecz osób dorosłych i młodzieży. Przez pojęcie osoby dorosłej Zamawiający rozumie osobę, która ukończyła 18 rok życia. Natomiast przez pojęcie młodzieży Zamawiający rozumie osoby w wieku 16-26 lat, uczęszczające do szkoły (tj. które podjęły i kontynuują naukę w szkole publicznej bądź niepublicznej). b) w zakresie części II zamówienia: minimum 4 osobami legitymującymi się tytułem magistra psychologii z prawem do wykonywania zawodu, posiadającymi co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku psychologa, a także doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego poradnictwa psychologicznego świadczonego na rzecz osób dorosłych. Przez pojęcie osoby dorosłej Zamawiający rozumie osobę, która ukończyła 18 rok życia. c) w zakresie części III zamówienia: minimum 1 osobą legitymującą się tytułem magistra psychologii z prawem do wykonywania zawodu, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku psychologa, a także doświadczenie w prowadzeniu rodzinnej terapii psychologicznej; d) w zakresie części IV zamówienia: minimum 2 osobami legitymującymi się tytułem magistra psychologii z prawem do wykonywania zawodu, posiadającymi co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku psychologa, a także doświadczenie w prowadzeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych; e) w zakresie części V zamówienia: minimum 1 osobą legitymującą się tytułem magistra psychologii z prawem do wykonywania zawodu, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku psychologa, a także doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu radzenia sobie ze stresem; f) w zakresie części VI zamówienia: minimum 1 osobą legitymującą się tytułem magistra psychologii z prawem do wykonywania zawodu, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku psychologa, a także doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu radzenia sobie z agresją. Ocena spełnienia warunków wymienionych dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w IX.1.1. i dokumenty wyszczególnione w rozdziale IX.1. SIWZ. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki. Do oceny zostaną dopuszczone oferty nie podlegające odrzuceniu i złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu z postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. Wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Potwierdzenie wpłaty wadium. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie dotyczącym: a) zmiany w terminach realizacji usługi, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także na wniosek Zamawiającego, b) zmian dotyczących osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w przypadkach, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wynikających m.in. z sytuacji losowych, osoby te nie będą mogły realizować usługi - pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mops.radom.pl / Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu, Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Limanowskiego 134, pok.311 B, 26-610 Radom, w godzinach pracy Ośrodka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu, Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Limanowskiego 134, 26-600 Radom, sekretariat, pok. 003 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla projektu pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro, realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działania 7.1 Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część pierwsza zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu indywidualnej terapii psychologicznej na rzecz uczestników projektu systemowego pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część druga zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu indywidualnego poradnictwa psychologicznego na rzecz uczestników projektu systemowego pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część trzecia zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu rodzinnej terapii psychologicznej na rzecz uczestników projektu systemowego pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część czwarta zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu treningu kompetencji i umiejętności społecznych na rzecz uczestników projektu systemowego pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część piąta zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu warsztatów radzenia sobie ze stresem na rzecz uczestników projektu systemowego pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część szósta zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu warsztatów alternatywnych metod radzenia sobie z agresją na rzecz uczestników projektu systemowego pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja terapii psychologicznej dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- "Świadczenie usług w zakresie poradnictwa psychologicznego."
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Nowa Sól.
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
- "Udzielania świadczeń w zakresie opieki psychologicznej (poradnictwo, doradztwo) w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.