Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-28
Warszawa: Dostawy żywności dla zwierząt w roku 2010 etap II, znak: NH-2/10
Numer ogłoszenia: 228184 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie , ul. Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 61940-41 wew. 130 lub 114, faks 022 6195898.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy żywności dla zwierząt w roku 2010 etap II, znak: NH-2/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Zadanie 1 Marchew konsumpcyjna 03221112-4 2 000 kg Marchew pastewna 03221112-4 15 000 kg Zadanie 2 Bakłażany 03221000-6 300 kg Papryka czerwona 03221230-7 800 kg Cykoria 03221300-9 200 kg Por 03221110-0 850 kg Seler 03221110-0 750 kg Seler naciowy 03221110-0 280 szt Buraki ćwikłowe 03221111-7 800 kg Cebula czerwona 03221113-1 200 kg Melony żółte 03221200-8 300 szt Buraki pastewne 03221222-8 10 000 kg Pomidory 03221240-0 500 kg Ogórki 03221270-9 700 kg Sałata 03221310-2 400 kg Sałata lodowa 03221310-2 200 kg Kapusta pekińska 03221400-0 3 000 kg Kabaczki 03221000-6 800 kg Dynia 03221000-6 5 000 kg Arbuz 03221000-6 500 kg Kalarepa 03221110-0 500 kg Koper włoski 03221110-0 320 szt Zadanie 3 Gruszki /Konferencja/ 03222322-6 700 kg Zadanie 4 Mandarynki /Klementynki/ 03222240-7 700 kg Pomarańcze 03222220-1 700 kg Winogrona czerwone 03222340-8 460 kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4, 03.22.10.00-6, 03.22.23.22-6, 03.22.22.40-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) parafowany na każdej stronie przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 3 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. 5) W przypadku, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy dodatkowo dołączyć: umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/. 6) Wykaz podwykonawców wraz z określeniem zakresu rzeczowego i finansowego tej części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć poszczególnym Podwykonawcom. Jeżeli wykonawca będzie wykonywał zamówienie sam w Formularzu Ofertowym należy wpisać /Nie dotyczy/ (do wykorzystania załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wykaz podwykonawców dotyczy wszystkich podmiotów łącznie. 7) Postanowienia dodatkowe: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zagranicą, składa odpowiednie oświadczenie lub oświadczenia, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dostawca nie mający siedziby lub miejsca zamieszkania w Polsce przedstawia odpowiedniki dokumentów wskazanych w pkt 6 ppkt 4 i 5 SIWZ zgodne z prawem kraju ich wystawienia. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów lub ustalone w formie apostille. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie ul. Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa,
Referat ds. zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2010 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie ul. Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa, Sekretariat w budynku Dyrekcji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa marchwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew konsumpcyjna 03221112-4 2 000 kg Marchew pastewna 03221112-4 15 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa warzyw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakłażany 03221000-6 300 kg Papryka czerwona 03221230-7 800 kg Cykoria 03221300-9 200 kg Por 03221110-0 850 kg Seler 03221110-0 750 kg Seler naciowy 03221110-0 280 szt Buraki ćwikłowe 03221111-7 800 kg Cebula czerwona 03221113-1 200 kg Melony żółte 03221200-8 300 szt Buraki pastewne 03221222-8 10 000 kg Pomidory 03221240-0 500 kg Ogórki 03221270-9 700 kg Sałata 03221310-2 400 kg Sałata lodowa 03221310-2 200 kg Kapusta pekińska 03221400-0 3 000 kg Kabaczki 03221000-6 800 kg Dynia 03221000-6 5 000 kg Arbuz 03221000-6 500 kg Kalarepa 03221110-0 500 kg Koper włoski 03221110-0 320 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa gruszek -konferencja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gruszki -Konferencja 03222322-6 700 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.22-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa owoców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mandarynki -Klementynki 03222240-7 700 kg Pomarańcze 03222220-1 700 kg Winogrona czerwone 03222340-8 460 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.22.40-7, 03.22.22.20-1, 03.22.23.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenia usług z zakresu mediacji w związku z realizacją procesów inwestycyjnych w spółce Polskie Elektrownie Jądrowe
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez świat"- numer postępowania: 35/ZP/24.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Remont fragmentu ogrodzenia przy budynku na ul. A. Grottgera 25A w Warszawie w branży ogólnobudowlanej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w II półroczu 2024 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 05-840 Brwinów
- Dostawa warzyw do Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa ziemniaków i warzyw do Zakładu Karnego we Włodawie
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.