Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-21
Żagań: Budowa nawierzchni ul.Poprzeczna-Zacisze w Żaganiu- etap III
Numer ogłoszenia: 228159 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4771040, fax 068 4771017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni ul.Poprzeczna-Zacisze w Żaganiu- etap III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa nawierzchni ul. Poprzeczna- Zacisze w Żaganiu - etap III. 1.Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje: Wykonanie III etapu prac wg dokumentacji projektowej pn. Budowa nawierzchni jezdni i chodników na ul. Poprzecznej i Zacisze w Żaganiu.W szczególności należy wykonać następujące prace : - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi - 308 m3 - wykonanie studzienek ściekowych ulicznych - 6 kpl - regulacja pionowa studzienek - 2 m3 - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych - 742 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm- 742 m2 - ułożenie krawężników betonowych- ok. 280m 2. Wykonawca powinien uwzględnić również / na etapie składania oferty/ : - koszt aktualizacji dokumentacji organizacji ruchu - koszt obsługi geodezyjnej /w tym między innymi mapy i obmiar powykonawczy/. 3. Wykonawca na etapie sporządzania oferty jest zobowiązany sporządzić kalkulację ceny ofertowej wraz z przedmiarem robót oraz cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, wykazem stawek i narzutów. 4. Niniejszy przedmiot zamówienia należało będzie wykonać zgodnie z : - warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, - dokumentacją projektową pn. Budowa nawierzchni jezdni i chodników na ul. Poprzecznej i Zacisze w Żaganiu, opracowaną przez Pracownię Projektową ARANŻ-BUD dr inż. Eryk Dayeh, ul. Rzeźnicka 120, 68-100 Żagań, określającą szczegółowy zakres robót- która będzie dostępna dla Wykonawców dopiero na etapie zaproszenia do składania ofert.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcow wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki posiadania doświadczenia zawodowego, jeżeli przedłoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienie rozumie się wykonanie nie mniej niż 750 m2 nawierzchni /jednorazowo/ z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm 3.Zamawiający przyzna jeden punkt na każdą wykazaną przez Wykonawcę robotę budowlaną, spełniającą warunek doświadczenia zawodowego określoną w punkcie 2. 4. W przypadku niespełnienia warunku określonego w punkcie 2 dotyczącego doświadczenia zawodowego Wykonawca nie zostanie dopuszczony do udziału w postępowaniu- zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu -5, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów za doświadczenie zawodowe. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia / nie spełnia W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca jest zobowiązany złożyć Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z następującymi oświadczeniami oraz dokumentami : a) oświadczeniem- zgodnie z art. 22 ust.1. Prawa zamówień publicznych i oświadczeniem zgodnie z art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych, b) aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, c) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. d )aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, /dot. podmiotów zbiorowych/, wystawioną nie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f) wykazem wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, g) dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowych robót / w zakresie robót drogowych/. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1.lit. b, c, d, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju. W którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia każdy oddzielnie, z wyjątkiem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności-wystarczy złożyć w/w dokument przez jednego z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przesłana przez Zamawiajacego tym Wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań, 68-100, Plac Słowiański 17 pok. nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Budowa windy w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Żaganiu
- Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Tomaszowo, gmina Żagań
- Wywóz odpadów komunalnych
- Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- Bezpieczne przejścia na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji projektów Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego, Edycja 2023/2024, w systemie zaprojektuj i wybuduj - 2 części
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 757 w m. Kiełczyna" - Przebudowa DW 757 odc. Gorzków-Przyborowice od km 20+220 do km 20+720 dł. 0,500 km
- Remont drogi wojewódzkiej nr 739 na odcinku od km 6+170 do km 6+930 w miejscowości Piwonin, gmina Sobienie - Jeziory, powiat otwocki, województwo mazowieckie - nr postępowania 113/24
- "Przebudowa drogi Strzebielewo-Kurcewo i Dolice-Bralęcin w Gminie Dolice"
- Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź - II etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.