eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica › usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla SPZOZ im. dr . Dietla w Krynicy-Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Krynica: usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla SPZOZ im. dr . Dietla w Krynicy-Zdroju
Numer ogłoszenia: 228057 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, fax 018 4712338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla SPZOZ im. dr . Dietla w Krynicy-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST systematyczne wykonywanie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krynicy-Zdroju, zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 1 do specyfikacji oraz zgodnie z zasadami i przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 2. Symbole klasyfikacyjne podano zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2002 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 poz. 1206). 3. Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy. 4. W zakresie odbioru odpadów medycznych Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia nieodpłatnie kontenery jezdne (na kołach) do gromadzenia odpadów o poj. 1100 l w ilości: 2 sztuki oraz pojemniki jezdne (na kołach) zamykane o poj. 60 l w ilości: 2 sztuki. 5. Zamawiający określa szacunkowo wielkość przedmiotu zamówienia na ok.: a. 32.540 kg w zakresie odpadów o kodzie 18 01 02 oraz 18 01 03 - zadanie nr 1 b. 1.330 kg w zakresie pozostałym wskazanym w zał. nr 1 do siwz - zadanie nr 2 na okres 12 miesięcy. 6. Podane wyżej wielkości są wielkościami szacunkowymi. Mogą one w niewielkim stopniu ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy. Zmiana przedmiotu zamówienia nie przekroczy 20%. 7. Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, składowania i utylizacji odpadów medycznych odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej tj.: a. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 ze zm.) b. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2001 r. Nr 62, poz. 627 ze zm.) c. ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2001 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.) d. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi wydanego na podstawie art. 7 ust. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 i Nr 88, poz. 587) 8. Zamawiający pakuje przedmiotowe odpady w plastikowe worki, przedmioty ostre typu igły pakowane są dodatkowo w pojemniki plastikowe. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wszystkich części zamówienia. W przypadku, kiedy Wykonawca powierzy wykonanie którejkolwiek z części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w ofercie podwykonawcy i części której to dotyczy. 10. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ zostaną odrzucone; 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. TERMIN REALIZACJI: 1. Termin realizacji - systematyczne wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych - przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy 2. Częstotliwość odbioru przedmiotowych odpadów: A. w zakresie zadania nr 1 - odpady medyczne o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03: trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 08.00 - 15.00 B.zadanie nr 2 - pozostałe odpady o kodach wymienionych w załączniku nr 1 do siwz: 2 razy w roku po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. 3. Termin płatności - 30 dni od dnia otrzymania faktury (faktura zbiorcza wystawiana za miesiąc kalendarzowy). 4. Przedmiotowe odpady medyczne mają być odbierane z siedziby Zamawiającego oraz obiektów podległych Zamawiającemu - Przychodnia Specjalistyczna ul. Kraszewskiego 118 w Krynicy-Zdroju. 5. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego ważenia odpadów w siedzibie Zamawiającego oraz dysponować sprzętem konieczny do ich ważenia (auto posiadające wagę wraz z automatycznym wydrukiem oraz aktualnym świadectwem legalizacji wagi) w obecności pracownika Zamawiającego oraz wystawienie każdorazowo karty przekazania odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzoru dokumentów stosowanych dla potrzeb ewidencji odpadów (Dz.U. z 2006 r. Nr 30, poz. 213) z podaniem kodu odpadu i jego wagi. 6. Wykonawca odpowiada za odpady z chwilą ich przejęcia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.33.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością min. 2 usługi o wartości złożonej przez niego oferty. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.c Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum odpowiadającej wartości złożonej oferty. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.a i 1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 2.b - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; (wzór oświadczenia zał. nr 2A do specyfikacji), b) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością złożonej przez Wykonawcę łącznej ofercie /min. 2 usługi/; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie /min. 2 dokumenty/; 1.2. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 2.c specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (wzór oświadczenia zał. nr 2A do specyfikacji), b) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzających zdolność kredytową lub wysokość posiadanych środków, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja ta powinna potwierdzać zdolność kredytową lub wysokość posiadanych środków Wykonawcy w wysokości minimum odpowiadającej wartości złożonej przez niego oferty; 1.3. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 2.a specyfikacji - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P.z.p. (wzór oświadczenia zał. nr 2A do specyfikacji), b) oświadczenie, że posiada uprawnienia do realizacji tego rodzaju przedmiotu zamówienia, (wzór oświadczenia zał. nr 2A do specyfikacji), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia - Zaświadczenia ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady niebezpieczne i) Zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późn. zmianami). W sytuacji gdy występuje podwykonawca należy przedstawić zarówno pozwolenie wykonawcy jak i podwykonawcy na odpowiednio wykonywane przez nich części zamówienia (transport i unieszkodliwianie odpadów). Pozwolenia mają być wydane przez właściwy organ uprawniony do wydawania przedmiotowych decyzji. j) kserokopię umowy (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) z zakładem utylizacji odpadów k) aktualne świadectwo legalizacji dotyczące wagi w którą będzie wyposażony samochód l) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - przedstawienie wykazu środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca przeznaczonych do wykonania przedmiotu zamówienia - min. 1 samochód wraz z numerem rejestracyjnym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Szpital im. dr J. Dietla ul.Kraszewskiego 142 33-380 Krynica-Zdrój pokój 109.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Szpital im. dr J. Dietla ul.Kraszewskiego 142 33-380 Krynica-Zdrój pokój 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.