eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa nowego samochodu osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Powiatu Chełmskiego - Domu Pomocy Społecznej w Nowinach w ramach projektu współfinansowanego przez PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D, cz. II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-24

Chełm: Dostawa nowego samochodu osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Powiatu Chełmskiego - Domu Pomocy Społecznej w Nowinach w ramach projektu współfinansowanego przez PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D, cz. II
Numer ogłoszenia: 22804 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego samochodu osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Powiatu Chełmskiego - Domu Pomocy Społecznej w Nowinach w ramach projektu współfinansowanego przez PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D, cz. II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego samochodu osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Powiatu Chełmskiego - Domu Pomocy Społecznej w Nowinach w ramach projektu współfinansowanego przez PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D, cz. II Dane techniczne pojazdu: 2.1. Rok produkcji - 2012 2.2. Silnik: 2.3. - Pojemność skokowa min. - 1900 cm3, - Min. moc silnika - 100 KM, - Czterocylindrowy, rzędowy, wysokoprężny, turbodoładowany, - Paliwo - olej napędowy, - Spełnia normy emisji spalin Euro 5, 2.3. Zużycie paliwa a- w cyklu miejskim max. - 9,7, l na 100 km, b- poza miastem max. - 6,4 l na 100 km, c- cykl mieszany max. - 8,1 l na 100 km, 2.4. Napęd: - Rodzaj: napędzana oś przednia - Skrzynia biegów: manualna minimum 5 stopniowa, 2.5. Podwozie: - Minimalny rozstaw osi - 3400 mm, - Niezależne zawieszenie kół przednich i tylnych, 2.6. Nadwozie: - 9 miejscowy przeszklony, wszystkie szyby termoizolacyjne, przyciemniane w części pasażerskiej - Fabrycznie przystosowany do przewozu osób, - Lakier podstawowy, szary, - Drzwi przesuwane po prawej stronie, ze wspomaganiem domykania, - Drzwi tylne - ogrzewanie tylnej szyby, wycieraczka, - Minimum jedno okno przesuwane w przedziale pasażerskim, - Uchwyt przy drzwiach przesuwanych ułatwiający wsiadanie osobom niepełnosprawnym, - Fotel kierowcy: regulacja wysokości, podłokietniki, regulacja podparcia, - Fotel pasażera opiekuna - podwójny - II rząd siedzeń - siedzenia dwuosobowe po lewej stronie z podłokietnikiem umieszczonym po prawej stronie plus jednoosobowe siedzenie odchylane, - III rząd siedzeń - siedzenie trzyosobowe, - Fotele wyposażone w zagłówki z regulacją wysokości, - Minimalna wewnętrzna wysokość części pasażerskiej 1390 mm, - Maksymalna długość pojazdu 5300 mm. 2.7. Zabudowa specjalna oznakowany - szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego, - dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu pojazdu, - oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem inwalidzi, - komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn, - pas biodrowy zabezpieczający osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim, - winda w świetle drzwi tylnych umożliwiająca transport 2 osób na wózkach inwalidzkich wraz ze zgłoszeniem do rejestracji do UDT, wymagany rozstaw osi pojazdu 3400 mm oraz drzwi skrzydłowe. Udźwig 350 kg, - umieszczenie na widocznym miejscu na pojeździe logo Powiatu Chełmskiego oraz informacji w postaci naklejki przekazanej przez PFRON o dofinansowaniu zakupu pojazdu ze środków PFRON. 2.8. Wyposażenie: - Poduszka powietrzna kierowcy, - Poduszka powietrzna pasażera z możliwością dezaktywacji, - radio samochodowe z odtwarzaczem CD i MP3 oraz z głośnikami, - Regulacja położenia koła kierownicy w dwóch płaszczyznach, - Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów i kierowcy, - Wspomaganie układu kierowniczego, - Elektroniczna blokada przeciw uruchomieniowa, - System ABS, - System zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania, - System zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem, - Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania, - Zamek centralny z możliwością blokowania części pasażerskiej, Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie i ogrzewane, Autoalarm z własnym zasilaniem honorowany przez firmy ubezpieczeniowe, - Klimatyzacja przednia i dodatkowa w części tylnej, zwiększona wydajność tylnego ogrzewania, - Oddzielne nawiewy na kabinę kierowcy i przestrzeń pasażerską, - Zwiększona wydajność grzewcza skracająca czas pracy zimnego silnika, - Minimalna wielkość obręczy kół - 16 cali, - Hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu, - Podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową, - Gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, klucze do wymiany kół, - Oświetlenie przedziału pasażerskiego, - Stopień wejściowy przy drzwiach bocznych przesuwanych z oświetleniem, - Dywaniki gumowe, - Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie, trzecie światło stop, drzwi tylne przeszklone, dwuskrzydłowe. 2.9. Serwis: - Minimalna gwarancja na silnik i podzespoły 24 m-ce, - Minimalna gwarancja na powłokę lakiernicza 36 m-cy, Minimalna gwarancja na perforację nadwozia 144 m-ce, Autoryzowana stacja serwisowa w obrębie 100 km od Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.60.00 - 34.11.60.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wniesienia wadium przez wykonawców.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagany odpis z właściwego rejestru winien złożyć każdy wykonawca. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.chelmski.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 108..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 127..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.