eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Budowa kompleksu sportowego Moje boisko ORLIK 2012 przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Jeleniej Górze , Al. Jana Pawła II nr 25 IV etap Dostawa i montaż zaplecza szatniowo-sanitarnego realizowanego w technologii kontenerowej dla boiska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-20

Jelenia Góra: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko ORLIK 2012 przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Jeleniej Górze , Al. Jana Pawła II nr 25 IV etap : Dostawa i montaż zaplecza szatniowo-sanitarnego realizowanego w technologii kontenerowej dla boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego
Numer ogłoszenia: 228029 - 2008; data zamieszczenia: 20.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi "Oświata" , ul. 1 Maja 62, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7522591, fax. 075 640970.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: jelenia-gora.bip.info.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko ORLIK 2012 przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Jeleniej Górze , Al. Jana Pawła II nr 25 IV etap : Dostawa i montaż zaplecza szatniowo-sanitarnego realizowanego w technologii kontenerowej dla boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zaplecza szatniowo-sanitarnego realizowanego w technologii kontenerowej dla boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego w ramach programu Budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 zlokalizowanego na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych przy Al. Jana Pawła II Nr 25 . Uszczegółowienie zamówienia: a) DANE TECHNICZNE: - 4 kontenery o wymiarach 6058x2438x2840mm z dopuszczalną zmiana wymiarów ? 50mm - wysokość wewnętrzna Hw = 2500mm - każdy kontener podzielony jest na dwa moduły : dla części szatniowej 3060 x 2448 z dopuszczalną zmianą wymiarów wynikającą z ewentualnej zmiany wymiarów kontenera ? 50mm dla części sanitarnej 2998 x 2448 j.w - bilans powierzchni po obrysie zewnętrznym dla 8 modułów - 59,32 m2 , przy czym zmiana wymiarów kontenera nie może spowodować przekroczenia bilansu powierzchni powyżej 60,00 m2 - układ kontenerów podłużny : dwa kontenery połączone ze sobą dłuższymi bokami + odstęp dwu metrowy stanowiący strefę komunikacyjną- zadaszony poliwęglanem w formie kopułki + dwa kontenery połączone ze sobą dłuższymi bokami. Wymiar po obrysie zewnętrznym 489,6 x 1411 6 cm z dopuszczalną zmianą wymiarów wynikającą z ewentualnej zmiany wymiarów kontenera ? 50mm . b) ROZWIĄZANIA FUNKCJONALNO-PRZESTRZENNE - zakłada zestawienie 4 kontenerów ( 8 modułów) zawierających dwie szatnie z łazienkami i ogólnodostępną toaletę ( z wejściami od strony zadaszonego przejścia między kontenerami ) oraz pomieszczenie trenera z magazynem i osobną łazienką. c) ELEMENTY BUDOWLANE posadowienie - podwalina z bloczków betonowych B 6 gr 25cm ( wykonanie podwaliny nie jest objęte niniejszym postępowaniem) konstrukcja - stalowe profile tworzące samonośny szkielet, na który składa się spawana rama podłogi, stropodachu oraz stalowe słupy usytuowane w narożach kontenera, elementy pokryte farbami podkładowymi i powłokami antykorozyjnymi podłoga - blacha trapezowa ocynkowana, wełna mineralna gr 100mm, wodoodporna płyta gr 22mm, wykładzina kauczukowa lub rozwiązanie równorzędne stropodach - warstwowy, z wykończeniem o zewnątrz papą termozgrzewalną w kolorze zielonym lub czerwonym sufit - z blachy lakierowanej , ocieplenie z wełny mineralnej gr 100mm odprowadzenie wód deszczowych poprzez rynny i rury spustowe PCV zadaszenie nad przejściem między kontenerami w postaci kopułki z poliwęglanu komorowego na konstrukcji stalowej ściany zewnętrzne - płyta warstwowa z rdzeniem ze styropianu gr 100mm ściany wewnętrzne - z płyt warstwowych gr 60mm z rdzeniem ze styropianu. Okładziny stanowi blacha stalowa ocynkowana powlekana, w łazienkach systemowe z akrylu lub rozwiązanie równorzędne okna - pcv, o wymiarach ~ 1465x1135 i ~ 865x535, szyba foliowana folią matową w kolorze białym drzwi zewnętrzne - stalowe, ocieplone , o wymiarach 900x2100 z samozamykaczem drzwi wewnętrzne - płycinowe pełne, drzwi do łazienek wyposażone w kratki nawiewne, drzwi do kabin ustępowych i natryskowych w systemie ścianek działowych PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY - zawarty jest w dokumentacji przetargowej . W rozwiązaniu równoważnym nie dopuszcza się kontenerów wykonanych w technologii drewnianej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.11.10 - Baraki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2 Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto: Bank Milenium S.A. Oddział Jelenia Góra Nr 63 1160 2202 0000 0000 6011 6875 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zespołu Obsługi Oświata- Jelenia Góra, ul. 1. Maja 62 w kasie czynnej w godz. 7:30 do 14:00 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej _wadium- zaplecze_ dołączonej do oferty. 6.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to jest : a)zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, przedmiotu , daty wykonania i odbiorców . Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiedzialnej za bezpieczny montaż dostarczonych kontenerów . Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, uprawnień oraz zaświadczenie aktualne na dzień składania oferty, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia - oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie 1) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców . Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty ( np. protokoły odbioru, referencje, itp.) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. (Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przedstawienie polisy wymagane jest przed podpisaniem umowy z wybranym, w prowadzonym postępowaniu , Wykonawcą. W przypadku złożonej najkorzystniejszej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jelenia-gora.bip.info.pl [zakładka: spis podm._jednost.organiz.miasta_jednost.oświat._Zespół Obs.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pocztą:Zespól Obsługi Oświata, 58-500 Jelenia Gora ul.1.Maja 62, po uprzednim zgłoszeniu telef. (075 /75 225-91) lub faksem (075/ 6420970); pocztą elektroniczną; ze str.internet.Zespołu Obsługi Ośw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 08:15, miejsce: budynek Zespołu Obsługi Oświata-58-500 Jelenia Góra,ul. 1.Maja 62, pokój 21 (II piętro) lub za pośrednictwem operatora publicznego...

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach Programu Ministerstwa Sportu i Turystyki - Moje Boisko Orlik 2012.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.