eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Nasadzenie drzew na terenie miasta Iławy wraz z roczną pielęgnacją. Postępowanie znakOO-341/23/09.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Iława: Nasadzenie drzew na terenie miasta Iławy wraz z roczną pielęgnacją. Postępowanie znak: OO-341/23/09.
Numer ogłoszenia: 227988 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława , ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilawa-um.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nasadzenie drzew na terenie miasta Iławy wraz z roczną pielęgnacją. Postępowanie znak: OO-341/23/09..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Nasadzenie 27 szt. grusz drobnoowocowych odmiana Chenticleer na ul. Szeptyckiego oraz 10 sztuk lip drobnolistnych odmiana Rancho na ul. Bydgoskiej w Iławie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Dowóz 37 sztuk drzew ze szkółki zlokalizowanej w miejscowości Sompolno k/ Konina (27 sztuk grusz drobnoowocowych i 10 sztuk lip drobnolistnych); b) Przygotowanie terenu pod nasadzenia drzew: ul. Szeptyckiego a) posadzenie 27 szt. grusz drobnoowocowych odmiana Chanticleer (o obwodzie 14-16 cm, wysokości pod koronę 180 cm i wysokości korony 200 cm) z całkowitą zaprawą dołów ziemią urodzajną w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Drzewa należy sadzić w jednym rzędzie o rozstawie 5-6m. Po dokonaniu nasadzeń drzewa należy zabezpieczyć trzema palikami o średnicy co najmniej 7 cm, trwale połączonymi ze sobą w dolnej i górnej części, w sposób zapewniający stabilność konstrukcji. b) pielęgnacja w pierwszym roku po posadzeniu powinna odbywać się zgodnie z zasadami i normami określonymi w KNR 2-21. c) Termin wykonania nasadzeń do 31.08.2009 r., d) Pielęgnacja posadzonych drzew przez okres 12 miesięcy liczona od dnia 01.09.2009. e) Teren objęty zamówieniem określony został na załączonej do umowy mapie (załącznik nr 1) ul. Bydgoska a) Wycięcie 3 topól kanadyjskich o obwodach 210 cm, 210 cm, 150 cm, b) Usunięcie 8 sztuk karp, c) posadzenie 10 szt. lip drobnolistnych odmiana Rancho (o obwodzie 14-16 cm, wysokość pod koronę 180 cm o wysokość korony 200 cm) z całkowitą zaprawą dołów ziemią urodzajną w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Drzewa należy sadzić w jednym rzędzie o rozstawie 5-6m. Po dokonaniu nasadzeń drzewa należy zabezpieczyć trzema palikami o średnicy co najmniej 7 cm, trwale połączonymi ze sobą w dolnej i górnej części, w sposób zapewniający stabilność konstrukcji, d) pielęgnacja w pierwszym roku po posadzeniu powinna odbywać się zgodnie z zasadami i normami określonymi w KNR 2-21, e) Roczna pielęgnacja trawnika (koszenie, sprzątanie) na terenie objętym zamówieniem, f) Termin wykonania nasadzeń do 31.08.2009 r., g) Pielęgnacja posadzonych drzew przez okres 12 miesięcy liczona od dnia 01.09.2009. h) Teren objęty zamówieniem określony został na załączonej do umowy mapie (załącznik nr 2) 3. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV; 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 4. Do ceny oferty należy wliczyć także koszty określone w § XIII SIWZ, których konieczność wykonania stwierdzono na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu realizacji usługi. 5. Zmawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4 dane podwykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00-8, 77.21.15.00-7, 60.10.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Pzp zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy na potwierdzenie ww. warunków wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt.7 ppkt. 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8) 9, 10),11),12),13), 14), niniejszego ogłoszenia 2. W zakresie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. W zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: 3.1 Doświadczenie: wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację, co najmniej 1 zadanie, odpowiadającego swoim rodzajem usługom, gdzie był głównym wykonawcą stanowiącym przedmiot tego zamówienia. Przez zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć, co najmniej jedną umowę na: zakładanie i utrzymanie (pielęgnację) zieleni. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza Doświadczenie zawodowe którego wzór stanowi Nr 3 do SIWZ. Do wzmiankowanego Formularza należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie np. referencje protokoły odbioru, itp 3.2 potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować i przedstawi wykaz osób potrzebnych do realizacji zadania, wymagane jest wykazanie: a) kierownik prac - osoba odpowiedzialna za realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia. Oczekuje się, że kierownik prac będzie dostępny przez cały czas trwania usługi w miejscu realizacji zamówienia. Minimalne wymagania: 3 lata stażu pracy zawodowej, w tym 1 rok doświadczenia w wykonywaniu usług w zakresie zakładania i utrzymania (pielęgnacji) zieleni. Do wykazu należy dołączyć kserokopię dokumentów (dyplomów, kursów, świadectw itp) potwierdzających posiadanie kwalifikacji w zakresie architektury krajobrazu lub kształtowanie zieleni lub ogrodnictwa. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.9) SIWZ. Jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.3 potencjał techniczny: Wykonawca przedstawi wykaz sprzętu potrzebnego do realizacji zadania. Wykonawca musi dysponować sprzętem gwarantującym wykonanie prac w terminie: a) Samochód ciężarowy multicar, Żuk itp do 3,5 t lub o podobnych czy wyższych parametrach technicznych - 1 szt. b) frezarka - 1 szt. c) pilarka - 1 szt. d) kosiarka - 1 szt. e) ciągnik z przyczepą - 1 szt Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru nr 5 do SIWZ, o którym mowa, o którym mowa w § VII. pkt.11) SIWZ. Jeżeli wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, załączając je do wzoru nr 5. 4. W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zadania wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ. 5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy wykonawca składa oświadczenie zgodnie z wzorem nr 2 w § VII. pkt.2) SIWZ oraz kserokopię dokumentów aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.24 ust.1 pkt.4-9, Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3) ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy pzp)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakie wykonawcy mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, przy czym dokumenty, o których mowa w pkt. 1,2 i 14 mogą być przedstawione wyłącznie w formie oryginału) w kolejności jn: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1) 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 5) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6) Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 7) Kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem , opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 8) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia)- zgodnie z wzorem Nr 3 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia (wg wzoru nr 4). Do wykazu należy dołączyć kserokopię dokumentów (dyplomów, kursów, świadectw itp) potwierdzających posiadanie kwalifikacji w zakresie architektury krajobrazu lub kształtowanie zieleni lub ogrodnictwa. 10) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wskazał osoby innych podmiotów, którymi będzie dysponował. 11) Wykaz potencjału technicznego zgodnie z wzorem nr 5. 12) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 11) wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia innych podmiotów, którymi będzie dysponował. 13) Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana) 14) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik (wg wzoru nr 6) 7.1 Wykonawcy występujący wspólnie na podstawie art. 23 ust.1 ustawy składają samodzielnie dokumenty, o których mowa w pkt. 7 ppkt. 3)-7), oświadczenie o którym mowa w pkt. 7 ppkt. 2) składa każdy z wykonawców i oświadczenie w imieniu wszystkich występujących wspólnie składa pełnomocnik zgodnie z §XI SIWZ. 7.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa pkt 7. ppkt. 3) - 7), składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 7.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 pkt. 3) -7), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/ w zakładce zamówienia publiczne..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy, ul.Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy, ul.Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.