eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Zakup i dostawa akumulatorów i baterii

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-04

Łask: Zakup i dostawa akumulatorów i baterii
Numer ogłoszenia: 22795 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158 , ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 261 554 591, faks 261 554 709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa akumulatorów i baterii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa akumulatorów, komór galwanicznych i baterii galwanicznych. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 5 części. 3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia - część I-III: 4.1. dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo w ustalonym z Zamawiającym terminie; 4.2. realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 10 do 30 dni roboczych; 4.3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał oryginalne, nieuszkodzone opakowania, zapobiegające zawilgoceniu oraz uszkodzeniu towaru; 4.4. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Nie dostarczenie karty charakterystyki skutkowało będzie odmową przyjęcia towaru; 4.5. asortyment będący przedmiotem zamówienia musi być nowy, zapewniać właściwości i parametry techniczno - eksploatacyjne; 4.6. Zamawiający wymaga, aby w dniu dostawy baterii okres ich przydatności do użycia był nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta; 4.7. wraz z dostawą towaru Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie przydatności do użycia danego produktu, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania; 4.8. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były oznaczone zgodnie z danymi określonymi w Formularzu cenowym (zał. nr 5 do SIWZ). W przypadku braku takiego oznaczenia Wykonawca, przy dostawie towaru, zobowiązany jest przedstawić odpowiednią dokumentację (w języku polskim) potwierdzającą, że dostarczony asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa, nie zostanie przyjęty; 4.9. w przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (zał. nr 5 do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt; 4.10. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, który decyzję swą będzie podejmował w oparciu o wymagania dokumentacji technicznej eksploatowanego sprzętu, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy. W przypadku wycofania z produkcji towarów oznaczonych numerami podanymi przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy, zmiana żądanego przedmiotu zamówienia na produkt zamienny będzie wymagała formy pisemnej. Cena umowy nie ulegnie z tego powodu zmianie; 4.11. Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę nr 10 Formularza cenowego - załącznika nr 1 do SIWZ w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Niewskazanie producenta produktu, typu oraz PN i NSN (jeśli dotyczy) oferowanych baterii bądź akumulatorów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeśli wykonawca pozostawi kolumnę wolną lub niemożliwe będzie jednoznaczne zidentyfikowanie produktu; 4.12. na baterie obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego; 4.13. w przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad produkcyjnych dostarczonego towaru Zamawiający zawiadamia Wykonawcę. W tym przypadku Wykonawca wymieni towar na nowy, wolny od wad, w terminie 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca. 5. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia - część IV: 5.1. dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo w ustalonym z Zamawiającym terminie; 5.2. dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, dostarczony do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta; 5.3. przedmiot zamówienia - baterie w chwili dostawy muszą posiadać min. 5 lat przydatności do użytku; 5.4. przedmiot zamówienia - akumulatory muszą posiadać minimum 2 lata gwarancji. 6. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia - część V: 6.1. dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo w ustalonym z Zamawiającym terminie; 6.2. dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, dostarczony do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta; 6.3. przedmiot zamówienia - baterie w chwili dostawy muszą posiadać min. 2 lata przydatności do użytku.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6, 31.44.00.00-2, 31.43.00.00-9, 31.43.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 110,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1. część I - 0,00 PLN; 1.2. część II - 1 700,00 PLN; 1.3. część III - 300,00 PLN; 1.4. część IV - 110,00 PLN; 1.5. część V - 0,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium na zakup i dostawę akumulatorów i baterii, nr sprawy 21/PN/2016. Nr NIP......(podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 18.03.2016 r. do godz. 11:00. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; 3. potwierdzenie wpłaty wadium; 4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas (termin) dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ust. 1 uPzp (Dz. U. 2015. 2164) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych niżej okoliczności: 1.1. zmiana wielkości dostaw wynikająca z ważnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.2. zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT; 1.3. zmian numeru konta, adresu firmy; 1.4. zmiana osób funkcyjnych. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1158 Gucin 58A, 98-113 Buczek (wjazd od m. Teodory, bud. nr 222 p. 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie 1.1.1. SIWZ, lub składać osobiście w siedzibie Zamawiającego podany w pkt. 1.1.2. SIWZ, biuro przepustek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akumulatory ołowiowo-kwasowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6, 31.44.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas (termin) dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Baterie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6, 31.44.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas (termin) dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Baterie BA-5368/U.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6, 31.44.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas (termin) dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Baterie i akumulatory do sprzętu łączności i informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.00.00-9, 31.43.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas (termin) dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Baterie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas (termin) dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.