eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Armii Krajowej w Bychawie - etap I - studnie nr 1-8.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-03

Bychawa: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Armii Krajowej w Bychawie - etap I - studnie nr 1-8.
Numer ogłoszenia: 227920 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172277 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bychawa, ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5660004 w. 42, faks 081 5660048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Armii Krajowej w Bychawie - etap I - studnie nr 1-8..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Armii Krajowej w Bychawie - etap I - studnie nr 1-8, obejmujący następujący zakres rzeczowy: roboty ziemne,podbudowę drogi,nawierzchnię drogi z betonu asfaltowego na następujących odcinkach: 1) - sieć główna odcinek st. 1-8 z odcinkiem st. 4-4a, 2) - przyłącze odcinek st. 6-6a, 3) - przyłącze odcinek st. 7-7a. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: -uzyskania w imieniu Zamawiającego zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od właściwych zarządców dróg w wymaganym czasie przed rozpoczęciem robót budowlanych, - poniesienia ewentualnych kosztów związanych z przygotowaniem kompletnego wniosku na zajęcie oraz zajęciem pasa drogowego, zapewnienia odbioru pasa drogowego przez właściwych zarządców po zakończeniu robót. Zamawiający upoważni Wykonawcę do uzyskania w jego imieniu odpowiednich dokumentów zezwalających na zajęcie pasa drogowego od właściwych zarządców dróg. -zapewnienia odbioru wykonanych prac przez przedstawicieli odpowiednich zarządców mediów znajdujących się w obrębie prowadzonych robót, -informowania zarządców mediów, urządzeń oraz cieków wodnych znajdujących się w obrębie prowadzonych robót o rozpoczęciu i zakończeniu robót, ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, zapewnienia odbioru wykonanych robót przez właściwych zarządców po zakończeniu robót.- informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie ogłoszenia,- zapewnienia obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji w stanie odkrytym i powykonawczej na koszt własny,- zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny, -utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku - zgodnie z art. 20 ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.), -wykonania niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny, -ustanowienia kierownika budowy i powierzenie tych czynności osobie z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności, -skompletowania i przedstawienia Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i sprawdzeń, niezbędnych świadectw kontroli jakości. - Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacji Sanitarnych Wiesław Maruszak, ul. Główna 18 B, 20-050 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116612,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50150,77

  • Oferta z najniższą ceną: 50150,77 / Oferta z najwyższą ceną: 85239,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.