To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-03
Bychawa: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Armii Krajowej w Bychawie - etap I - studnie nr 1-8.
Numer ogłoszenia: 227920 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172277 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bychawa, ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5660004 w. 42, faks 081 5660048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Armii Krajowej w Bychawie - etap I - studnie nr 1-8..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Armii Krajowej w Bychawie - etap I - studnie nr 1-8, obejmujący następujący zakres rzeczowy: roboty ziemne,podbudowę drogi,nawierzchnię drogi z betonu asfaltowego na następujących odcinkach: 1) - sieć główna odcinek st. 1-8 z odcinkiem st. 4-4a, 2) - przyłącze odcinek st. 6-6a, 3) - przyłącze odcinek st. 7-7a. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: -uzyskania w imieniu Zamawiającego zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od właściwych zarządców dróg w wymaganym czasie przed rozpoczęciem robót budowlanych, - poniesienia ewentualnych kosztów związanych z przygotowaniem kompletnego wniosku na zajęcie oraz zajęciem pasa drogowego, zapewnienia odbioru pasa drogowego przez właściwych zarządców po zakończeniu robót. Zamawiający upoważni Wykonawcę do uzyskania w jego imieniu odpowiednich dokumentów zezwalających na zajęcie pasa drogowego od właściwych zarządców dróg. -zapewnienia odbioru wykonanych prac przez przedstawicieli odpowiednich zarządców mediów znajdujących się w obrębie prowadzonych robót, -informowania zarządców mediów, urządzeń oraz cieków wodnych znajdujących się w obrębie prowadzonych robót o rozpoczęciu i zakończeniu robót, ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, zapewnienia odbioru wykonanych robót przez właściwych zarządców po zakończeniu robót.- informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie ogłoszenia,- zapewnienia obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji w stanie odkrytym i powykonawczej na koszt własny,- zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny, -utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku - zgodnie z art. 20 ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.), -wykonania niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny, -ustanowienia kierownika budowy i powierzenie tych czynności osobie z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności, -skompletowania i przedstawienia Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i sprawdzeń, niezbędnych świadectw kontroli jakości. - Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH WIESŁAW MARUSZAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH WIESŁAW MARUSZAK
- Zakład Instalacji Sanitarnych Wiesław Maruszak, ul. Główna 18 B, 20-050 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116612,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50150,77
Oferta z najniższą ceną: 50150,77 / Oferta z najwyższą ceną: 85239,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
- Rozwój infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Uścimów
- Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych oraz prowadzących do popegeerowskiej miejscowości Strzykocin wraz z obiektem mostowym
- Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych
- Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Knyszyn
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.