eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Koluszki w sezonie 2008 / 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Koluszki: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Koluszki w sezonie 2008 / 2009
Numer ogłoszenia: 227864 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, fax. 044 7145840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Koluszki w sezonie 2008 / 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg: powiatowych, gminnych i wewnętrznych położonych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki. Orientacyjna długość dróg gminnych wynosi ok. 120 km, a dróg powiatowych ok. 43,3 km. Utrzymanie dróg wewnętrznych będzie zlecane wg. ewentualnych potrzeb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Załączenie wypełnionego formularza oferty, 2) Załączenie formularza cen jednostkowych, 3) Podpisanie oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655) 4) Załączenie wykazu wykonanych w ciągu z ostatnich 3 lat usług dotyczących zimowego utrzymania dróg lokalnych lub zbiorczych o długości powyżej 20 km z podaniem ich długości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez 2 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 5) Załączenie kserokopii trzech praw jazdy pracowników na samochody ciężarowe i jedną kserokopię uprawnień pracownika na równiarkę. 6) Załączenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy ( w wysokości minimum 70 tys. złotych). wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Załączenie Wykaz sprzętu będącego w posiadaniu Wykonawcy, który będzie brał udział w zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki. Wykonawca powinien wykazać, że posiada: a) nośnik samochodowy z pługiem ciężkim powyżej 600 kg - 2 sztuki, b) samochód ciężarowy z zamontowaną piaskarką i pługiem średnim - 3 sztuki, c) ciągnik z piaskarką i pługiem - 1 sztuka, d) ładowarkę - łyżka pow. 1,9 m 3 - 1 sztuka, e) spycharkę powyżej 10 ton - 1 sztuka, f) równiarkę - 1 sztuka, 8) Załaczenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Spełnienie innych wymagań zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Formularz cen jednostkowych, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 ) 4) Wykaz wykonanych w ciągu z ostatnich 3 lat usług dotyczących zimowego utrzymania dróg lokalnych lub zbiorczych o długości powyżej 20 km z podaniem ich długości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez 2 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 5) Kserokopię trzech praw jazdy pracowników na samochody ciężarowe i jedną kserokopię uprawnień pracownika na równiarkę. 6) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy ( w wysokości minimum 70 tys. złotych). wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz sprzętu będącego w posiadaniu Wykonawcy, który będzie brał udział w zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki. Wykonawca powinien wykazać, że posiada: a) nośnik samochodowy z pługiem ciężkim powyżej 600 kg - 2 sztuki, b) samochód ciężarowy z zamontowaną piaskarką i pługiem średnim - 3 sztuki, c) ciągnik z piaskarką i pługiem - 1 sztuka, d) ładowarkę - łyżka pow. 1,9 m 3 - 1 sztuka, e) spycharkę powyżej 10 ton - 1 sztuka, f) równiarkę - 1 sztuka, 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65 pok. nr 202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.