eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Obsługę prawną inwestycji realizowanych w ramach Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Rzeszów: Obsługę prawną inwestycji realizowanych w ramach Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 227823 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie , ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, faks 017 8609460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługę prawną inwestycji realizowanych w ramach Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Obsługę prawną następujących inwestycji realizowanych w ramach Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013: 1) Modernizacja dróg wojewódzkich ul. Wolności w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 875 Mielec - Kolbuszowa - Sokołów Małopolski - Leżajsk; 2) Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 875 na odcinku Mielec - Kolbuszowa łącznie z budową obwodnicy Kolbuszowej; 3) Budowa obwodowej Grębowa w c. dr. woj. Nr 871 Nagnajów - Tarnobrzeg - Grębów Stalowa Wola; 4) Przebudowa wiaduktu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 875 Mielec - Kolbuszowa - Sokołów Małopolski - Leżajsk w miejscowości Mielec; 5) Likwidacja barier rozwojowych - most na rzece Wiśle z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 764 oraz połączeniem z drogą wojewódzką nr 875 w zakresie przygotowania dokumentacji projektowej; 6) Remont drogi wojewódzkiej Nr 884 Przemyśl - Dubiecko - Bachórz - Domaradz w km 3+275 ÷ 67+654. Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w Rozdziale II SIWZ stanowiącym Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujace warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2) jest osobą fizyczną - adwokatem, radcą prawnym lub jest spółką cywilną, jawną, partnerską lub komandytową, przy czym wspólnikami w spółkach: cywilnej, jawnej i partnerskiej oraz komplementariuszami w spółce komandytowej mogą być wyłącznie radcowie prawni i adwokaci; 3) posiadają następujący potencjał kadrowy: 3.1. Co najmniej 5 osób uprawnionych do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego lub do zastępowania adwokata lub radcy prawnego. 3.2. Co najmniej jedna osoba z wykształceniem ekonomicznym i doświadczeniem z zakresu finansów publicznych i ubezpieczeń. 4) Posiadają niezbędną wiedzę z zakresu: -prawa cywilnego, -prawa karnego, -prawa zamówień publicznych, -prawa administracyjnego, -prawa finansów publicznych, -prawa ochrony środowiska ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko -prawa europejskiego, -prawa budowlanego -odszkodowań -przepisów dotyczących samorządu województwa -przepisów dot. dróg publicznych ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych i Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, -realizacji inwestycji prowadzonych według procedur określonych w FIDIC, -treści Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 (RPO) oraz innych dokumentów związanych z RPO, -treści programu operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 oraz innych dokumentów związanych z PO RPW, -postępowania przed sądami powszechnymi i polubownymi, komisjami rozjemczymi i Krajowa Izbą Odwoławczą 5)Posiadają niezbędne doświadczenie: 5.1. wykonanie w ciągu ostatnich 3-ch lat obsługi prawnej o porównywalnym zakresie co najmniej 2 procesów inwestycyjnych za łączną kwotę robót co najmniej 50 mln zł każdy. 5.2. wykonanie w ciągu ostatnich 3-ch lat obsługi prawnej o porównywalnym zakresie co najmniej 2 procesów inwestycyjnych realizowanych zgodnie z procedurami FIDIC 5.3. Prowadzenie w ciągu ostatnich 3-ch lat przed sądami powszechnymi, polubownymi, komisjami rozjemczymi, Krajową Izbą Odwoławczą co najmniej 10 spraw związanych z drogami publicznymi, obejmujących obszary wiedzy wymagane w niniejszej SIWZ. 6)Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II. Nie dopuszcza się podwykonawstwa. III. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujacy sposób: dokumenty i oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) w przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty; 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat uprawnień zawodowych każdej z nich; 6) Listę co najmniej 5 publikacji (tytuł i miejsce publikacji) obejmującej co najmniej 3 dyscypliny wiedzy wymienione w pkt. 5.1.4 Instrukcji dla Wykonawców. 7) W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 5.1.5.1 i 5.1.5.2. Instrukcji dla Wykonawców należy przedłożyć wykaz inwestycji zawierający co najmniej nazwę inwestycji, ogólny zakres robót oraz kwotę robót. Do wykazu Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w usługi były wykonane należycie (referencje). W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1.5.3. Instrukcji dla Wykonawców należy przedłożyć listę zawierającą co najmniej przedmiot sprawy, sygnaturę, nazwę sądu lub organu, przed którym była prowadzona sprawa, w tym co najmniej dwie sprawy karne i dwie sprawy prowadzone przed sądami polubownymi. 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 40 lub po uprzednim zamówieniu za zaliczeniem pocztowym (na koszt Wykonawcy)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.