eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pułtusk › usługa utrzymania porządku wraz z konserwacją i drobnymi naprawami w siedzibie Urzędu Skarbowego w Pułtusku oraz letniego i zimowego utrzymania porządku wokół budynków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-28

Pułtusk: usługa utrzymania porządku wraz z konserwacją i drobnymi naprawami w siedzibie Urzędu Skarbowego w Pułtusku oraz letniego i zimowego utrzymania porządku wokół budynków
Numer ogłoszenia: 227818 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191408 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Pułtusk, ul. Żwirki i Wigury 7, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6921102, faks 023 6921334.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa utrzymania porządku wraz z konserwacją i drobnymi naprawami w siedzibie Urzędu Skarbowego w Pułtusku oraz letniego i zimowego utrzymania porządku wokół budynków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania porządku wraz z konserwacją i drobnymi naprawami w siedzibie Urzędu Skarbowego w Pułtusku oraz letniego i zimowego utrzymania porządku wokół budynków . 2.Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1)usługa utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Skarbowego w Pułtusku będzie świadczona przez Wykonawcę codziennie od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy Urzędu (7.30-15.30), za wyjątkiem: a)sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia (7 pokoi biurowych i 6 pomieszczeń pomocniczych plombowanych); b)usług świadczonych w ramach tzw. serwisu dziennego; c)sprzątanie terenu wokół budynków Urzędu. 2)w ramach przyjętej usługi Wykonawca zabezpieczy serwis dzienny w godzinach od 1130 do 1530. W ramach tej usługi Wykonawca jest zobowiązany do: a)utrzymanie na bieżąco czystości w łazienkach, pomieszczeniach kuchennych, socjalnych; b)uzupełniania papieru toaletowego oraz pojemników z mydłem; c)niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, a w szczególności sali obsługi, korytarzy oraz klatek schodowych. 3)usługa utrzymania porządku wraz z konserwacją i drobnymi naprawami w siedzibie Urzędu Skarbowego w Pułtusku oraz letniego i zimowego utrzymania porządku wokół budynków będzie wykonywana, przez co najmniej 3 pracowników wykonawcy, w tym 1 pracownika świadczącego usługę tzw. serwisu dziennego (zgodnie z wykazem załączonym do oferty), pod własnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu; 4)wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta; 5)wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych, zawieszek do WC oraz worków na śmieci, 6)wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzegania przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. 4.Informacje dotyczące wielkości powierzchni US zostały zamieszczone w pkt. III.4 SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50.85.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o., ul. Najśw. Marii Panny 5e, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80785,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71201,60

  • Oferta z najniższą ceną: 71201,60 / Oferta z najwyższą ceną: 249174,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.